Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - تیرانداز 15 ساله عضو تیم ملی بزرگسالان و دارنده مدال برنز جام جهانی تیراندازی گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا در توکیو رقابت سختی با حریفان خواهیم داشت و همه تلاش خود را به کار می گیریم تا انتظارات را که مهمترین آن کسب سهمیه المپیک نوجوانان است، محقق کنیم.

آرمینا صادقیان تیرانداز عضو تیم تفنگ نوجوانان کشورمان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این نخستین دوره ای است که در رده نوجوانان در رقابت های بین المللی شرکت می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر در قالب تیم بزرگسالان و جوانان راهی رقابت های بین المللی شده بودم، اما در حال حاضر به 90 درصد از آمادگی مورد نظر رسیده ام و امیدوارم با عملکرد رضایت بخش بتوانم برای کشور افتخار آفرین باشم.
این تیرانداز ایلامی در خصوص سطح رقابت ها و حریفانش در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: شناختی از حریفان ندارم، اما از خودم شناخت خوبی دارم و امیدوار به کسب نتیجه خوب هستم.
دارنده مدال نقره قهرمانی بزرگسالان آسیا ادامه داد: از روند آماده سازی و تمرینات راضی هستم، اما از نظر امکانات هنوز کم و کاستی هایی وجود دارد. اگر روند موجود ادامه یابد مطمئن هستم شرایط خیلی خوب می شود.
وی که در میان اهالی تیراندازی به اعجوبه تیراندازی مشهور است، از مسئولان ورزش کشور خواست نگاه ویژه ای به رشته تیراندازی با توجه به تعداد مدال های این رشته در بازی های آسیایی و المپیک داشته باشند و اجازه ندهند روند رو به رشد فعلی متوقف شود.
صادقیان ادامه داد: اگر مسئولان شرایط خوبی را برای اردو و تمرینات فراهم کنند و اعزام ها به اندازه کافی و بموقع انجام شود، تیراندازان نیز به آنان قول می دهند که بهترین عملکرد را داشته باشند.
وی در مورد اینکه آیا حضور یک مربی خارجی را در کنار تیم ملی تفنگ ضروری می دانید؟ گفت: در حال حاضر تیم ملی تفنگ از حضور یک کادر مجرب داخلی بهره می گیرد و مربیان ما با جان و دل همه امکانات ممکن را در اختیار ما قرار می دهند.
کاروان تیراندازی ایران با 24 ورزشکار زن و مرد در دو رشته تفنگ و تپانچه در دهمین دوره رقابت های سلاح بادی قهرانی آسیا در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شرکت می کند.
دهمین دوره رقابت های سلاح بادی قهرمانی آسیا با حضور 398 تیرانداز از 25 کشور آسیایی از 15 تا 21 آذر ماه در شهر واکو سایتاما ژاپن برگزار می شود.
برای آگاهی از اخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **1828
خبرنگار: خدیجه روزبهانی انتشاردهنده:امیرکاردان

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

«اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقمندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به وجود آید.»

کد خبر 6091216

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا