Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: پژوهش‌ها و نتایج آن در تولید محصولات واحدهای تولیدی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، اکبر بهنام‌جو در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: یک سری از پژوهش‌ها کاربردی‌تر هستند و می‌توانند عملیاتی شوند. 

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان ما بازاریاب‎های خوبی نیستند، تصریح کرد: برخی بازارها، داخلی هستند اما باید بازاریابی‌ها در بازارهای خارجی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهنام‌جو با اشاره به اینکه استان اردبیل، استانی کشاورزی و گردشگری است، افزود: در این بازار دامنه مطالعات و پژوهش‌ها گسترده است. باید پژوهش‌ها و نتایج آن در تولید محصولات واحدهای تولیدی مورد استفاده قرار بگیرد. در واحدهای تولیدی نقش پژوهش نادیده و مورد غفلت قرار گرفته است. 

رئیس ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری استان اردبیل با اشاره به اینکه باید مسئولان در سخنرانی‌های خود آمارهای مورد نیاز را ارائه دهند، افزود: آمار، نقاط ضعف و قوت را به خوبی نشان می‌‎دهد که می‌توان برای رفع ضعف‌ها برنامه‌ریزی کرد.

استاندار اردبیل گفت: پژوهش در تمامی مراحل تولید باید مدنظر قرار گیرد. 

، اکبر بهنام‌جو در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با صاحبان ایده، فناوران و پژوهشگران با بیان اینکه باید میان مسئولان و پژوهشگران و صاحبان ایده ارتباط تنگاتنگی وجود داشته باشد، گفت: در گذشته نیز قدم‌های خوبی برداشته شده و حمایت‌های مناسبی در این باب در استان اردبیل انجام شده است. 

وی با بیان اینکه قشر جوان و نخبگان جامعه دارای انتظاراتی هستند، افزود: ما نیز به عنوان مسئولان در خدمت این عزیزان هستیم تا بتوانیم مشکلات آنها را برطرف کنیم.  حلقه مفقوده موجود در این مورد باید پیدا شود و باید با برگزاری نشست‌هایی با پژوهشگران بتوانیم در راستای توسعه استان گام برداریم. 

استاندار اردبیل با بیان اینکه در بحث صادرات دولت بستر را آماده می‌کند، افزود: پارک علم و فناوری نیز در این زمینه باید فعال باشد. 

وی با تاکید بر اینکه باید از همه پتانسیل‌های استان در جهت توسعه استفاده کنیم، تصریح کرد: پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان باید در این زمینه بیشتر فعالیت کنند. در راستای ارتباط بیشتر با نخبگان، مشاور امور اقتصادی استانداری را مامور بررسی دقیق و هماهنگی لازم جهت حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان، مخترعین و مبتکرین کرده‌ام.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز پژوهش های مجلس و گزارش های این مرکز با عصبانیت دولت رئیسی همراه شده است. علی ربیعی سخنگوی دولت سابق در یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشته است؛

آینه، چون نقش تو بنمود راست/ خود شکن، آیینه شکستن خطاست

رسانه دولت و تعدادی از نمایندگان، هجمه سنگینی به همراه موجی از اتهامات، به مرکز پژوهش‌های مجلس اصولگرا وارد کردند.

فارغ از نزاع‌های بر سر قدرت بین رؤسای دو قوه یک‌دست شده، یکی از مصایبی که نتایج آن، این‌روزها به طور ملموس در جامعه مشاهده می‌شود، از بحران آب و خاک تا تغییرات ارزشی، فضای مجازی و... بی‌اعتنایی به علوم اجتماعی خصوصا جامعه‌شناسی بوده است.



ستیز با اندیشمندان ساحت علوم انسانی، اخراج‌ اساتید و بورسیه سازی‌ها برای ندیدن و نشنیدن حقایق، بی‌تردید نتایج تلخی در پی خواهد داشت.

با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود.

نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901207

دیگر خبرها

  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود
  • زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند
  • نتایج جالب یک پژوهش علمی؛ زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند؟
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند