Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@17:00:59 GMT

استفاده از ظرفیت دوران سربازی برای مهارت آموزی

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۵۸۶۲۳

استفاده از ظرفیت دوران سربازی برای مهارت آموزی

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیرکل و سایر مسؤولین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان، نمایندگان ارشد نیروهای نظامی و انتظامی استان شامل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلای اسلامی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع، در جلسه ویدئو کنفرانسی که بمنظور بررسی روند اجرای تفاهم نامه ستاد کل نیروهای مسلح کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه با که حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای و فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد مشترک نیروهای مسلح، مدیران کل و مسؤولین آموزش فنی و حرفه ای استان ها، نمایندگان ارشد نیروهای مسلح استان ها و در راستای مهارت آموزی به سربازان یگانهای مختلف برگزار شد، رحمن قلاوند مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان اظهار داشت: برای استفاده حداکثری سربازان از تجهیزات موجود در کارگاههای این اداره کل و بهبود کیفیت آموزشی دوره ها، بهتر است برای شروع و سرعت عمل همراه با حفظ کیفیت آموزشی، این آموزشها در کارگاههای آموزش فنی و حرفه ای مراکز سطح استان صورت پذیرد و با همکاری نیروهای مسلح سرویس های ایاب و ذهاب به جهت رفاه تردد سربازان در نظر گرفته شود.

قلاوند افزود: استفاده از ظرفیت دوران سربازی برای مهارت آموزی به مشمولین خدمت نظام وظیفه، امر بسیار مهمی است و‌ بمنظور پیگیری مجدانه این طرح و پیشرفت در روند اجرای آن، دفتر قرارگاه مهارت آموزی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای در مرکز استان ایجاد می شود که مقر مشترک هدایت این آموزشها خواهد بود.

وی افزود: با انجام سهمیه بندیهای یگانی، سهمیه بندیهای شهرستانی و اعلام رشته های مورد نیاز توسط نمایندگان ارشد نیروهای مسلح به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، آموزشهای لازم در قالب رشته های مرتبط با یک زنجیره شغلی و در جهت مهارت آموزی به سربازان و زمینه سازی برای ایجاد اشتغال آنان ارائه خواهد شد.

بر مبنای این خبر در پایان مقرر شد: جلساتی به صورت منظم با حضور نمایندگان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان و نمایندگان نیروهای مسلح استان در دفتر قرارگاه مهارت آموزی استان برگزار شود و روند اجرای این طرح و راهکارهای بهبود اجرای آن در این جلسات مورد بررسی قرار گیرد.

 

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • ثبت نام مشوق‌های سربازان ماهر از ۱۵ اردیبهشت‌ماه
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام جزئیات مشوق های سربازی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • مشوق‌های مهارت‌آموزی اعلام شد + جزئیات
  • جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم