Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در جریان حادثه زلزله اخیر استان، 780 نفر از زلزله زدگان در 2 بیمارستان شهدا و حضرنت معصومه که طرف قرارداد این سازمان هستند، پذیرش شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میثم حجتی پور روز سه شنبه در نشستی خبری اظهار کرد: از این تعداد 695 نفر در بیمارستان شهدا و 80 نفر نیز در بیمارستان حضرت معصومه (س) پذیرش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در بیمارستان شهدا 626 نفر از زلزله زدگان به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفتند و 69 نفر نیز بستری شدند.
حجتی پور خاطرنشان کرد: از تعداد افرادی که بستری شدند 57 مورد عمل جراحی بزرگ روی آن ها انجام گرفت.
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه یادآوری کرد: همچنین 21 نفر از افرادی که در بیمارستان شهدا پذیرش شده بودند برای ادامه روند درمانی به تهران و سه نفر هم به بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه اعزام شدند.
وی گفت: متاسفانه 2 مورد از افراد پذیرش شده در بیمارستان شهدا نیز به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.
حجتی پور با بیان اینکه بیمارستان شهدا سومین بیمارستان شهر کرمانشاه از لحالظ تعداد مراجعین افراد زلزله زده بود، یادآوری کرد: 70 تخت اضطراری نیز از همان روز وقوع حادثه پیش بینی شد تا در صورت لزوم به کار گیری شود.
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در بیمارستان حضرت معصومه که مرکز تخصصی زنان و زایمان است 80 نفر از بانوان باردار که دچار زلزله شده بودند به این مرکز درمانی مراجعه کردند.
وی با بیان اینکه 52 مورد به صورت سرپایی در بیمارستان حضرت معصومه (س) تحت مداوا قرار گرفته و بقیه نیز بستری شدند، گفت: پس از وقوع زمین لرزه 16 نفر از مادران باردار در مناطق زلزله زده در این بیمارستان وضع حمل کردند.
حجتی پور در ادامه به راه اندازی درمانگاه سرپایی در شهر سرپل ذهاب نیز اشاره و اظهار کرد: تاکنون پنج هزار و 484 مورد به این درمانگاه مراجعه شده که یک هزار و 447 مورد آن ها نیاز به انجام پانسمان، کارهای تزریقاتی و ... داشته است.
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه همچنین با بیان اینکه بیش از 747 هزار و 500 نفر از اهالی استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، گفت: این مقدار 37 درصد کل جمعیت کرمانشاه را شامل می شود.
وی ادامه داد: در 6 ماه اول سال جاری نیز یک میلیون و 465 هزار و 633 مراجعه به مراکز طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی استان صورت گرفته است.
حجتی پور خاطرنشان کرد: 666 هزار و 724 نفر در این مدت تحت ویزیت پزشکان طرف قرارداد با تامین اجتماعی قرار گرفتند و 10 هزار و 722 نفر نیز بستری شدند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: در شهر کرمانشاه 2 بیمارستان و دو کلینیک شبانه روزی و در شهرهای اسلام آبادغرب و بیستون نیز هر کدام یک کلینیک تک شیفت مربوط به سازمان تامین اجتماعی فعالیت می کنند.
حجتی پور یادآور شد: در حوزه درمان غیرمستقیم نیز با اکثر بیمارستان‌های خصوصی و دانشگاهی، داروخانه‌ها و ... قرارداد داریم.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی

آفتاب‌‌نیوز :

محمد قوچانی مدیر مسئول و سردبیر مجله آگاهی‌نو نوشت:

این یک نامه سرگشاده است خطاب به سازمان تامین اجتماعی.

دو مجله آگاهی نو و کتاب نامه با تولید محتوایی بیش از دوهزار صفحه در سال چهارنفر تحریریه ثابت دارد الباقی حق التحریر می‌گیرند. فهرست بیمه ما کوچک است: سردبیر و دبیر تحریریه، یک دبیرگروه و یکی از مشاورین مجله که برای آن‌ها بیمه رد می‌شود. ما به دلیل سازمان کوچکمان حتی منشی تحریریه یا مدیر مالی و اداری مستقر نداریم، چون بودجه اش را نداریم و تا حالا خودمان همزمان منشی و مدیر هم بوده ایم. درباره این چهارنفر هم بخشی از حق بیمه را ما پرداخت میکنیم و بخشی را وزارت فرهنگ که طبق یک قانون مشخص و عام به نشریات تا یک سطحی تخفیف می‌دهند. 

سازمان تامین اجتماعی با اعزام بازرس به صورت مکرر ما را کنترل می‌کند که مبادا این فهرست بیمه صوری و جعلی باشد! و، چون حرفه روزنامه نگاری را با مشاغل دیگر اداری و تجاری قیاس می‌کند معتقد است ما باید از هشت صبح تا چهار بعد از ظهر در دفتر حاضر باشیم؛ بنابراین با بازرسی غافلگیرانه وقتی ما در حال مصاحبه یا تهیه مقاله بیرون مجله هستیم به دفتر مراجعه و با عدم رویت ما، کارگاه آگاهی نو را تعطیل اعلام می‌کند و تخفیف ارشاد را لغو می‌کند.

مثلا ما امروز در حال گفتگو با دکتر ظریف بودیم که سرزده تشریف آوردند و هرچه همکار ما توضیح داده و مجله و نوشته‌های ما را نشان داده بازرس محترم زیر بار نرفته و کارگاه را تعطیل گزارش کرده است.

سوال من این است پس این همه محتوا چگونه تولید می‌شود؟ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟ چرا فکر نمی‌کنند من هر روز نمی‌توانم کتاب‌هایم را به دفتر ببرم و مقاله بنویسم؟ نمی‌توانم همه سیاسیون و روشنفکرانی که با آنان گفتگو میکنیم را به دفترمان دعوت کنم؟ نمی‌توانم با روزنامه نگاران برخورد اداری کنم! 

ما مطبوعات مستقل (خصوصی و غیر دولتی) بنگاه‌های ضعیفی هستیم. حتی چند میلیون تومان هم در کار ما اثر دارد. اگر ما بیکاره بودیم که دفتر مجله اجاره نمی‌کردیم. چرا در شب‌های صفحه بندی که تا صبح کار میکنیم بازرس نمی‌فرستید؟

اصلا چرا مجله را ورق نمی‌زنید که کارنامه ما را ببینید. قطع یک تخفیف ناچیز قانونی به مطبوعات کدام مشکل دولت یا بیمه را حل میکند؟ کار ما مخفیانه نیست. مجله منتشر میشود و میزان کار هر فرد در آن روشن است. ما مغازه نداریم که هر روز صبح کرکره لش را بالا ببریم. روزنامه نگاری را به رسمیت بشناسید ...

رونوشت: 

۱. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

۲. وزارت کار 

۳. سازمان تامین اجتماعی شعبه خیابان ملک

۴. انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران

دیگر خبرها

  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • در گردهمایی کارگران چه گذشت؟
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید