Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفته می‌شود افتخاری با تکمیل مدارک ایثارگری در استقلال ماندنی شد و ۲ عضو دیگر به زودی باید با قانون سازمان بازرسی از استقلال خداحافظی کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق قانون بازنشستگی سازمان بازرسی کل کشور برخی از مدیران بازنشسته از سمت های مدیریتی خود کناره گیری کردند تا کار به بازرسی مدیران باشگاه استقلال برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به بررسی های صورت گرفته افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال با ارائه کارت ایثارگری تا این لحظه توانسته همچنان سکان دار باشگاه استقلال باشد. البته رضا افتخاری مدیر عامل فعلی باشگاه باید مدارک نهایی خود را برای سازمان بازرسی ارائه کند تا مسئولان این سازمان نظر خود را برای تایید افتخاری اعلام کنند .

طبق اعلام یک منبع آگاه از باشگاه استقلال مدرک ایثارگری مدت نامحدود دارد و بر همین اساس افتخاری مشکلی برای حضور در مدیریت استقلال ندارد اما این سازمان بازرسی است که تصمیم نهایی را برای حضور افتخاری در راس باشگاه اعلام می کند.

جواد قراب ،اکبر عباسی ملکی و زمانی دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه محسوب می شوند که در این میان ۲ عضو مطرح شده شامل قانون بازنشستگی می شوند.

جواد قراب عضو هیت مدیره باشگاه استقلال که بازنشسته بانک سپه محسوب می‌شود و اکبر عباسی ملکی دیگر عضو هیئت مدیره هم بازنشسته بانک تجارت به شمار می آید که و بررسی های لازم درباره این ۲ عضو توسط مسئولان سازمان بازرسی صورت گرفته و طبق قانون نفرات اعلام شده وضعیت نامعلومی دارند و سازمان بازرسی تا به این لحظه آنها را تایید نکرده است و این در حالی است که استقلالی ها و دیگر مسئولان در تلاش هستند تا با تبصره لازم حضور این افراد را در راس مدیریت قطعی کنند.

حسن زمانی دیگر عضو هیئت مدیره آبی ها، مشکلی برای حضور در مدیریت استقلال را ندارد و قانون بازنشستگی شامل حال او نمی شود و او تنها فردی است که بدون در نظر گرفته شدن قانون بازنشستگی می تواند در استقلال ماندگار باشد.

به این ترتیب باید دید در نهایت وضعیت ۲ عضو هیئت مدیره استقلال و همچنین تایید ایثارگری افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال از سوی سازمان بازرسی کل کشور به کجا خواهد رسید و وزارت ورزش و جوانان در قبال بازنشستگی مدیران باشگاه استقلال چه اقداماتی را انجام می دهد، چرا که در صورت تایید بازنشستگی هر یک از مدیران استقلال، وزارت ورزش و جوانان باید گزینه های جدید را جایگزین نفرات کنار رفته کند تا این باشگاه بدون مشکل به کار خود ادامه دهد.

از طرفی هیئت مدیره استقلال با از دست دادن «قریب»، پیش از این باید یک عضو را به هیئت مدیره اضافه می کرد که در صورت جدایی ۲ عضو در آینده طبق قانون بازنشستگی به این ترتیب باید ۳ مدیر جدید از سوی وزارت ورزش و جوانان در راس مدیریت آبی ها قرار گیرند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی تر عمل کند.

 بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است اما مهدی قایدی بارها و بارها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

 

 

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!