Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@06:35:59 GMT

مدیریت والیبال کارگران به شاکری رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۶۱۳۵

مدیریت والیبال کارگران به شاکری رسید

پس از استعفای خوشدل رئیس پیشین انجمن والیبال کارگری کشور سید امیر حسینی در حکمی علی شاکری را بعنوان رئیس انجمن والیبال فدراسیون ورزش کارگری منصوب کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، در مراسم معارفه رئیس جدید انجمن والیبال کارگران سید امیر حسینی ضمن تشکر از خدمات ارزنده خوشدل(رئیس قبلی انجمن) گفت:ایشان سالها مسئولیت دبیری فدراسیون و انجمن والیبال کارگری را بر عهده داشتند که زحمات زیادی را در پیشبرد ورزش کارگری انجام دادند و کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشتند ولی بدلیل تراکم امور ات شخصی از این هردو سمت خود استعفا دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی در ادامه با اشاره به وضعیت انجمن های ورزش کارگری افزود: در حال حاضر فدراسیون هیچگونه بودجه مصوب و دولتی را از هیچ نهادی دریافت نمی کند و از این رو انجمن های ورزش کارگری نیز بصورت مردمی اداره می شوندکه در این زمینه باید با ابتکار و خلاقیت موجبات پیشبرد و گسترش ورزش کارگری را در جامعه فراهم سازند.


رئیس فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به توانمندی آقای شاکری در امورات ورزشی، یادآور شد: با توجه به اهمیت ورزش والیبال در کشور و همچنین در حانواده بزرگ کار و تلاش و همچنین ظرفیت هاو توانمندی آقای شاکری تصمیم گرفتیم تا این مسئولیت را به ایشان واگذار نماییم که اطمینان دارم همانند کارنامه درخشانی که از ایشان در ورزش و رسانه ها موجود می باشد، میتواند دوران جدیدی را در ورزش والیبال کارگران آغاز نماید.والیبال کارگری دو فرصت بین المللی برای درخشیدن در جهان را پیش رو دارد، یکی مسابقات جهانی ورزش کارگری که تیم های اعزامی در آن خوش درخشیدند و دیگری رقابت های جهانی شرکت ها که در پیش روی ورزشکاران این رشته است و سال آیند در فرانسه برگزار می گردد.


حسینی در پایان با اشاره به ظرفیت های ورزش کارگری، اظهار داشت: در ورزش کارگری ظرفیت های زیادی وجود دارد که نیازمند برنامه ریزی، ایده و خلاقیت می باشد و باید افرادی که خواستار خدمت هستند همکاری نموده تا این ورزش را در جامعه به جایگاه اصلی خود برسانند و در واقع این مهم را تبدیل به مسئله ای  مورد توجه در خانواده بزرگ کار و تلاش کنند.


علی شاکری از چهره های آشنا در میان اصحاب رسانه بوده و سابقه مدیریت روابط عمومی در فدراسیون تنیس و حضور در کمیته والیبال ساحلی  کشور را دارا می باشد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست

سرمربی جدید تیم ملی والیبال چین گفت: با خودم فکر کردم در این کشور پرجمعیت با این امکانات ورزشی، قطعا استعدادهای زیادی وجود دارد و من باید روزی بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتال هینن، سرمربی بلژیکی و جدید تیم ملی والیبال چین در مورد مسئولیت جدید خود اظهار داشت:‌ والیبال چین همیشه برایم جالب بوده است. سال 2009 به یاد می‌آورم که سرمربی لهستان بودم و با تیم ملی چین در نینگبو بازی کردیم. با خودم گفتم که در این کشور پرجمعیت با این امکانات ورزشی، قطعا استعدادهای زیادی وجود دارد و من باید روزی بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست.

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

سرمربی تیم ملی چین ادامه داد: من سال 2021 می‌خواستم به چین بیایم اما فدراسیون والیبال این کشور، اعتقادی به مربیان خارجی نداشت. حالا همه چیز تغییر کرده است؛ نتایج تیم چین در فصل گذشته خوب نبود و در رنکینگ فدراسیون جهانی نیز سقوط کرد و حالا سی‌ویکم است. در نتیجه چینی‌ها به سراغ مربی خارجی آمدند و من پیشنهاد آنها را قبول کردم. هدایت چین، چالشی بزرگ و باورنکردنی برای من است. 

هینن تصریح کرد: من از فدراسیون والیبال چین خواستم تا مسئولیتی فراتر از تیم ملی داشته باشم و به توسعه والیبال پایه و آموزش مربیان بومی نیز کمک کنم. معتقدم والیبال مردان چین می‌تواند مثل تیم زنان این کشور در دنیا، جزو بهترین‌ها باشد.

او در پایان گفت: تیم ملی چین در لیگ ملت‌های 2024 حاضر نیست و جواز حضور در جام جهانی 2025 را نیز ندارد. راهی طولانی پیش روی ماست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست