Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@22:22:21 GMT

میزبانی گلدسته های سپید از کنگره شعر ام البنین

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۴۱۸۴

میزبانی گلدسته های سپید از کنگره شعر ام البنین

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی دبیرخانه کانون‌های مساجد استان تهران گفت: هفتمین دوره شعر گلدسته های سپید با موضوع کنگره شعر و داستان حضرت ام البنین(س) فعالیت خود را آغاز کرد.

مرتضی حسن زاده معاون فرهنگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان تهران گفت: جشنواره شعر گلدسته های سپید امسال نیز مانند سنوات گذشته با یک موضوع خاص برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هفتمین دوره شعر گلدسته های سپید امسال میزبان مسابقات شعر و داستان با موضوع حضرت ام البنین(س) است که از یکم آذر ماه و همزمان با ارسال پوستر و فراخوان این مسابقات آغاز شده است. آخرین مهلت ارسال آثار نیز 20 بهمن ماه می‌باشد.

معاون فرهنگی دبیرخانه استان تهران با اشاره به برگزاری این مسابقات در 2 موضوع حضرت ام البنین(ع) و مادران و همسران شهداء بیان داشت: مسابقات امسال در سه بخش شعر کلاسیک، شعر نو و داستان نویسی با موضوع حضرت ام البنین(س) در مقطع سنی جوانان و نوجوانان و  یک بخش ویژه یعنی شعر و داستان در خصوص مادران و همسران شهداء برگزار خواهد شد.

حسن زاده با تاکید به برگزاری مسابقات در سطح ملی خاطرنشان کرد: از آنجایی که در این مسابقات تمامی کانون‌های مساجد کشور حضور خواهند داشت و مسابقات نیز در سطح ملی برگزار خواهد شد، لذا باید با توجه به اهمیت طرح سعی بر آن باشد که از داوران به نام کشور و شاعران مطرح در حوزه مذهب استفاده شود.

وی همچنین با اشاره به نحوه ارسال آثار به این دبیرخانه گفت: افرادی که علاقه‌مند به شرکت در این مسابقات هستند می توانند از سه روش ارسال آثار از طریق ایمیل، کانال تلگرامی و ارسال به آدرس پستی دبیرخانه، آثار خود را برای شرکت در مسابقه ارسال نمایند.

معاون فرهنگی دبیرخانه استان تهران تصریح کرد: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران امسال در حالی میزبان هفتمین دوره کنگره گلدسته های سپید است که به همت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد، اداره کل ارشاد استان تهران و مشارکت حرم حضرت ابوالفضل(ع) برگزار خواهد شد.

حسن‌زاده همچنین در خصوص اهداف برگزاری این مسابقات بیان داشت: اهداف بسیار ارزشمندی در این مسابقات دنبال خواهد شد که از مهمترین آن می توان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره مادران و همسران شهداء اشاره کرد.

گفتنی است؛ اختتامیه و معرفی نفرات برتر این مسابقات دهم اسفند ماه سال جاری و همزمان با رحلت حضرت ام البنین(س) برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/362

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد

با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شدند.

مسئولان فدراسیون والیبال در این سفر یک روزه از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند. سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با مهران فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت