Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- فدراسیون کشتی در نامه ای به محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، با دادن فرصت 24 ساعته به مسئولان سیاسی و ورزشی شهر کاشان برای حل مشکلات میزبانی چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان، خواستار تسریع در روند حل این مسایل شد.

به گزارشروز دوشنبه گروه علمی ایرنا از روابط عمومی فدراسیون کشتی، متن نامه ارسالی به استاندار اصفهان به شرح زیر است:
جناب آقای مهندس مهرعلیزاده،
استاندار محترم اصفهان
با سلام، احتراما با سپاس از بذل توجه جنابعالی نسبت به کشتی، ورزش ملی کشور، همانطور که مستحضرید، فدراسیون کشتی، از بیش از یک ماه گذشته، با توجه به علاقه مندی مردم عزیز شهر تاریخی و مذهبی کاشان و درخواست رسمی هیئت کشتی استان اصفهان ارسالی از سوی اداره ورزش و جوانان کاشان، در پی واگذاری میزبانی رقابت‌ های کشتی آزاد جام باشگاه ‌های جهان به این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این نامه آمده است: با توجه به فاصله کوتاه(8 روز) باقی مانده تا آغاز رقابت ها، موارد ذیل هنوز بلاتکلیف باقی مانده است:
1- با وجود برگزاری دو جلسه حضوری مسولان فدراسیون کشتی با فرماندار محترم، ایشان تاکنون، به هر دلیل، از امضای تفاهم‌ نامه همکاری خودداری نموده است و قطعا برگزاری یک رویداد جهانی در شهر کاشان بدون قبول مسوولیت از سوی نماینده ارشد دولت محترم در این شهرستان امکان پذیر نخواهد بود. به هرحال، در صورت عدم تمایل فرماندار محترم کاشان به امضاء تفاهم نامه ذیربط، لطفا جنابعالی نماینده مشخصی را از سوی استانداری محترم برای عقد تفاهم نامه مذکور با فدراسیون کشتی معرفی فرمایید.
2- با وجود قول های متعدد داده شده، هزینه جایزه دلاری که بخشی از تعهدات میزبان محسوب می شود، تا کنون فراهم نشده است.
3- با توجه به محدودیت زمانی موجود، ضرورت دارد موضوع واگذاری سالن برگزاری مسابقات( سالن دانشگاه آزاد اسلامی) به فدراسیون کشتی از سوی مسوولان شهری با جدیت دنبال شود. متاسفانه هنوز سالن مذکور به فدراسیون واگذار نشده است.
سپاسگزار خواهد بود با توجه به هماهنگی مستقیم فدراسیون با شهردار محترم کاشان و همکاری صورت گرفته برای فراهم شدن تغذیه، اسکان و ترانسفر از سوی این نهاد و از طرف دیگر، مذاکره مستقیم با معاونت تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی جهت اختصاص سالن و با توجه به فرصت کوتاه باقی مانده تا آغاز رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان به عنوان یکی از مسابقات معتبر اتحادیه جهانی کشتی، جهت به نتیجه رسیدن موضوعات یاد شده اقدام عاجل مبذول گردد.
بدیهی است فدراسیون کشتی به خاطر احترام به علاقه مندی مردم منطقه، بر این میزبانی تاکید دارد و امید می ‌رود تا٢٤ ساعت آینده، نسبت به تعیین تکلیف موضوعات یاد شده اقدام گردد تا فدراسیون مجبور به تغییر محل برگزاری مسابقات نشود.
چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان روزهای 16 و 17 آذرماه برگزار می شود.
ورزشی**1067**1440
خبرنگار: رضا رمضانی** انتشار: گلشن

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش خواستار ارسال سریع کمک به غزه و برقراری آتش‌بس شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در یک کنفرانس مطبوعاتی در نیویورک بر تعهد به تلاش برای راه‌حلی که به اشغال فلسطین پایان داده و منجر به تشکیل کشور مستقل فلسطین شود، تاکیدکرد.
 
وی همچنین از کشورهای متحد با رژیم اشغالگر صهیونیست درخواست کرد تا از آغاز عملیات نظامی زمینی در رفح در جنوب غزه منصرف شده و بر پیامدهای فاجعه بار احتمالی برای فلسطینیان در غزه تاکید کرد.
 
گوترش بر ضرورت جلوگیری از قحطی با اطمینان از هدف قرار نگرفتن تلاش‌های بشردوستانه، کاروان‌ها، امکانات و افراد تاکید کرد.
 
پیشتر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بدون توجه به نتیجه مذاکرات آتش‌بس، حمله زمینی خود را در رفح آغاز خواهد کرد.
 
شهر رفح از زمان آغاز عملیات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه محل پناهندگی بسیاری از فلسطینیان شده است.
 

دیگر خبرها

  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل نور
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • گوترش خواستار ارسال سریع کمک به غزه و برقراری آتش‌بس شد
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد