Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، حوالی 23 سال پیش بود که برای نخستین بار برنامه «صبح بخیر ایران» با اجرای متفاوت اقبال واحدی پای برنامه های صبحگاهی را به تلویزون ایران باز کرد.
شاید عوامل اجرایی این برنامه که از صبح خیلی زود و به صورت زنده از شبکه یک پخش می‌شد، خیلی گمان نمی‌کردند که برنامه صبحگاهی با این همه استقبال مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا برنامه «صبح بخیر ایران» که نزدیک به دو دهه از عمر آن می‌گذرد و زمانی تنها برنامه و یکه تاز برنامه‌های صبحگاهی بود، چندین رقیب جدی پیدا کرده است.

شاید جدی ترین رقیب این روزهای «صبح بخیر ایران» برنامه «حالا خورشید» با اجرای رضا رشید پور از شبکه سه باشد که در قالبی ترکیبی و گفتگو محور با نگاهی اجتماعی به موضوع‌های مختلف جامعه می‌پردازد.

این برنامه در تازه‌ترین نظر سنجی ایسکانیوز با 90درصد آرا و اختلافی فاحش نسبت به دیگر برنامه‌های صبحگاهی در مکان اول قرار گرفته است.

دومین برنامه پربازدید در نظر سنجی ایسکانیوز نیز برنامه «حوالی امروز» با محوریت مروری بر آخرین اتفاقات، رویدادها و اخبار اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی است که ساعت 7:30 صبح بر روی آنتن شبکه پنج می رود.

این برنامه با اجرای هیراد حاتمی با کسب 3.28 درصد آرای در مکان دوم نظرسنجی قرار گرفته است.

برنامه صبحگاهی شبکه آموزش با عنوان «صبحی دیگر» که شاید ابتدا با توجه به شبکه پخش آن کمترین شانس را در میان دیگر برنامه‌ها داشت با آرایی نزدیک به «حوالی امروز» سوم شد.

«صبحی دیگر» با اجرای نیما کرمی و علی نیکزاد که هر روز حوالی ساعت 9:30 به صورت زنده از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود، با کسب 3.15 درصد آرا در مکان سوم نظر سنجی قرار گفت.

اما برنامه با سابقه و پیشکسوت «صبح‌بخیر ایران» که زمانی به تنهایی جزو برنامه های پربیننده سیما بود در این نظر سنجی جایگاهی بهتر از چهارم به دست نیاورد.

این برنامه که با اجرای چند نفره اقبال واحدی، مبینا نصیری، میلاد شیران، فوژان احمدی، امیرحسین بابازاده و حسن زاده به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش می‌شود، نیز با 1.12 درصد آرا مکانی بهتر از چهارمی به دست نیاورد.

شبکه خبر که تقریباً به طور تخصصی به پخش اخبار و برگزاری نشست های و میزگردهای کارشناسی درباره موضوعات روز می پردازد نیز از تعداد بینندگان صبحگاهی غافل نمانده و با برنامه «صبح با خبر» تلاش کرده بخشی از بیندگان تلویزیون را به شبکه خود اختصاص دهد.

اما «صبح با خبر» در نظرسنجی بهترین برنامه صبحگاهی تلویزیون جایگاهی بهتر از پنج پیدا نکرده و تنها 80./ صدر آرا را توانسته به خود اختصاص دهد.

رده ششم نظر سنجی بهترین برنامه صبحگاهی ایسکانیوز نیز به برنامه‌ شبکه چهار با عنوان «طلوع» اختصاص یافته است.
این برنامه با اجرای بنفشه رافعی و شاهین شرافتی توانسته 63./ درصد آرا را در این نظر سنجی به دست آورده و مکان یکی مانده یعنی ششم را در اختیار بگیرد.

برنامه صبحگاهی «با صبح» که با هدف ایجاد شور و نشاط صبحگاهی تهیه شده و با شعار «امید، مهربانی و لبخند» روانه شبکه دو سیما می‌شود نیز نتوانسته اقبال خوبی در این نظرسنجی به دست آورد و جایگاهی بهتر از هفتم به دست نیاورده است.

این برنامه با اجرای ترکیبی مسعود فروتن، رویا سادات حسینی، محمدرضا یزدان پرست و فاطیما محمدی تنها 44./ صدر آرا را به خود اختصاص داده و در انتهای جدول نظرسنجی قرار گفته است.

بنا بر این گزارش، پس از انتخاب برنامه صبحگاهی «حالا خورشید»، خبرگزاری ایسکانیوز قصد دارد با رضا رشیدپور تهیه کننده و مجری این برنامه پرمخاطب گفت و گویی درباره موضوعات مختلف و دلایل پرمخاطب شدن یک برنامه تلویزیونی انجام دهد که به زودی منتشر خواهد شد.

503

حالا خورشید صبح بخیر ایران با صبح طلوع شبکه یک نظرسنجی بهترین برنامه صبحگاهی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه پاکستان بر اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد، گفت: اجرای خط لوله گاز صادراتی ایران به پاکستان در چارچوب موافقت‌نامه دو کشور، جزو موضوعات مهم اقتصادی دو کشور است.

به گزارش شانا، ناصر کنعانی امروز (دوشنبه، دهم اردیبهشت‌) در نشست خبری که در نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، بیان کرد: این نمایشگاه مصداقی خوب برای همکاری میان دستگاه‌های مختلف کشور است. همان‌طور که ما شاهد همکاری میان دیپلماسی و میدان برای ایجاد ثبات و امنیت در منطقه بودیم، برگزاری چنین نمایشگاهی هم نشان‌دهنده هم‌افزایی مطلوب میان دستگاه‌های اجرایی کشور است.

وی افزود: افزایش نرخ تبادلات و توافق‌های ایران با شریکان خارجی و افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌های خارجی و تحقق برخی پروژه‌های مشترک، چه در حوزه‌ همسایگان و چه با کشورهای دورتر، نشان‌دهنده موفقیت نسبی ایران بوده است و البته ما به تلاش خود همچنان ادامه می‌دهیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره پروژه خط لوله گازی آی‌پی نیز تصریح کرد: اجرای خط لوله گاز صادراتی ایران به پاکستان در چارچوب موافقت‌نامه دو کشور، جزو موضوعات مهم اقتصادی دو کشور است که در سفر اخیر رئیس‌جمهوری مورد اهتمام بوده است؛ ازاین‌رو در چارچوب توافق دوجانبه انتظار داریم این پروژه مهم و راهبردی به نتیجه برسد.

کنعانی با بیان اینکه طرف پاکستانی بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید کرده است، گفت: مذاکرات کارشناسی انجام‌شده، همچنین مذاکرات سطح عالی انجام‌شده پیشین دو کشور، زمینه‌ساز آغاز فاز اجرایی ٨٠ کیلومتری اجرای این خط لوله در خاک پاکستان بوده است.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج ‌از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت
  • شبکه‌های اجتماعی یا ماشین‌های معتادساز
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • ادعاها درباره اجرای توافق مهم میان ایران و طالبان
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...