Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@00:23:49 GMT

یک تلنگر مهدوی وسط خیابان های شلوغ شهر!

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۴۷۰۱

یک تلنگر مهدوی وسط خیابان های شلوغ شهر!

برخی از دانشجویان سطح شهر سمنان با طرح ساده‌ای به نام "سه‌شنبه‌های مهدوی" هر سه‌شنبه با پذیرایی از مردم، آنها را به یاد امام زمان‌شان می اندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، پذیرایی از مردم با یاد امام زمان (عج) در قالب طرح "سه شنبه های مهدوی" پس از بازخوردهای اثربخش خود در میان مردم شهرهای مختلف کشور، به مرکز استان سمنان یعنی شهر سمنان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح سه شنبه های مهدوی ابتدا از چهار راه ولیعصر تهران شروع شد و حال این طرح به صورت هماهنگ و همزمان در اکثر شهرستان ها و دانشگاه های کشور اجرا می شود. این یعنی همزمان در اکثر نقاط سرزمینم صدها هزار نفر به یاد مولایمان پذیرایی می شوند و لبخند می زنند و ذهنشان درگیر می شود.

سه شنبه های مهدوی مقدمه ای است برای یادآوری عزیز ترینی که در این شلوغی های زندگی شده است غریب ترین....

وقتی که مردم وسط شلوغی های اداری و دل مشغولی های کاری خود از پیاده رو عبور می کنند و با جمله " مهمان امام زمان باشید" پذیرایی می شوند.

اما این هفته، جنس سه شنبه اش فرق می کرد. حالا سه شنبه مهدوی با آغاز امامت و ولایت امام زمان مقارن شده بود و همین بهانه ای شد که بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سمنان برای اولین بار سه شنبه مهدوی سمنان را در میدان مشاهیر برگزار کنند.

سه شنبه های مهدوی با هدف نذر سلامتی امام زمان (عج) هر هفته  در شهر اخلاق بر گزار می شود که امید می رود حضور مسئولین نیز در این مراسم ها، همدلی و نزدیکی را بین مردم و مسئولین به برکت وجود امام زمان (عج) بیشتر کند.

.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم

بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای و مدل‌های پیش‌بینی، از اواخر وقت دوشنبه تا چهارشنبه، باران، رگبار و رعدوبرق و تگرگ، در نواحی کوهستانی و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه باران و برف و احتمال کولاک، باد شدید، کاهش دما بین ۵ تا ۸ درجه در استان سمنان پیش بینی می شود .

 از روز سه شنبه تا پنج شنبه، احتمال رواناب و سیلاب، احتمال خسارت سرمازدگی و تگرگ در بخش کشاورزی وجود دارد و به همین منظور در این مدت هشدار نارنجی هواشناسی در بخش کشاورزی هم اعلام شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • راه جلب عنایت امام زمان (عج)
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • «نویزآف» در گالری بام
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی