Web Analytics Made Easy - Statcounter

گناباد- ایرنا- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت: 600 میلیارد ریال از محل تسهیلات صندوقهای توسعه ملی، توسعه روستایی و مشاغل خانگی در قالب 81 طرح در بخش صنعت، معدن و تجارت طی سالجاری به این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، هادی ایزدی روز سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گناباد افزود: از این مبلغ 171 میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون به 21 طرح پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: بیشترین میزان تسهیلات رونق تولید به مبلغ 300 میلیارد ریال به یکی از واحدهای بزرگ تولید کاشی در گناباد اختصاص یافته که از این مبلغ 130 میلیارد ریال به این واحد پرداخت شده است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناباد نیز مجموع اعتبارات مشاغل خانگی این شهرستان در سالجاری را 16 میلیارد و 400 میلیون ریال ذکر کرد و گفت: 166 طرح برای استفاده از این تسهیلات به دبیرخانه کارگروه اشتغال گناباد ارسال شد.
محسن نوریان نوغابی افزود: از این مبلغ 6 میلیارد و 450 میلیون ریال تسهیلات طی سال جاری به 89 طرح مشاغل خانگی پرداخت شده است.
فرماندار گناباد هم در این نشست خواستار نظارت بیشتر دستگاههای اجرایی و بانکها بر روند هزینه تسهیلات اشتغالزایی به منظور جلوگیری از انحراف در این بخش شد.
محمد علی نبی پور، رونق اشتغال و سرمایه گذاری در این شهرستان را نیازمند هم افزایی و هماهنگی بیشتر بین ادارات، سازمانها، بانکها و همه مسئولان و دست اندرکاران ذیربط و فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بخش خصوصی دانست.
هم اکنون 172 واحد صنعتی در بخشهای صنایع کانی فلزی و غیر فلزی، صنایع غذایی، شیمیایی و سلولزی در شهرستان گناباد فعال است که برای راه اندازی آنها یک هزار و 273 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و برای سه هزار و 284 نفر بطور مستقیم و برای 2 برابر این تعداد بطور غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.
سه شهرک و ناحیه صنعتی نیز با 447 هکتار زمین و 54 واحد فعال و 11 سردخانه و انبار و سیلو در شهرستان گناباد فعال است.
435 شرکت تعاونی با 6 هزار و 525 نفر عضو هم در این شهرستان فعالیت دارد.
گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
2095/ 6053

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ همزمان با آغاز هفته کارگر از چندین واحد تولیدی شهرستان تبریز بازدید کرد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید اظهار کرد: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران این مجموعه عنوان کرد: ارتقای کمیت و کیفیت محصولات تولیدی، بهره گرفتن از علم و تجربه اندوزی، برخورداری از دانش فنی و نیروی متخصص متناسب با ورود فناوری‌های جدید، داشتن خلاقیت، شناخت از بازارهای جدید و سیاست‌های ورود به آن‌ها و توجه به سلیقه مشتری، لازمه دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

فاتح در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این کارخانه پرداخت و در راستای حل و رفع مشکلات موجود دستورات لازم را ابلاغ کرد.

کد خبر 748801

دیگر خبرها

  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار