Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس پژوهشگاه بين‌المللي زلزله‌شناسي گفت: در بين ساختمان‌هاي مراکز دولتي و نهادهاي مختلف، ساختمان‌هاي مدارس بهترين وضعيت را از لحاظ ايمني در برابر زلزله در کشور دارند.
محمدکاظم جعفري رئيس پژوهشگاه بين‌المللي زلزله‌شناسي و مهندسي زلزله در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاري فارس، با بيان اينکه به سمت ايمن‌سازي مدارس در برابر زلزله پيش رفته‌ايم، اظهار داشت: تا 15 سال گذشته از هر 3 مدرسه کشور، 2 مدرسه ناايمن بودند اما اکنون و پس از اقدامات صورت گرفته، از هر 3 مدرسه 2 مدرسه ايمن هستند و فرآيند هم به سمت کاهش آسيب‌پذيري مدارس پيش مي‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود:‌ مي‌توان گفت در بين ساختمان‌هاي مراکز دولتي و نهادهاي مختلف، ساختمان‌هاي مدارس بهترين وضعيت را از لحاظ ايمني در برابر زلزله در کشور دارند.
جعفري در خصوص شايعاتي که در مورد هارپ و رابطه آن با زلزله غرب کشور مطرح شده بود، گفت: هر زمان که چنين حوادثي در کشور اتفاق مي‌افتد بازار شايعات داغ مي‌شود اما از لحاظ علمي انرژي‌هايي که در نتيجه چنين زلزله‌اي آزاد شده است، نمي‌تواند نتيجه هارپ يا امثال آن باشد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: در حدود ۴۰۰ کلاس درس در جزیره کیش دایر است.

وی افزود: نزدیک به ۵۵۰ در مدارس دولتی و در حدود ۳۰۰ نفر از معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در مدارس غیر دولتی مشغول فعالیت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند