Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار کریمی در حاشیه همایش بسیج برای اقتصاد مقاومتی در ادازه کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: در شرایط فعلی نگاه ما باید به خدمت به مردم و به رفاه آن‌ها خالصانه و صادقانه باشد، زیرا توجه به ارائه مطلوب خدمات و افزایش رفاه آحاد مردم بخصوص جامعه هدف می‌تواند سطح رضایت مندی را بین هموطنانمان ارتقاء بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشی تاکید کردند که اجر و مزد برگزاری یادواره شهدا کمتر از اجر و مزد شهادت نیست، زیرا تبیین اهداف والا، ایثار خالصانه و جانفشانی‌های بی دریغ این عزیزان می‌تواند الگوی مفیدی برای جوانان ما باشد و افق روشنی را برای میهن اسلامی به ارمغان آورد.

 رییس سازمان بسیج کارگری کشور   با اظهار رضایت از تعاملات مثبت و سازنده بین تشکلات کارگری و کارفرمایی استان و این اداره کل افزود: ما به این همدلی و وفاق نیاز داریم، زیرا معتقدیم با نگاه مثبث و تعامل دو سویه می‌توانیم مشکلات را از پیش رو برداریم و مانع از تفرقه افکنی دشمن شویم.

  سردار کریمی افزود: ما طرفدار این نوع نگاه هستیم و با این نگاه است که خیلی از مشکلات حل خواهد شد.


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی هم در این همایش گفت: خوشبختانه در توسعه تشکلات کارگری و کارفرمایی و بسیج کارگری هیچگونه مشکلی وجود ندارد و تعامل و همکاری خوبی در این زمینه‌ها بین بخش کارگری و کارفرمایی در استان برقرار است.

احمدی افزود: دراستان بیشترین سرمایه گذاری و فعالیت توسط بخش خصوصی انجام گرفت و در حال حاضر خراسان رضوی با دارا بودن ۱۱۵۰ تشکل، به لحاظ تعامل مثبت با تشکلات و بسط و تقویت سه جانبه گرایی در سطح کشور به عنوان یک الگوی موفق مطرح بوده و با نیرو‌های مخلص و کارآمد بسیج استان همکاری سازنده‌ای دارد.

وی گفت: در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر واگذاری فعالیت‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی ما کارگران و تشکلات کارگری را در اولویت قرار داده ایم و بر آن هستیم تا با افزایش تعاملات با تشکلات کارگری بتوانیم کیفیت و کمیت ارائه خدمات را ارتقاء دهیم.

احمدی بیان کرد: همه ساله با تعاملات و هم افزایی خوبی که بین این اداره کل، سازمان بسیج کارگری استان و تشکلات کارگری و کارفرمایی وجود دارد یادواره شهدای کارگر استان را با جدیت برگزار می‌کنیم، زیرا اعتقاد داریم برگزاری اینگونه مراسم و الگو سازی از شهدای بسیجی موتور زندگی ماست و پرداختن به آن و گرامیداشت یاد و خاطره جانبازی‌های این عزیزان انرژی یک ساله‌ای را برای فعالیت ما فراهم می‌آورد.   امنهای پیام//ف.ف   همایش بسیج برای اقتصاد مقاومتی در ادازه کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری

محسن مولوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۲۴۲ تشکل کارگری و کارفرمایی در استان وجود دارد که از این تعداد ۲۲۰ تشکل شامل ۱۹۰ تشکل کارگری و ۳۰ تشکل کارفرمایی فعال و ۲۲ تشکل دیگر غیرفعال است.

وی تاکید کرد: تمامی کارفرمایان موظفند از اول فروردین‌ماه امسال ماهانه پنج میلیون ریال به‌عنوان حق تاهل کارگران در راستای قانون جوانی جمعیت محاسبه و پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید

تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان

مولوی اضافه کرد: پارسال هفت هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری با هدف رعایت ایمنی در محیط کار و پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارگران استان انجام شد.

وی ادامه داد: در این مدت ۲۴۵ دوره آموزشی برای دو هزار و ۳۵۲ کارگر و کارفرما در چهارمحال و بختیاری برابر افزون‌بر ۲۰ هزار نفرساعت برگزار و همچنین دو هزار و ۴۸۰ فقره مشکل بین کارگران و کارفرمایان این استان در هیئت‌های حل‌اختلاف رفع شد.

مولوی گفت: در حال حاضر ۱۰۵ هزار کارگر در این استان بیمه هستند.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون ۳۴ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری در سه هزار و ۲۷۶ تعاونی این استان عضویت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی