Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@19:49:06 GMT

بارش باران و مه گرفتگی در محورهای دو استان‌

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۳۱۸۰

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش باران و مه گرفتگی در محورهای استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. آفتاب‌‌نیوز :  مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را اعلام کرد که در اکثر محورهای استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در محورهای یاسوج-بابا میدان و یاسوج-سپیدان در استان کهگیلویه و بویراحمد مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید وجود دارد.
سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام برخوردار هستند و ترافیک روان در آنها جریان دارد.
ببه گزارش ایسنا،رخی از محورهای مواصلاتی مسدود هستند که جزئیات آنها به شرح زیر است : 
1- محور اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان
2- محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز
3- محور(سیرجان –حاجی آباد) در استان هرمزگان, ترددکلیه خودرو هااز کیلومتر 60الی 64 به علت انجام عملیات راهسازی (ترانشه برداری کوه) به صورت دو طرفه خواهد بود.
4- محور هراز (تونل امام زاده هاشم)در استان‌های شرق تهران و مازندران تا 30 آذر ماه همه روزه به صورت 24ساعته و در زمان انسداد تردد از محور قدیم هراز (محدوده گردنه امام زاده هاشم)انجام خواهدشد.
5-محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان.
برخی از محورهایی که محدودیت ترافیکی دارند نیز به شرح زیر است: 
1-استان البرز (محورکرج-چالوس حدفاصل کیلومترصفر تا 75) تا 20 اسفند ماه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه(از ساعت08:00 الی 17:00) و روزهای چهارشنبه(از ساعت 08:00الی 12:00)-عملیات آسفالت کاری و همزمان با عبور ترافیک.
2- استان قزوین(محورقدیم قزوین- لوشان حدفاصل کیلومتر صفر تا 72) تا 15 آذر ماه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه وسه‌‍شنبه (از ساعت 08:00الی 18:00) و روزهای چهارشنبه (ازساعت 08:00 الی 12:00)- عملیات آسفالت کاری و همزمان با عبورترافیک
3- غرب استان تهران(محور قدیم تهران-قم حدفاصل 15تا48)تا 20 اسفند ماه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه (از ساعت 08:00 الی 18:00) و روزهای سه‌شنبه (از ساعت 08:00 الی 14:00)-عملیات جاده ای و همزمان با عبور ترافیک
4- در استان‌های البرز و مازندران (محور کرج- چالوس )تا 23 آذر ماه در  روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هرهفته جهت انجام عملیات را ه سازی در حوزه استان مازندران از ساعت 21:30 و در حوزه استان البرز از ساعت 23:00 الی 05:00 بامداد روز بعد مسدود می‌گردد. در زمان انسداد تردد از سایر محورهای شمالی صورت می پذیرد.
5- استان قزوین آزادراه(قزوین-کرج کیلومتر یک تا3 ) تا 14 آذر ماه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه از ساعت 08:00 الی 17:00 و روز چهارشنبه از ساعت 08:00 الی 12:00 هرهفته به جز روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی اجرای عملیات تعمیرات حفاظ پل همزمان با عبور ترافیک تنها در یک خط عبوری اجرا می شود.
6- در استان سمنان محور گرمسار شریف آباد به علت اجرای عملیات نصب سامانه تا 30 آذر ماه از ساعت 07:00 الی 17:00 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هرهفته به جز روزها و ایام تعطیلات رسمی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود.
7- در استان البرز محور آزادراه کرج-قزوین به علت اجرای عملیات نصب عرشه پل عابر پیاده در  10 آذر در محدوده امام زاده طاهر و 24 آذر در محدوده شرکت سویا از ساعت 06:00 الی 11:00 تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه

براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روز‌های سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) یا چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) با ورود موج بارشی جدیدی به کشور همراه خواهیم بود که با وقوع بارش‌های خوب در بسیاری از نقاط نیمه غربی کشور همراه خواهد شد.

به گزارش مهر، همچنین در بسیاری از نقاط در استان‌های نیمه غربی کشور، مرکز و نیمه شمالی کشور بارش‌های خوبی از این موج خواهند داشت و شاهد بارش گسترده باران خواهند بود.

این موج به دلیل ماهیت سودانی که دارد، با بارش‌های سیستماتیک همراه بوده و برخلاف موج قبلی، در اکثر نقاط کشور شاهد بارش‌های یکدست و طولانی مدت‌تر خواهیم بود.

تداوم باد و باران در کشور

امروز جمعه (۷ اردیبهشت) در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

براین اساس فردا شنبه (۸ اردیبهشت) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

همچنین برای روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب شاهد بارش خواهیم بود و دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

دیگر خبرها

  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • فیلم/آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان