Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر – رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: مانور زلزله و ایمنی در مدارس بردخون برگزار شد.

به گزارش امتداد نیوز، ظهیر محمودی صبح چهارشنبه در آیین نمادین در دبیرستان شهید بردستانی اظهار داشت: مانورها باعث افزایش آمادگی همه نیروها به‌ویژه مردم برای مقابله با حوادث غیرمترقبه و بحرانی می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون اضافه کرد: وقوع زلزله و حوادث طبیعی و غیرطبیعی زنگ خطری برای همگان است تا همواره آمادگی خود را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

             

وی افزود: مدارس منطقه ضریب امنیتی مناسبی دارند اما نیاز است محل‌های پرخطر و امن را شناسایی کنیم تا در مواقع بحرانی استفاده شود.   

محمودی بر خودامدادی و دیگر امدادی تأکید کرد و گفت: آموزش امداد و انجام کمک های اولیه و چگونگی کاهش تلفات و خطرات لازم است که در این زمینه نهادهای امدادی و بهداشتی مسئولیت دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ادامه داد: هرکس در هر مسئولیتی باید نسبت به حوادث پیرامونی حساسیت داشته باشد و شرایط مقابله را آماده کنند.

شهردار بردخون نیز گفت: تلاش کرده‌ایم فضای شهر را برای کاهش خطرات و تلفات آماده کنیم.

ارسلان حصیری افزود: شهرداری بردخون آماده مقابله با بحران‌ها است اما ضرورت آگاهی و آمادگی همه اقشار وجود دارد که برگزاری این مانورها یکی از راه‌های آمادگی است.

در ادامه دانش آموزان با مشارکت اکیپ‌های امدادی، بهداشتی و امنیتی مانور زلزله را اجرا کردند.

در این آئین مسئولان بخش، فرهنگیان، اولیای دانش آموزان و خبرنگاران نیز حضور داشتند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس عملیات راکتی امروز به گذرگاه «کرم ابوسالم» را که به زخمی شدن بیش از ۱۴ نفر از صهیونیست‌ها منجر شده است، را نشانه آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن صهیونیست دانست.

به گزارش ایسنا، «اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش حماس در گفت‌‍وگو با تلویزیون «العربی» عنوان کرد مقاومت از طریق عملیات امروز علیه پایگاه نظامی کرم ابو سالم این پیام را به دشمن داد که اگر بخواهد به رفح حمله زمینی کند، کاملا آماده مقابله با آن و دفاع از ملت خود است.

حمدان اظهار داشت: سخت است از تغییر موضع آمریکا در قبال جنگ علیه غزه سخن گفت مگر اینکه آتش‌بس محقق شده و دشمن صهیونیستی نیز به آن پایبند باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیشرفت‌هایی در مذاکرات صورت گرفته و هیئت حماس برای مشورت با رهبران خود قاهره را ترک کرده است.

حمدان تصریح کرد: رژیم اشغالگر بر موضوع مبادله اسرا متمرکز شده و پاسخی به مسائلی که ما مطرح کردیم، نمی‌دهد.
عضو ارشد حماس بیان کرد مقاومت قادر است بسیار فراتر از آنچه دشمن تصور می‌کند، به مقابله و رویارویی با آن ادامه دهد.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند تعداد نظامیان اسرائیلی زخمی در حمله موشکی امروز به پایگاه نظامی کرم ابو سالم به ۱۴ نفر افزایش یافته است. این منابع عبری حال دست کم ۳ نفر از این زخمی‌ها را وخیم اعلام کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • اهداف فولاد مبارکه در زمینه کاهش حوادث بسیار متعالی است
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • مانوری برای محک آمادگی در برابر حوادث احتمالی