Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  ولی عاقلی رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در نشست بررسی سرابها و سیرابها در اندیشه دانشجویی ضمن تکریم روز دانشجو،16 آذر ماه سال 1332 را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت:روز دانشجو نماد ایستادگی،ایثار و استکبار ستیزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تأکید بر حضور فعال دانشجویان در عرصه های مختلف علمی پژوهشی گفت:دانشجویان بایستی با ریشه یابی مسائل اساسی کشور و حضور هوشیارانه وفعالانه در صحنه های سیاسی،علمی واقتصادی در تداوم بخشی به آرمان های انقلاب اهتمام کنند.
عاقلی با اشاره به اینکه رسالت دانشجو به تناسب حاکمیت هر زمان و بر مبنای مقتضیات جامعه اسلامی متغیر است،افزود:رسالت خطیر دانشجویان جامعه کنونی علم آموزی و آگاهی سیاسی است.
رستم زاده رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان نیز در این نشست سراب دانشجو را در وابستگی به جریان های غیر سیاسی و خارج از دانشگاه عنوان کرد که موجب جنبش دانشجویی و تنزل از جایگاه هدف به جایگاه ابزار میشود.
وی همچنین ضمن ارائه گزارشی از عملکرد معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گفت:ارائه 15 رویداد شاخص فرهنگی در سطح ارومیه توسط 16هزار دانشجو و راه اندازی دبیرخانه سومین همایش تبیین حقوق شهروندی از اقدامات شاخص معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی است.
صدقی مدیرکل حوزه نظارت وسنجش واحد استانی نیز با اشاره به افزایش جذب دانشجو در مقایسه با سال گذشته گفت:با جذب 3هزار و 74 دانشجو در مهرماه سال جاری شاهد 25درصد افزایش دانشجو بودیم.
وی همچنین از بررسی 12 هزار و 300  فقره دانشنامه خبر داد که از این میزان 8000 پرونده دانشنامه بررسی شده است.

انتهای پیام/م

نشست بررسی اندیشه دانشجویی به میزبانی مرکز علمی آموزشی جهاد دانشگاهی در ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند

رییس جهاد دانشگاهی در پیامی با اشاره به اینکه سالروز شهادت معلم گرانقدر و استاد فرزانه، مرتضی مطهری روز معلم و بزرگداشت مقام استاد، فرصتی ارزشمند برای تجلیل از طلایه‌دارانِ علم و اندیشه است، تاکید کرد: معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند که عمر گران‌مایه خود را در راه اعتلای خرد، معرفت، اندیشه و مبارزه با جهل و ناآگاهی صرف کرده و با تعهد و دلسوزی، چراغ هدایتِ نسل‌های نو را روشن می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در پیام تبریک حسن مسلمی نائینی آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دوازدهم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت معلم گرانقدر و استاد فرزانه، مرتضی مطهری، روز معلم و بزرگداشت مقام استاد، فرصتی ارزشمند برای تجلیل از طلایه‌دارانِ علم و اندیشه است؛ نام و یاد شهید استاد مطهری به‌عنوان نمونه‌ای کامل و راستین از یک معلم انسان‌ساز که در تارک زمان درخشیده و قله‌های بلند معرفت را فتح و انسان‌های بزرگی را تربیت نموده، همواره در اذهان مردم ایران جاودانه و ماندگار خواهد ماند.

معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند که عمر گران‌مایه خود را در راه اعتلای خرد، معرفت، اندیشه و مبارزه با جهل و ناآگاهی صرف کرده و با تعهد و دلسوزی، چراغ هدایتِ نسل‌های نو را روشن می‌کنند و در پرتو تلألو دانش و حکمت، مسیر تعالی و پیشرفت جامعه را ترسیم می‌کنند.

معلمان و اساتید دلسوز و فداکار، همواره نقشی بی‌بدیل را در ساختن آینده جامعه ایفا می‌کنند و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرموده‌اند: «معلمان پایه‌ریز تمدّن نوین هستند؛ چون نیروی انسانیِ شایسته اگر نباشد، تمدّنی به وجود نخواهد آمد.»

جهاد دانشگاهی همواره افتخار  آن را داشته است که در کنار معلمان و اساتید گرانقدر، در عرصه علم و دانش و تربیتِ نسل‌های متعهد و متخصص، گام‌های بلند و پیوسته‌ای بردارد و رسالت خود را در زمینه‌ آموزش‌های دانشگاهی، تخصصی و مهارتی به بهترین شکل به انجام رساند.

اینجانب به‌ عنوان عضوی از جامعه دانشگاهی کشور، فرارسیدن روز تکریم معلم و گرامیداشت مقام استاد را به‌تمامی معلمان و اساتید دانشگاه‌ها، به‌ویژه اعضای هیأت‌علمی، اساتید و مدرسان مجموعه‌ دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش‌عالی و مراکز آموزش تخصصی و مهارتی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی در سراسر کشور که دلسوزانه و متعهدانه در تلاش هستند تا دانش و مهارت‌های لازم را به دانشجویان منتقل ‌کنند، تبریک می‌گویم و امیدوارم این عزیزان در مسیر علم و دانش و تربیت نسلی فرهیخته و متعهد به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق، پیروز و سربلند باشند.
 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند