Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود واعظی روز چهارشنبه پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره انتقاداتی به عملکرد رییس دفتر دولت دوازدهم افزود: این مطالبی که مطرح می شود هیچ پایه و اساسی ندارد یعنی اینکه مطرح می کنند که بین بنده و آقای دکتر جهانگیری اختلاف است. هیچ اختلافی نه در این سه ماه گذشته وبلکه 4 سال و سه ماه گذشته بین بنده و آقای دکتر جهانگیری نبوده است و بهترین رابطه را با هم داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به نظر می رسد عده ای که نمی دانم چه در ذهنشان است و چه هدفی دارند، مسیری را دنبال کرده و چیزی می نویسند که پایه و اساس ندارد، و لذا من فکر می کنم که برخی این آرامشی که در کشور است را که در فضای آرام می شود کشور را اداره کرد و در این فضا می شود به نوعی معیشت مردم تامین کرد و اشتغال و تولید را بالا برد،بر نمی تابند. فکر می کنند باید حتما بین رییس جمهور، وزرا و مسئولین اختلاف باشد و این حزب و آن حزب درگیر باشند.

واعظی تصریح کرد: فضایی داریم که در همه کشورها است و آن فضای دوران انتخابات است و در این فضا طبیعی است که فضای رقابتی است و دوران بعد از انتخابات نیز فضای رفاقت و همکاری است و در فضای رفاقت و همکاری، هرکسی می تواند دیدگاه ها و اندیشه های خود را داشته باشد ولی باید باهم همکاری کنیم تا کشور را بسازیم و مطالبات مردم بالا است و مشکلات اقتصادی زیادی داریم.

وی گفت: شب گذشته رییس جمهوری به درستی اشاره کردند درباره کارهای انجام شده و هم کارهای بسیار مانده ای که باید انجام شود لذا می گویم و از رسانه ها خواهش می کنم که وارد مسایل حاشیه ای نشوند.مخصوصا درباره چیزی که اصلا وجود ندارد.

رییس دفتر رییس جمهوری درباره اینکه آیا در دفتر رییس جمهوری با اصلاح طلبان مشکل وجود دارد، تصریح کرد: باید بگویند که مثلا در کدام مورد در چه موضوعی؟ دفتر رییس جمهوری، دفتری است که دربش به روی همه تفکرات مختلف، احزاب، گروه ها و اندیشه ها و فراکسیون ها باز است . من بهترین روابط را با همه گروه های مختلف دارم و دلیل این است که دولت ما و دکتر روحانی دولت حزبی نیست و دولتی متعلق به یک گروه و حزب نیست و متعلق به همه 24 میلیونی است که رای دادند و همه کسانی که حتی رای ندادند ولی الان می خواهند با دولت همکاری کنند.

وی تصریح کرد: فکر می کنیم آنچه که رییس جمهوری در مبازرات انتخاباتی به مردم قول دادند و وعده کردند چه وعده هایی اقتصادی و چه اجتماعی و فرهنگی، سیاسی همه انها باید انجام شود و لذا ما بیشتر و همه هم در دولت و ریاست جمهوری هدف همه وعده های رییس جمهوری تحقق پیدا کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است به گزارش تسنیم، «دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» روز گذشته با حضور رئیس‌جمهور کشورمان و سران برخی کشورهای آفریقایی در تهران برگزار شد و رئیسی در آن مراسم طی سخنانی بیان کرده بود تفاوت معناداری در نگاه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای غربی به قاره آفریقا وجود دارد، ما به دنبال همکاری با کشورهای آفریقایی برای این کشورها و پیشرفت آنها هستیم، اما کشورهای غربی به گواهی تاریخ صرفاً به دنبال چپاول منابع و ثروت‌های کشورهای آفریقایی بوده و هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت