Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بر ضرورت افزایش تعامل مرکز مطالعات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح با مراکز علمی و پژوهشی کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیروز حناچی که در حاشیه بازدید از مرکز مطالعات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح شهرداری تهران سخن می گفت، تلاش برای افزایش دقت در انجام آزمایش های کنترل کیفیت و مقاومت مصالح را ماموریتی مستمر و توقف ناپذیر دانست و خواستار توسعه همکاری مرکز مطالعات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح شهرداری تهران با انجمن های تخصصی، دانشگاه ها و سازمان های مردم نهاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی ضمن تاکید بر لزوم ارتباط متقابل کارشناسان مرکز مطالعات ژئوتکنیک با مراکز علمی- پژوهشی کشور، اخذ مجوزها و استانداردهای لازم در جهت تبدیل مرکز مطالعات به یک آزمایشگاه مرجع را هدفی ضروری دانست و یادآور شد بخشی از ظرفیت ها و امکانات مرکز باید با هدف افزایش ایمنی و پایداری ساختمان های بلندمرتبه، در فرآیند کنترل و ارزیابی مشخصات ژئوتکنیکی چنین سازه هایی مورد بهره گیری قرار گیرد.

 معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان این بازدید، از آزمایشگاه های مقاومت مصالح، آزمایشگاه مکانیک خاک، واحدهای تهیه نقشه های زیرسطحی، تجهیزات مورد استفاده در آزمایش های غیرمخرب و همچنین بخش های اداری دیدن کرد و ضمن گفتگو با کارشناسان شاغل در مرکز، از نزدیک در جریان ماموریت ها و اقدامات آنها قرار گرفت. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از برقراری بیش از ۶۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ تهران در یک هفته گذشته خبر داد.

محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات ماموریت‌های اورژانس تهران در یک هفته گذشته، گفت: از تاریخ یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در مجموع ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شده که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. همچنین ۲۰ هزار و ۱۵۰ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در طول یک هفته گذشته ۶۴ هزار و ۳۴۲ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شده است، گفت:‌ متاسفانه در این میان این تماس‌ها ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز بوده است.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران همچنین گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱ هزار و ۹۹۴ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است. همچنین اورژانس هوایی نیز چهار سورتی پرواز داشت که در پی آن چهار نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌