Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: دشمنان با تهاجم فرهنگی سعی دارند تا غیرت و دینداری را از جوانان ما بگیرند و برنامه های زیادی را طراحی کرده اند. از قبح شکنی گناه تا مشغول کردن جوانان به تماشای فیلم های مختلف و به بطالت کشاندن اوقات آنها، برای همین بود که رهبر انقلاب به جوانان دانشجو فرمودند شما افسران جنگ نرم این کشور هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر آزاد، یادواره ۹ شهید دانشجو و شهید مدافع حرم شهرستان های آزادشهر و رامیان امروز صبح در سالن همایش های دانشگاه آزاد آزادشهر برگزار شد.

حجت الاسلام جعفر رعایتی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان که به عنوان سخنران این مراسم دعوت شده بود، ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته وحدت و بزرگداشت روز دانشجو، خطاب به حاضران اظهار کرد: شاید عده ای از ما بپرسند که هدف از برگزاری این یادواره ها چیست و چرا هزینه می کنید؟ در پاسخ این به این افراد جوابهای زیادی می شود داد، اما دو جواب است که برای ما از همه مهمتراست.

حجت الاسلام رعایتی ادامه داد: جواب اول ما این است، اگر امروز ما در امنیت و آسایش زندگی می کنیم، همه و همه مرهون خون شهدا و امام شهدا است و یادواره شهدا حداقل کاری است که ما می توانیم در جواب ایثار این عزیزان انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا افزود: و جواب دوم ما این خواهد بود، این یادواره شهدا ها برای شناساندن اهداف شهدا و معرفی آن به جامعه است. همان اهدافی که باعث سربلندی مسلمین و ایرانیان شده است. اما گاهی برخی ها فراموش می کنند، این یادواره شهدا فرصتی خوبی است که به برخی ها تذکراتی بدهیم.

سخنران مراسم ضمن یادآوری شرایط زمان قبل انقلاب خاطرنشان کرد: کشور ما در قبل از انقلاب زیر یوغ استکبار بود و کشورهای قدرتمند کشور ما را استعمار کرده بودند. اما بعد از انقلاب، شرایط عوض شد و با وجود همه دشمنی استکبار جهانی ، کشور ما استقلال خود را حفظ کرد.

وی ادامه داد: در ابتدای انقلاب و در زمان جنگ، تمام دنیا دست به دست هم داده بودند تا انقلاب ما را به شکست بکشانند و تحریم های ان زمان خیلی بیشتر از تحریم های اکنون بود. در جنگ تحمیلی، غیر از سوریه که بخاطر پول و لیبی که بخاطر دشمنی با آمریکا هیچ کشوری به ما سلاح نمی فروخت و ما با سختی مهمات دفاع از خود را تهیه می کردیم.

حجت الاسلام رعایتی افزود: با وجود همه تحریم های اقتصادی و نظامی دنیا، جوانان ایرانی مانند شهید تهرانی مقدم ها توانستند موشک بسازند و ما را برای دفاع از کشور خودکفا کنند. ما هرگز برای صنعت موشکی مذاکره نخواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا در ادامه سخنانش در خصوص توطئه فرهنگی دشمنان تصریح کرد: دشمنان با تهاجم فرهنگی سعی دارند تا غیرت و دینداری را از جوانان ما بگیرند و برنامه های زیادی را طراحی کرده اند. از قبح شکنی گناه تا مشغول کردن جوانان به تماشای فیلم های مختلف و به بطالت کشاندن اوقات آنها، برای همین بود که رهبر انقلاب به جوانان دانشجو فرمودند شما افسران جنگ نرم این کشور هستید.

سخنران مراسم افزود: اگر ملت و مسئولین دست به دست هم بدهند ابهت شرق و غرب را خواهیم شکست. اگر تکیه بر خدا داشته باشیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم مطمئن باشید دشمن ها را یکی پس از دیگری به زانو در خواهیم آورد. همچنان که می بینید، یمنی هایی که هیچ چیز نداشتند عربستان را به زانو در آوردند. زیرا وعده خدا است که مستضعفین بر مستکبرین غلبه خواهند کرد.

در ابتدای مراسم نیز ، سید مهدی حسینی رئیس دانشگاه آزاد آزادشهر ضمن خیر مقدم و تبریک هفته وحدت و روز دانشجو، گفت: شهدای ما امام حسین (ع) و شهدای کربلا را الگوی خود قرار دادند و مردانه در برابر دشمنان ایستادند.

حسینی ضمن معرفی سرداران شهید هشت سال دفاع مقدس و دعوت دانشجویان به بررسی زندگی نامه آنها ، اظهار کرد: صحبت درباره شهادت، شهامت و شجاعت بسیار راحت است و بنده الان بدون اینکه پاهایم بلرزد به راحتی در این خصوص سخنرانی می کنم، اما زمانی که انسان در دست دشمن گرفتار شود و با شناخت از سوابق دشمنی که انسانها را به بدترین وضع به شهادت می رساند، سر خود را بالا نگهدارد و پاهایش نلرزد مردانگی می خواهد.

رئیس دانشگاه ازاد آزادشهر ادامه داد: بله، ما در نسل امروز جوانانی همچون شهید حججی ها را داریم که برای سربلندی یک ملت در اسارت داعش خونخوا، با وجود جراحت، راست قامت ایستاده بود و زانوهایش نمی لرزید و باعث سربلندی یک ملت شد.

وی افزود: سن انسان که از ۳۵ می گذرد وابستگی هایش به خانواده و تعلقات دنیا بیشتر می شود، اما شهید حاج احمد غلامی ها از همه تعلقات دنیا دل کندند و برای دفاع از حرم اهل بیت و مقابله با دشمنان در بیرون از مرزهای کشور بپا خواستند .

حسینی در ادامه سخنانش در خصوص صنعت موشکی ایران گفت: صنعت موشکی ما قابل مذاکره نیست، امروز بدون هیچ وابستگی ای موشک ساختیم و دشمنان را در هزاران کیلومتر آنطرف تر به زانو در می آوریم. باز هم متذکر می شوم که این سپر دفاع موشکی ما هرگز قابل مذاکر نیست.

در انتهای مراسم نیز از پدر شهید حاج احمد غلامی تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی ظهر پنجشنبه در در اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت افزود: هفت ماه جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی، علیه مردم غزه ادامه دارد و در این هفت ماه جنگ در غزه اکثر کشورهای دنیا حرف‌هایی را زدند که امام راحل در سال‌های انقلاب درباره این رژیم سفاک صهیونیستی زده بودند.

وی با بیان اینکه چه افتخاری بالاتر از این‌که ملتی به پا خیزند و با مستکبرین و جنایتکاران عالم مقابله کنند، گفت: باید خودمان وسط میدان باشیم و خودمان باید مؤثر واقع شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: جنگ بین حق و باطل دائمی و همیشگی است و شیطان از خداوند مهلت گرفت تا بندگان خداوند را یک‌لحظه راحت نگذارد و انسان‌ها را به دنبال خود بکشاند.

وی با بیان اینکه شیطان بزرگ دائم به شکست‌ها اعتراف کرده است، گفت: مردم ما پایداری صبر و استقامت دارند و این را باید ادامه بدهیم تا همه مشکلات حل شود و اگر ما به تکالیفمان ادامه بدهیم، دست نصرت خداوند را خواهیم دید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ما امروز به‌جایی رسیدیم که می‌توانیم خبیثان عالم را تنبیه کنیم، گفت: از روز اول جنگ غزه آمریکایی‌ها فرماندهی جنگ را پذیرفتند و امروز هم هستند و اگر برخی کشورها این رژیم کودک کش را همراهی نمی‌کردند امروز نبودند و این اقدامات در غزه توسط جبهه متحد شیطان بزرگ انجام شد.

سردار فدوی تصریح کرد: یکی از تبلورهای خاص باطل، همین درست کردن رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل است برای اینکه تضمین‌کننده منافعشان باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به عملیات بزرگ وعده صادق گفت: با وجود اینکه امپراتوری شیطان بزرگ و غرب تمام تلاشش را برای سانسور این عملیات انجام دادند، اما عالم متوجه شد و فیلم‌ها و تصاویر زیادی از این تنبیه بیرون آمد و این عظمت بزرگ جمهوری اسلامی است و اگر غرب بازهم از این خباثت‌ها بکند، دوباره اقدامی بزرگ‌تر علیه آن‌ها خواهیم داشت.

سردار فدوی با بیان اینکه شهدا به اعلی‌علیین رسیدند و ذهن ما نمی‌تواند به‌جایی که شهدا رسیده‌اند هم خطور کند، گفت: امروز به نام شهدا جمع می‌شویم و درواقع برای خودمان جمع می‌شویم ما حتی ذهنمان به مقام شهدا نمی‌تواند خطور کند، ولی شهدا می‌توانند دست ما را نیز بگیرند چرا که شهدا مقام شفاعت دارند.

وی تصریح کرد: در خصوص مقام شهدا هزاران حدیث وجود دارد و عالی‌ترین حدیث هم در تفسیر مجمع‌البیان آورده شده است که خداوند مقام شهیدان را یاد می‌کند و این حدیث از لحظه‌ای که رزمنده برای حرکت درراه خدا، نیت می‌کند که جهاد کند تا زمانی که به بالاترین مقامی که غیر معصوم می‌تواند برسد را شرح می‌دهد.

سردار فدوی اظهار داشت: در این حدیث از شهید و خانواده شهید بسیار یادشده است و هر شهید می‌تواند ۷۰ هزار نفر از اهل‌بیت خود را شفاعت کند.

وی افزود: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی وعده حق خداوند است و خدا را شاکر هستیم که به برکت حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی که در سال ۴۲ پایه‌گذاری شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید، روندی وجود دارد که هرلحظه تحقق وعده خدا را می‌بینیم چراکه وعده خداوند حق است.

سردار فدوی بیان داشت: اکنون ما شاهد عزت و اقتدار و افتخار نظام اسلامی هستیم.

کد خبر 6095014

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند