Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از وزارت ورزش و جوانان، داورزنی در نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان گفت: با رای روسای فدراسیون های ورزشی، علیرضا رحیمی رییس فدراسیون هندبال، غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و محمود خسروی وفا رییس فدراسیون جانبازان و معلولین به عضویت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داورزنی در این نشست با اشاره به انتخابات کمیته ملی المپیک در 25 دی ماه سال جاری گفت: مجمع انتخاباتی 12 الی 13 فدراسیون ورزشی را قبل از دهم دی ماه برگزار خواهیم کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان افزود: تاریخ انتخابات 11 فدراسیون ورزشی تعیین شده و فدراسیون بسکتبال هم که از امروز دارای سرپرست شده بزودی ثبت نام کاندیداهای آن آغاز و تاریخ انتخاباتش مشخص می شود.
وی افزود: در مورد سایر فدراسیون ها هم ثبت نام و بررسی مدارک انجام شده و طی چند روز آینده نتیجه بررسی تعیین صلاحیت ها از سوی حراست وزارت ورزش اعلام می شود.
«ژاله فرامرزیان» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان هم با تاکید بر ارائه گزارش مالی مبتنی بر آمار صحیح توسط فدراسیون های ورزشی گفت: باید با تکیه بر نظام الکترونیکی و اتوماسیون اداری هماهنگ و بر اساس اصل شفافیت پیش برویم تا بتوانیم به کمک ظرفیت های قانونی مشکلات را به حداقل برسانیم و توزیع منابع بهتری داشته باشیم.
«فریبا محمدیان» معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان هم ضمن درخواست از روسای فدراسیون ها جهت مشارکت جدی تر نواب رییس بانوان خود در تصمیم سازی ها گفت: همین انتظار را از هیات های ورزشی استان ها هم داریم تا ورزش بانوان در استان ها رونق بیشتری بگیرد.
«عبدالحمید احمدی» معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان هم با تشکر از همدلی بی نظیر جامعه ورزش در حادثه زلزله غرب کشور گفت: عدم مسابقه ورزشکاران ایرانی مقابل نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی حکم و دستور مستقیم مقام معظم رهبری و فصل الخطاب است. وی گفت: ورزش هم تابعی از سیاست کلی نظام در این خصوص است و باید با عملکرد خود اجازه سوء استفاده های سیاسی به دیگران در این خصوص را ندهیم.
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان افزود: از فدراسیون های ورزشی می خواهیم برنامه های خود در خصوص دهه مبارکه فجر را اعلام کنند. کاروان راهیان نور هم امشب راهی آبادان هستند تا سفیران جامعه ورزش در راستای حفظ ارزش های دفاع مقدس در اروند و شلمچه باشند.
«غلامرضا شعبانی بهار» معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز با تشکر از مشارکت فدراسیون های ورزشی در برنامه های هفته تربیت بدنی گفت: منتظر برنامه های فدراسیون ها برای دهه مبارکه فجر در خصوص توسعه ورزش همگانی نیز هستیم تا بتوانیم پشتیبانی لازم را در این زمینه به طور مناسب انجام دهیم.
در این نشست همچنین از بین روسای فدراسیون های ورزشی 12 نفر جهت عضویت در شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان کاندیدا شدند که پس از رای گیری علیرضا رحیمی رییس فدراسیون هندبال با 25 رای، غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با 23 رای و محمود خسروی وفا رییس فدراسیون جانبازان و معلولین با 16 رای به عضویت این شورا در آمدند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!

به گزارش “ورزش سه”، شاید کمتر کسی بداند که رشته‌های زیر مجموعه دوچرخه سواری سالنی هم، از رشته‌های المپیکی محسوب می‌شوند. دوچرخه سالنی با سه زیر شاخه مختلف (سایکل بال، آرتیستیک بال و ای اسپورت) به زودی در المپیک حضور خواهد داشت و حالا با جدی شدن این ورزش در دنیای ورزش، فدراسیون دوچرخه سواری ایران هم به دنبال ارتقا این رشته‌ها است.

حالا با تصمیم رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، سوزان دولت آبادی که از باتجربه‌ترین مربی‌ها در رشته دوچرخه سواری سالنی است، ریاست این کمیته را به عهده گرفته است. دولت آبادی به طور کلی ریاست کمیته دوچرخه سواری ایران در بخش زنان و مردان را به عهده گرفته است.

دولت آبادی در همین خصوص می‌گوید: اولین هدفم ارتقا سطح دانش مربیان است و می‌خواهم مربیان زیادی را به این رشته تزریق کنم. هدف دومم حضور پر تعداد دختران و پسران در المپیک است و می‌خواهم از فرصت به دست آمده نهایت بهره را داشته باشم. همچنین از رسول اسدی، رییس فدراسیون دوچرخه سواری برای در اختیار دادن چنین فرصتی تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار