Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روابط عمومی چهارمین فستیوال موسیقی نواحی«آینه دار»، چهارمین فستیوال موسیقی نواحی «آینه دار» با تمرکز بر موسیقی اقوام شمال غرب ایران طی روزهای ۲۸ آذر تا ۱ دی ماه سال جاری به دبیری هنری علی مغازه ای و ریاست احسان رسول اف در تالار رودکی تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چهارمین فستیوال موسیقی آینه دار هنرمندان مطرح از مناطق شمال غربی ایران برای اجرای موسیقی قومی خود به تالار رودکی و تالار وحدت می آیند. تمرکز «آینه دار» در چهارمین سال برگزاری، روی نواها و آواهای موسیقیایی اقوام ساکن در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان است که توسط هنرمندان و موسیقیدانان این نواحی در تالار رودکی اجرا خواهد شد.

این فستیوال که با هدف حمایت از هنرمندان پیشکسوت و معرفی هنرمندان و روایتگران گمنام موسیقی اقوام ایرانی اجرا می شود، در چهارمین سال برگزاری به موسیقی مردمان اقوام تورک و آسوری و ارمنی ساکن نواحی شمالغرب کشور می پردازد.

اجرای هنرمندان این مناطق طی روزهای ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ آذر در تالار رودکی در ۶ نوبت برگزار می شود و مراسم اختتامیه نیز روز ۱ دی ماه در تالار وحدت میزبان علاقمندان موسیقی اقوام ایران خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان

اسماعیل شفیعی، کارگاه آموزشی «انرژی دستان عروسک‌گردان» را در قزاقستان برگزار می‌کند. 

او که عضو هیات علمی دانشگاه هنر و از فعالان حوزه تئاتر کشور است، بنا به دعوت ششمین فستیوال بین‌المللی تئاتر «کوک لندیا» قزاقستان، یکی از کارگاه‌های خود را که با عنوان «انرژی دستان عروسک‌گردان» در این جشنواره ، برگزار می‌کند. 

به گفته شفیعی، این کارگاه تاکنون بارها در چارچوب فستیوال‌های مختلفی در روسیه و صربستان و ... برگزار شده است . 

این کارگاه به موضوع نحوه زنده‌گردانی و قابل باورکردن عروسک در تئاتر عروسکی اختصاص دارد که در تاریخ 5 ژوئن ( 16 خرداد) برگزار خواهد شد.

گفتنی است شفیعی و گروه تئاتر «چایکا» در 2 سال اخیر در فستیوال‌های متعددی نماینده تئاتر ایران بوده و چندین موفقیت بین‌المللی را کسب کرده و در سال‌جاری نیز عازم 4 فستیوال بین‌المللی هستند .

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در فقدان خاموشی یک صدای ناب از موسیقی شریف خراسان
  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان
  • مهم‌ترین هدف جشنواره اقوام ایران زمین پر کردن شکاف بین نسلی است
  • پلیر موسیقی Winamp باز می‌گردد!
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست