Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام گفت: فراخوان اسناد، شناسایی پیمانکار و مناقصه اجرای طرح زیرگذر چهارراه رسالت، خیابان آیت اله حیدری شهر ایلام هفته آینده برگزار می شود.

علیرضا سروری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طراحی های فنی مربوط به اجرای طرح انجام شده و تمامی مصوبات شورای ترافیک، محیط زیست و پدافند غیرعامل این طرح نیز اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح 80 میلیارد ریال و زمان اجرای آن 12 ماه برآورد شده است، یادآور شد: زیرگذر رسالت به طول 430 متر از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام واقع در خیابان آیت اله حیدری تا روبروی شرکت مخابرات و جهاد کشاورزی ایلام ادامه دارد.
وی یادآور شد: این زیرگذر به صورت زیرزمینی و با شیب مناسب 4 درصد و در دو خط رفت و برگشت هر کدام به عرض استاندارد 3.65 متر احداث می شود و در کنار آن دسترسی های حاشیه ای به دیگر نقاط شهر ایجاد خواهد شد.
معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام با بیان اینکه ایجاد زیرگذر میدان شهید کشوری در دست اقدام است و طراحی ها و ملاحظات این طرح نیز انجام شده است، گفت: با توجه به اینکه زمان برآورد شده برای اجرای این طرح 12 ماه است تلاش می شود به منظور رفاه حال مردم و جلوگیری از اختلال بلند مدت در تردد شهروندان اجرای 2 طرح زیرگذر رسالت و شهید کشوری به طور همزمان انجام شود.
سروری اضافه کرد: طرح زیرگذر کشوری نیز به طول 430 متر از روبروی ایستگاه آتش نشانی واقع در بلوار مدرس تا روبروی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بلوار آزادی ادامه دارد و اعتبار مورد نیاز برای اجرای آن 85 میلیارد ریال برآورد شده است.
وی با تاکید بر اینکه با توجه به تجربیات تلخ گذشته در اجرای این 2 طرح به دنبال انتخاب پیمانکار قوی و با توان مالی بالا هستیم، یادآور شد: مناقصه اجرای این طرح ها به صورت 2 مرحله ای انجام خواهد شد و تنها پاکت پیشنهاد قیمت شرکت هایی باز خواهد شد که در مرحله ارزیابی فنی و کیفی نمره لازم را کسب کرده باشند.
معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام گفت: در طول زمان اجرای این طرح ها به شدت همکاری و همراهی شهروندان ضروری است و با توجه به اینکه بالای 80 درصد خودروهای شهر ایلام تک سرنشین هستند از مردم درخواست می شود در زمان اجرای طرح ها از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
سروری اضافه کرد: در طول اجرای طرح بلوار اصناف و بلوار مدرس به عنوان جایگزین برای دسترسی مردم مناطق جنوبی شهر به مناطق شمالی در نظر گرفته خواهد شد.
به گزارش ایرنا، شهر 220 هزار نفری ایلام بدلیل عرض بسیار کم معابر و تجمع مراکز خدماتی در هسته مرکزی شهر با معضل ترافیک مواجه است و چهارراه رسالت و میدان شهید کشوری شهر ایلام از جمله مناطقی است که بار ترافیکی بسیار زیادی دارد و در مواقعی ار روز با گره ترافیکی مواجه می شود.
خبرنگار: معصومه امیدی**انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
6032/6034

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام منوچهر رئیسی، معاون فرهنگی این اداره کل گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام برای استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و ارتقای سطح کیفی مهارت‌های مورد نیاز جامعه هدف خود، برنامه‌هایی را طراحی و در دست اقدام دارد.

وی افزود: اینکه صرفاً در انتظار برنامه‌های ابلاغی از طرف مرکز باشیم، مورد قبول نیست و ما به عنوان کارکنان یک سازمان فرهنگی دغدغه انجام امور غیر ابلاغی و نوآورانه را داریم و ان شاءالله این رویه را امسال بیش از سال‌های گذشته در پیش خواهیم گرفت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام خاطر نشان کرد: با جلساتی که در ستاد برگزاری مراسم شهادت امام صادق (ع) گرفته شده است، ما امسال هم شاهد برپایی دسته‌های عزاداری در نقاط مختلف استان از دور افتاده‌ترین روستاها تا مراکز شهرستان‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت مقوله جمعیت و فرزند آوری، از برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی تربیت کنشگر جمعیت خبر داد و افزود: خوشبختانه سال گذشته با استفاده از اساتید مجرب در حوزه جمعیت موفق شدیم تعداد ۲۰۰ نفر را در این زمینه آموزش داده، که از بین این افراد حدود ۴۰ نفر موفق شدند که دوره‌های برگزار شده را با موفقیت به پایان برسانند، سال ۱۴۰۳ دوره‌های تکمیلی را جهت بهره مندی افراد منتخب، برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 6093732

دیگر خبرها

  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام