Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان اسلامشهر با اشاره به واگذاری بازسازی ۶ روستای زلزله‌زده به سپاه استان تهران گفت: پشتیبانی، مرمّت و بازسازی روستای کلاشی عبدالقادر نیز به سپاه ناحیه مقاومت سیدالشهداء اسلامشهر واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، امیر عبداللهیان عصر امروز در محل ارسال کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: روزانه 2 کامیون از کمک‌های مردم شهرستان اسلامشهر از اقلام موردنیاز به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پس از وقوع حادثه‌ زلزله در استان کرمانشاه، اقشار مختلف مردم نوع‌دوست و بسیجیان شهرستان اسلامشهر در همه پایگاه‌های مقاومت همراه با مسئولان شهرستان دست‌به‌دست هم دادند، و در 280 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی اجناس و اقلام موردنیاز برای هموطنانان زلزله‌زده را به غرب کشور ارسال کردند.

36 کامیون کمک‌های مردمی از اسلامشهر به کرمانشاه ارسال شده است

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء اسلامشهر افزود: از نخستین ساعات اعلام نیاز، کاروان‌های کمک‌های مردمی اسلامشهر به سمت مناطق زلزله‌‌زده ارسال شد، که تاکنون نزدیک به 36 کامیون کمک‌های مردمی براساس نیازهای زلزله‌زدگان جمع‌آوری و ارسال‌شده، ضمن اینکه نزدیک به 50 کامیون کمک‌های غیرنقدی نیز دپو شده که به تدریج و براساس نیاز زلزله‌زدگان ارسال می‌شود.

عبداللهیان تأکید کرد: براساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه اجناس موردنیاز زلزله‌زدگان از قبیل چادر، پتو، لباس گرم، لوازم گرمایشی، آذوقه، خشکبار، سرویس‌های بهداشتی، دارو و لوازم بهداشتی جمع‌آوری و با توجه به اعلام نیاز منطقه، مرحله ‌به‌ مرحله ارسال می‌شود.

سپاه اسلامشهر روستای زلزله‌زده« کلاشی عبدالقادر» را بازسازی می‌کند

وی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌ها همچنان ادامه دارد و مردم اسلامشهر نیز در این زمینه سنگ تمام گذاشتند خاطرنشان کرد: برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان، بازسازی 6 روستا به سپاه استان تهران واگذار شده و از این تعداد، پشتیبانی، مرمت و بازسازی روستای کلاشی عبدالقادر به سپاه ناحیه مقاومت سیدالشهداء اسلامشهر واگذار شده است.

فرمانده ناحیه سپاه اسلامشهر همچنین افزود: در روستای کلاشی قریب به 60 خانوار با جمعیتی بالغ بر 240 نفر اقامت دارند، که متأسفانه 80 درصد این روستا در پی زلزله اخیر تخریب ‌شده و 5 نفر از هموطنان نیز در زیر آوار کشته شدند.

آمادگی 36 گروه جهادی برای اعزام به مناطق زلزله‌زده

عبداللهیان تصریح کرد: تاکنون 36 گروه جهادی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت سازمان‌دهی شده‌اند که براساس زمان‌بندی تعیین‌شده به منطقه اعزام می‌شوند، که هر گروه جهادی به مدّت 10 روز در منطقه مستقر و مشغول امدادرسانی می‌شود، و پیش‌بینی ما این است که مرمّت و بازسازی منازل مسکونی در روستای کلاشی قریب یک سال به طول ‌انجامد.

وی با بیان اینکه کمک‌های ارسالی اقشار مختلف مردم توسط سپاه ناحیه اسلامشهر، علاوه بر کمک‌های دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف، کمک‌های کسبه و اصناف شهرستان را نیز شامل می‌شود گفت: تاکنون بیش از 70 کامیون اقلام موردنیاز به این مناطق ارسال شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهداء اسلامشهر با قدردانی از فعالیت‌های مجموعه فرمانداری، شهرداری، شورا و اصناف شهرستان اسلامشهر بیان کرد: ما سعی کرده‌ایم در شهرستان در قالب یک ستاد فعالیت کنیم همه مسئولان دست‌به‌دست دادند، و سوله 9دی سپاه را به عنوان پایگاه مرکزی شهرستان تعیین و پس از این کمک‌های مردمی در این سوله جمع‌آوری و نگهداری و براساس نیاز زلزله‌زدگان ارسال می‌شود.

عبدالهیان در پایان خاطرنشان کرد: اقلامی مانند میوه و مواد فاسدشدنی در اسرع وقت جمع‌آوری و ارسال می‌شود و دپو نمی‌شود، امروز دو محموله شامل خشکبار آذوقه و نان خشک به منطقه ارسال شده و روزانه نیز دو کامیون از اقلام موردنیاز براساس اعلام ستاد امدادرسانی به منطقه ارسال می‌شود.

انتهای پیام /

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • کارگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند