Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@09:50:14 GMT

پیروزی پارس جنوبی برد پس از سه هفته

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۲۵۸۶

پیروزی پارس جنوبی برد پس از سه هفته

ورزش > فوتبال - همشهری آنلاین:
دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و سیاه جامگان مشهد با برتری یک بر صفر بوشهری‌ها به پایان رسید و صنعت نفت آبادان فاتح داربی خوزستان شد.

به گزارش ایسنا، در نخستین روز از هفته پانزدهم لیگ برتر دو دیدار برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال صنعت نفت آبادان موفق شد در داربی خوزستان با یک گل استقلال این شهر را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل این دیدار را حسین بغلانی در دقیقه ۲۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. صنعت نفت با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و در جایگاه هفتم جدول باقی ماند. استقلال خوزستان نیز با همان ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.

در دیگر دیدار امروز تیم‌های فوتبال پارس جنوبی رده دومی و مشکی‌پوشان قعرنشین برابر هم صف‌آرایی کردند که تلاش دو تیم تا ثانیه‌های آخر بازی نتیجه‌ای نداشت اما در آخرین لحظه بازی، شاگردان تارتار صاحب یک ضربه پنالتی شدند و توانستند سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند.

حسین پورامینی این پنالتی را در دقیقه ۹۴ به گل تبدیل کرد.

پارس جنوبی جم اکنون با ۲۹ امتیاز در رده دوم باقی ماند. سیاه جامگان نیز با هشت امتیاز در رده شانزدهم جدول شانزده تیمی مسابقات قرار گرفت.

در همین زمینه: تساوی پارس جم با نفت تهران در هفته چهاردهم | پیروزی پدیده مقابل مشکی‌پوشان تارتار: پرسپولیسی هستم اما مقابل سرخ‌ها کوتاه نمی‌آییم هفته هشتم؛ تساوی پدیده و پارس به نفع پرسپولیس گزارش هفته سوم لیگ برتر فوتبال پارس جنوبی گسترش فولاد را به آتش کشید

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آیندهوون در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال هلند امروز یکشنبه به مصاف اسپارتا روتردام رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری برسد.

به این ترتیب آیندهوون در حالی که ۲ هفته تا پایان «اردیویسه هلند» باقی مانده است توانست با ۸۷ امتیاز قهرمانی خود را مسجل کند و بیست و پنجمین عنوان قهرمانی در بازی‌های لیگ را به دست آورد.

تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد با ۳۱ بازی و ۷۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و توئنته با همین تعداد بازی و ۶۳ امتیاز سوم است.

کد خبر 6097436

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره