Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: امید نمازی دستیار پیشین کارلوس کی‌روش ندادن امکانات مناسب به تیم ملی فوتبال را در شرایطی که این تیم شانس صعود به دور بعد جام جهانی را دارد، خیانت به فوتبال و مردم ایران می‌داند.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه B جام جهانی روسیه با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش هم گروه شد تا بازی دشواری را در بهار و تابستان سال آینده برای صعود به مرحله بعد داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید نمازی، دستیار پیشین کارلوس کی‌روش و سرمربی تیم ملی زیر ۱۸ سال آمریکا که تا قبل از حضور در جام جهانی برزیل همراه تیم ملی بود، درباره هم‌گروهی ایران با سه تیم خوب از اروپا و آفریقا گفت: با تیم‌های قدرتمندی هم گروه شدیم. این موضوع قابل انکار نیست ولی باید بیش‌ترین تلاش را به خرج بدهیم و امیدوار به صعود باشیم. باید بازی‌های تدارکاتی بیش‌تری را برگزار کنیم تا تیم ملی با آمادگی کامل در جام‌جهانی شرکت کند و سربلند از مسابقات برگردد.
مربی پیشین تیم درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی با تیم‌های نه چندان قدرتمند و انتقاد کارلوس کی روش به روند آماده‌سازی این تیم در راه جام جهانی تاکید کرد: اگر تمام امکانات را در اختیار کی‌روش قرار ندهیم و حمایت کامل از تیم ملی نشود، ما به فوتبال و مردم مملکت خیانت Cheat کردیم چون برای اولین بار تیم ملی دو بار پیاپی به جام جهانی رفته است. اگر بازی‌های تدارکاتی خوب داشته باشیم و تیم ملی بتواند با بازی برابر تیم‌های بزرگ‌تر آماده شود، مطمئنا به مرحله دوم‌ می‌رسند. هر چند گروه‌مان سخت است اما باید سعی بر این باشد که بیش‌ترین امکانات در اختیار کارلوس باشد و همه از صعود تیم ملی خوشحال شوند.
او با اشاره به مشکلات تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴، افزود: مطمئنا در برزیل میانگین سنی تیم بالا بود و دوندگی کافی وجود نداشت. البته مقابل آرژانتین نمایش خوبی داشتند. باید برابر نیجریه بازی را می‌بردیم و مقابل بوسنی تهاجمی‌تر بازی می‌کردیم، حریف به ایران ضربه و آسیب زد و توانست بازی را ببرد. در هر صورت بازی‌های مقدماتی و بازی‌های آماده‌سازی با تیم‌هایی در این سطح به تیم ملی کمک می‌کند و ما را آماده جنگ در جام جهانی می‌کند
نمازی با تمجید از نسل فعلی بازیکنان تیم ملی ادامه داد: الان نسل بسیار خوب، جوان و دونده در فوتبال ایران حضور دارد و همه آن‌ها به کار کی‌روش اعتقاد دارند و با همدلی می‌توانند به مرحله بعد برسند.
سرمربی تیم ملی زیر ۱۸ سال آمریکا درباره شباهت بازی ایران و مراکش به بازی ایران و نیجریه در جام جهانی ۲۰۱۴ و احتمال پیروزی شاگردان کی‌روش مقابل مراکش خاطرنشان کرد: مطمئنم می‌توانیم این بازی را ببریم و نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم. نباید این تیم را دست کم بگیریم و فکر کنیم قبل از بازی سه امتیاز از آن ایران است. باید با یک برنامه خوب جلو برویم و بتوانیم مراکش را شکست دهیم و سه امتیاز حیاتی را از آن خودمان کنیم چون بدون پیروزی، صعود به دور بعد امکان‌پذیر نیست. بنابراین دیدار ایران و مراکش، یک بازی حیاتی است.
به گزارش ایسنا، مراکش بدون گل خورده و بدون شکست و ایران با دو گل خورده و بدون شکست راهی جام جهانی شدند و از نظر دفاعی بهترین تیم‌های دور انتخابی لقب گرفتند.
او در پاسخ به این سوال که تقابل دو تیم تدافعی چه نتیجه‌ای را به دنبال خواهد داشت؟ یادآور شد: درست است که تیم دفاعی هستیم و گل‌های کمی خوردیم ولی استعدادهای خوبی در فاز تهاجمی داریم. مطمئنا مهره‌های موجود در خط حمله و هافبک می‌توانند ضربه خود را به تیم مراکش بزنند. به هر صورت من این توانایی را در تیم مراکش نمی‌بینم اما مطمئنم با استعدادهای موجود در خط حمله به گل می‌رسیم و بازی را می‌بریم.
نمازی درباره بازیکنانی مانند علیرضا جهانبخش، کاوه رضایی و رضا قوچان نژاد که در تیم ملی برخلاف تیم باشگاهی، چشم‌گیر بازی نمی‌کنند و دلایل این اتفاق گفت: فکر می‌کنم مشکل این بازیکنان ناهماهنگی است. آن‌ها مدت کوتاهی کنار هم هستند. اگر بتوانیم این بازیکنان را کنار هم داشته باشیم و با یک یا چند اردوی طولانی مدت این هماهنگی به دست می‌آید و این بازیکنانی کارایی خود در باشگاه‌شان را در تیم‌ملی هم خواهند داشت.
در حالی که کم‌تر کسی به بردن اسپانیا فکر می‌کند، برخی برتری برابر پرتغال را امکان پذیر می‌دانند. امید نمازی درباره این موضوع گفت: پرتغال کشوری است که کی روش کار مربیگری را آن‌جا شروع کرد و موفقیت‌های مختلفی را تیم‌های رده سنی این کشور داشته و دوست دارد خودی نشان دهد و با ایران هم آن موفقیت را تکرار کند. تصورم از این بازی، یک بازی واقعا تهاجمی و زیبا است و امیدوارم تیم ملی بتواند مهره‌های کلیدی پرتغال را کنترل کند و اجازه فعالیت را به آن‌ها ندهیم.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین

انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا به مناسبت جنبش‌های جهانی برای آزادی فلسطین در سراسر دنیا بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین 
سلام فرشتگان بر سرداران رشید حضرت، ولی عصر ارواحنا و ارواح العالمین له الفداء.  

انقلابیون و مجاهدین اندیشمند ایرانی، طی عملیاتی غرورآفرین در سحرگاه ۲۶ فروردین ماه با رمز یا رسول الله (ص) که در آن اخلاق، اقتدار، علم و فنآوری درهم آمیخته شده بود، یک پیروزی تاریخی-حماسی را به امت واحده اسلام هدیه دادند.  

هیمنه تاریخی و البته پوشالی اسرائیل غاصب یک شبه فروریخت! پهپادها و موشک‌های قدیمی ایران سامانه‌های پدافندی چهار قدرت هسته‌ای جهان را به سخره گرفته و دو پایگاه نظامی که به عنوان امن‌ترین پایگاه‌های نظامی در جهان شناخته می‌شدند را با تلفات بسیار بالا به نابودی کشاندند.

پایگاه‌هایی که آشیانه‌های جنگنده‌های ۱۲۰ میلیون دلاری اف ۳۵ و نیز پیشرفته‌ترین تجهیزات جاسوسی جهان در آن جای گرفته بود. اعتراف وزیر امنیت داخلی رژیم آپارتاید صهیونیستی مبنی بر انهدام کامل این دو پایگاه به همراه شمار تلفات بالا، تاییدی بر ادعای مقامات نظامی ایران است.

در این عملیات سهمگین حیدری-خیبری، خامنه‌ای دریادل با سپاه و ارتش مکتبی و ملت مبارز و شهیدپرور ایران مرهم بر دل مظلومان غزه گذاشتند و فرمانده کل قوا در میدان اثبات کرد که یدالله فوق ایدیهم.

یاد پیر عارف جماران، خمینی کبیر (ره)، بخیر که می‌فرمود با یک دست قرآن و با دست دیگر اسلحه را برگیرید و چنان از حیثیت خود دفاع کنید که فرصت اندیشیدن را از دشمن بگیرید!
 
توکل بر ذات اقدس احدیت و اندیشه قرآنی، گرانیگاه این حرکت توحیدی است. حاشا که تنها صحبت از انتقام خون سرداران شهید سلیمانی، زاهدی، حجازی و دیگر همرزمان آنان باشد؛ بلکه فراز دیگری از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی بر صحنه تاریخ ثبت گردید و با اقتداری شگفت‌انگیز معادلات جدیدی وارد میدان نبرد جهانی شد.  

عملیات وعده صادق نخستین اقدام میدانی برای انهدام اسرائیل غاصب است!  

و اکنون رویدادهای پس از عملیات طوفان الاقصی، که ذات خبیث دشمن وحشی و نژادپرست صهیونیستی را در کشتار وحشیانه کودکان و زنان و مردم مظلوم غزه به جهانیان نشان داده، و همچنین صبر و استقامت و توکل مردم غزه و نیز شجاعت و صلابت و مقاومت مبارزان جبهه مقاومت، و در نهایت عملیات غرورآفرین و بی‌نظیر *وعده صادق* چنان وجدان‌های پاک مردم کشورهای گوناگون دنیا را بیدار کرده و آن‌ها را در دفاع جانانه از احیای کشور مستقل فلسطین به حرکت درآورده که این امر فرصت چشمگیر و بی‌نظیری را برای تحقق آرمان‌های فلسطینی امامین انقلاب فراهم آورده است. حرکت و جنبش مردم در سراسر جهان با شعار آزادی فلسطین از بحر تا نهر، خود خاطرات ماه‌های پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران را در اذهان تداعی می‌کند و از امروز مسئولیتی سنگین‌تر بر دوش دولت و مجلس انقلابی و همه آزادیخواهان و انقلابیونی که دل در گرو نابودی این غده سرطانی و آزادی فلسطین عزیز بسته‌اند، قرار می‌دهد.

روشن است که انقلابیون برای تداوم این امواج خروشان مردمی در حمایت از آرمان‌های فلسطین باید تا حصول نتیجه نهایی برنامه‌ریزی شایسته‌ای داشته باشند.

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا به همراه امت اسلام و ملت غیور ایران برای پیروزی نهایی فلسطین، محور مقاومت و رزمندگان سرافراز ایران دست به دعا برمی‌دارد و مطمئن است که وَ مَن یَتَوَلَّ اللَّهَ وَ رَسولَهُ وَ الَّذینَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ.

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته 
انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امکانات جدید رفت‌وآمد به نمایشگاه کتاب | «مشاور کتاب» در کنار بازدیدکنندگان
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین