Web Analytics Made Easy - Statcounter

از روز یكشنبه پنجم آذر ماه بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی سالانه خودرو ایران در شهر آفتاب شروع به کار نموده است. از روز یکشنبه پنجم آذر ماه بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی سالانه خودرو ایران در شهر آفتاب شروع به کار نموده است.
 این نمایشگاه با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران، شهرداری تهران و شرکت خصوصی برگزار کننده نمایشگاه به نام ایده تجارت هرمس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 نمایشگاه خودرو تهران یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های اقتصادی کشور از نظر میزان چرخش مالی و خدمات نمایشگاهی است از این رو میزبانی و برگزاری چنین نمایشگاهی یک فرصت استثنایی برای یک شرکت و یا مجموعه به حساب می‌آید. 
یکی از نکات پر ابهام نمایشگاه خودرو چه در سال گذشته و چه در دوره جدید نام شرکت برگزار کننده یعنی ایده تجارت هرمس است؛ این شرکت که هیچ سابقه‌ای در زمینه نمایشگاهی ندارد در کنار این موضوع برگزاری غیر حرفه‌ای نمایشگاه خودرو سال گذشته باعث شده بود صدای برخی از شرکت‌های خودروساز داخلی و خارجی در بیاید و سوال اینجاست که چرا دوباه برگزاری پر سود این نمایشگاه به شرکت هرمس داده شده است؟
‎بنابر این گزارش برگزاری نمایشگاه خودرو چه در سال گذشته و چه امسال بدون در نظر داشتن سابقه شرکت برگزار کننده مشهدی به شرکت مذکور داده شده است که همین موضوع نشانگر پشت پرده‌ای در این اتفاق است، زیرا به صورت اصولی چنین نمایشگاه‌هایی با ضوابط سخت‌گیرانه و انجام تشریفات و با بررسی سوابق شرکت‌های متقاضی در اختیار شرکت‌های معتبر قرار می‌گیرند.
حضور دو نفر از مدیران شهرداری تهران و مشهد در هیات مدیره سابق شرکت برگزار کننده نمایشگاه!
‎با تحقیقات انجام شده مشخص شد اقبال بلند شرکت ایده تجارت هرمس بی‌دلیل نیست؛ بر این اساس یکی از اعضای سابق هیئت مدیره شرکت هرمس جزو مدیران ارشد معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران و دیگری یکی از معاونت‌های شهردار مشهد است که همزمان با صدور مجوز برگزاری نمایشگاه خودرو در سال گذشته مشاور و عضو کمیته نمایشگاهی نمایشگاه شهر آفتاب نیز بوده است!

منبع: روزنامه قانون

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان

دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان در اصفهان، ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه حمل و نقل و با شرکت شرکت های دانش بنیان و فعالان حوزه حمل و نقل در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد حمل و نقل دانش‌بنیان همراه با دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان با با همت معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری این نمایشگاه و رویداد حمل و نقلی با حضور شرکت‌های دانش بنیان، فناور، دانشجویان، اساتید و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی از ۱۱ اردیبهشت ماه جاری آغاز می‌شود و تا ۱۴ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد؛ کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل و نقل ریلی از محورهای برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان است.

برگزاری این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل و نقل ملی و استانی و کلان شهرها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد و ساعات بازدید از نمایشگاه ۹ صبح الی ۱۸ بعد از شهر است و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 748890

دیگر خبرها

  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟ | پهباد هرمس ۴۵۰ و ۹۰۰ صهیونیست ها را بهتر بشناسیم | ویدئو
  • فیلم/حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان