Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه گیلانغرب در حاشیه دیدار از روستاهای زلزله زده شهرستان گیلانغرب بر ضرورت تسریع در روند خدمت رسانی به مردم زلزله زده و تداوم کار جهادی از سوی مسئولان تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مطلع الفجر، صبح امروز  امام جمعه شهرستان گیلانغرب، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی انتظامی  و فرماندهی ناجا در گیلانغرب و  جمعی از مسئولان بسیج  به منظور بازدید از مناطق زلزله زده گیلانغرب در روستاهای گلین حضور پیدا کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت الاسلام و المسلمین خاص امیری در حاشیه  این بازدید که مورد استقبال مردم این منطقه واقع شد در گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر اظهار داشت: ضمن تسلیت و اظهار همدردی با خانواده های عزیز زلزله زده که بستگان و اعضای خانواده خود را از دست داده اند  در شرایط کنونی  بحث خدمت رسانی پیوسته و شایسته به زلزله زدگان مقوله موکدی است که باید مد نظر مسئولان عزیز باشد .

 وی با تاکید بر انجام کار متعدانه و دلسوزانه از سوی مسئولان تصریح کرد :انچه الان تسلی بخش الام مردم عزیز است تسریع در روند خدمت رسانی ، بحث اسکان موقت و دائم و همچنین تامین نیازهای معمول زلزله زدگان است .

امام جمعه گیلانغرب با تقدیر از کار انجام شده و پیگیری های کاری از سوی مسئولان و تقدیر از حس نوع دوستی هموطنان و خیرین گرامی گفت: اگرچه کارهای بزرگی از سوی مردم عزیز ، ارتش ، سپاه همشه در صحنه و مسئولان انجام شده اما می طلبد همه با انرژی و تعهد و دلسوزی تمام پای کار باشند تا روند خدمت رسانی تا رسیدن به شرایط ایدال تداوم داشته باشد .

 در این دیدار از روستاهای چمن، اله مراد و انجاور از توابع گلین و در روزهای قبل هم از روستای تخریب شده و اهالی زلزله زده شنغال خالدی  بازدید شد.

تصاویر تکمیلی: 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از روند آماده سازی اراضی در سایت‌های نهضت ملی مسکن شهر بوشهر به همراه مدیر کل راه و شهرسازی و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ضمن تأکید بر تسریع در روند آماده سازی و رعایت ضوابط فنی در اجرای زیرسازی معابر گفت: سرعت بخشیدن در واگذاری قراردادها به متقاضیان و الزام بر رعایت فرصت زمانی مشخص جهت اخذ پروانه ساخت و احداث بنا در موعد مقرر ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر تصریح کرد: بر این اساس متقاضیان از زمان دریافت قرارداد واگذاری، سه ماه جهت اخذ مجوز ساخت فرصت خواهند داشت.

در این بازدید که با حضور مدیر عامل آبفای استان نیز همراه بود روند اجرای آبرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز مورد پیگیری و تأکید قرار گرفت.

کد خبر 6091472

دیگر خبرها

  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است