Web Analytics Made Easy - Statcounter

انزلی-ایرنا-فرماندار بندرانزلی ایجاد ثبات در عرصه بین المللی به همراه توسعه امنیت و نشاط در سیاست داخلی و ثبات اقتصادی را از خدمات مهم دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: دولت تدبیر و امید با وجود همه محدودیت ها از آغاز به کار تاکنون گامهای بلندی برداشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، میرشمس مومنی زاده غروب چهارشنبه درنشست صمیمی با حامیان دولت در شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: مذاکره مقتدرانه و با عزت با قدرت های برتر جهان ، خروج از بند هفت شورای امنیت سازمان ملل ، دریافت 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 میلیارد دلار از دارایی های کشورمان بدون حکم دادگاه لاهه و تک رقمی شدن نرخ تورم برای اولین بار در طول سال های پس از انقلاب اسلامی از خدمات اساسی دولت تدبیر و امید از بدو تشکیل در سال 92 تاکنون بوده است.
وی افزود: ثبات در قیمت ارز ، افزایش تولید نفت و رساندن آن به مرز چهار میلیون بشکه در روز ، رساندن ذخیره گندم کشور به 14 میلیون تن ، فراگیر شدن دولت الکترونیک و استفاده از اینترنت پرسرعت در شهرها و روستاها ، اجرای طرح تحول سلامت و کاهش سهم هزینه درمان مردم به پنج درصد و همچنین توسعه بیمه همگانی از دیگر دستاوردهای این دولت به شمار می رود.
مومنی زاده یادآور شد: این بدان معناست که با وجود کاستی ها و مشکلات وهمچنین موانع و محدودیت ها ، در دولت یازدهم گام های بلندی برداشته شده و انتظار می رود در دولت دوازدهم نیز با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ، رونق اقتصادی و ایجاد فرصت اشتغال و بهبود معیشت مردم ، گام های بلندتری در جهت توسعه کشور برداشته شود.
فرماندار بندرانزلی با ابراز تشکر از نقش آفرینی اثر بخش عموم حامیان دولت در شهرستان اظهار کرد: در انتخابات گذشته با رشد 21 درصدی آرای رییس جمهوری نسبت به دور گذشته ، شهرستان بندر انزلی از این جهت رتبه نخست استان را به دست آورده که این امر را مرهون حضور فعال مردم و نقش آفرینی گروه های سیاسی ، به ویژه جوانان حامی دولت در شهرستان بندرانزلی هستیم .
مومنی زاده تاکید کرد: دغدغه های مطرح شده در خصوص ضرورت همسویی و هماهنگی بیشتر ادارات با سیاست های دولت، ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان حامی دولت، حضور بیشتر حامیان بویژه بانوان و جوانان در عرصه های مدیریتی و تصمیم گیری، استفاده از ظرفیت شخصیت های ملی شهرستان در جهت توسعه محلی، تشکیل منظم جلسه باحامیان دولت و توجه بیشتر به نقطه نظرات آنان مورد بررسی قرار می گیرد.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان به شرح زیر است:   در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.   در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.   در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.   فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.   در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.   در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.   در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.   در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.   در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • استاد مطهری شهید راه تدبیر و تفکر است
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا