Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مجلس گفت: بانک مرکزی باید با سرعت بیشتری در حل مشکل سپرده گذاران موسسات اعتباری اقدام کند در غیر این صورت رفتار مجلس نسبت به وزارت اقتصاد و بانک مرکزی تغییر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان،علی لاریجانی امروز چهارشنبه 8 آذرماه در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم و هفته وحدت گفت: پیامبری که تکیه اصلی بر توحید و وحدت مسلمانان بود فرمود با هم اختلاف نکنید که پیشینیان شما اینگونه کردند و نابود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: امروز با حجم مشکلات در ابعاد مختلف نیازمند همگرایی و هم افزایی هستیم و حل مشکلات کشور در گروی این راهبرد است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تدکید بر لزوم تمرکز بر حل مشکلات اقتصادی مردم تصریح کرد: مجلس و دولت وظیفه‌ای مهمتر از حل مشکلات و چالش‌های اساسی کشور ندارند.

لاریجانی اضافه کرد: امسال بحث‌های مهمی در مجلس مطرح شد. کمیسیون‌ها و مرکز پژوهش‌های مجلس درگیر ارائه طرح برای این مشکلات شدند که یک نمونه از آن مشکل سازمان تأمین اجتماعی بود که ابعاد آن مشخص و پیشنهاد برای حل مشکلات آن نیز ارائه شد که امیدواریم با سرعت بیشتری در کمیسیون مربوطه بررسی شود.

لاریجانی در ادامه با اشاره به مسئله بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری گفت: این موضوع باعث نگرانی عده زیادی از مردم شده است. مجلس با وقت‌گذرای زیاد و پیگیریهای مستمر مشکلات مردم را دنبال کرد و بانک مرکزی را در مسیر حل مشکلات قرار داد. با این حال بانک مرکزی باید با سرعت بیشتری در حل مشکلات سپرده‌گذاران موسسات اعتباری اقدام کند در غیر این صورت رفتار مجلس نسبت به وزارت اقتصاد و بانک مرکزی تغییر خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آستانه بررسی بودجه سال 1397 در مجلس قرار داریم بیان داشت: فرصت مهمی است که به جای روند متعارف بودجه در سال‌های اخیر که منجر به نشر اوراق مشارکت به صورت غیرموجه شده است، بودجه هدفمند را سامان دهیم.

تکمیل می شود

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی

 

به گزارش تابناک، مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد