Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر اعلام کرد: پشتیبان و حامی هلال‌احمر ایران برای بهبود شرایط زلزله‌زدگان کرمانشاه هستیم و کمک فدراسیون را از حقوق این نهاد مردمی می‌دانیم.

به گزارش امتداد نیوز، دبیرکل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر که امروز به منظور توسعه همکاری های دوجانبه و بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه وارد کشورمان شده است، با تاکید بر اینکه هلال احمر ایران همواره کمک حال سایر کشورهای دنیا بوده است؛ اطمینان خاطر داد که پشتیبان و حامی هلال احمر برای بهبود شرایط زلزله زدگان کرمانشاه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الحاج اس سی صبح امروز در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان ضمن اعلام تاسف و تسلیت خود و نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر بابت فوت و مصدومیت جمعی از هموطنان در زلزله کرمانشاه، تاکید کرد: همه تلاش خود را به کار می بندیم تا برای کمک به مردم آسیب دیده کرمانشاه در کنار هلال احمر ایران باشیم و هر کاری از دستمان بر می آید؛ انجام دهیم؛ چراکه این نهاد مردمی در تمامی حوادث؛ همواره در کنار سایر کشورها و جمعیت های ملی بوده است. 

وی با اعلام همبستگی با مردم آسیب دیده و قربانیان حادثه کرمانشاه؛  گفت: امدادرسانی در ساعات نخست حادثه از اهمیت بسیاری برخوردار است و می دانیم که هلال احمر ایران نیز در ساعات اولیه زلزله کرمانشاه در منطقه حاضر بوده و خدمات لازم را به خصوص با حفظ کرامت انسانی فوت شدگان و بازماندگان زلزله؛  که برای فدراسیون از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ به مردم آسیب دیده ارائه کرده است. 

الحاج اس سی با اذعان بر اینکه فدراسیون افتخار می کند که هلال احمر ایران دوشادوش سایر نهادهای خدمت رسان در زلزله کرمانشاه،  خدمات ارزنده ای را به آسیب دیدگان ارائه کرده است، خاطرنشان کرد: ما نه تنها به عملکرد هلال احمر ایران در این زمینه افتخار می کنیم بلکه آماده ایم تا همانگونه که همواره کمک حال فدراسیون بوده اید، ما نیز اکنون به کمک هلال احمر ایران بیائیم.

وی با اشاره به تدوین برنامه یک ساله عملیاتی فدراسیون بین المللی با هلال احمر ایران برای کمک به بهبود شرایط زلزله زدگان کرمانشاه، اظهار کرد: امیدواریم با این برنامه عملیاتی بخش زیادی از مسائل و مشکلات پیش روی زلزله زدگان برطرف شود و با این برنامه عملیاتی نمونه خوبی از مشارکت و همکاری های نهضت شکل گیرد. 

دبیرکل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر خاطرنشان کرد: هلال احمر ایران؛ عضو کاملی از نهضت جهانی است و ما کمک فدراسیون به هلال احمر ایران را از حقوق این نهاد مردمی می دانیم.

دبیرکل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر همچنین در جمع خبرنگاران بار دیگر با تاکید بر اینکه حفظ کرامت انسان ها در حادثه جزو مسائل مهم است که جمعیت هلال احمر ایرانی به‌خوبی این اصل را اجرایی کرده است، افزود: موضوع قابل توجه دیگر استفاده هلال‌احمر از توان و ظرفیت و کمک‌های داخلی برای پاسخگویی به این حادثه بوده است که این نشان از پاسخگویی به موقع به حادثه دارد.  

وی افزود: من دو سال پیش در شرایطی که زلزله یا رخداد دیگری در ایران اتفاق نیفتاده بود به این کشور سفر کردم و در بازدیدهای خود از جمله مرکز آموزش جمعیت هلال‌احمر در اصفهان، شاهد توان بالای انسانی و لجستیک بودم که نمره قبولی را به این جمعیت در این خصوص می دهم.

true برچسب ها : زلزله زلزله کرمانشاه ۹۶ صلیب سرخ هلال احمر جمهوری اسلامی ایران true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه