Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:09:45 GMT

کیف پول الکترونیک بانک پاسارگاد در مشهد رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۷۷۷۳

کیف پول الکترونیک بانک پاسارگاد در مشهد رونمایی شد

مشهد-همزمان با سالروز ولادت پیامبراکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) سامانه کیف پول الکترونیک بانک پاسارگاد در مشهد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل بانک پاسارگاد صبح چهارشنبه همزمان با سالروز ولادت با سعادت نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در مراسم رونمایی از کیف پول پاسارگاد اظهارکرد: خوشحالیم که در این روز مبارک توانستیم خدمت جدیدی را رونمایی کنیم تا بتوانیم به همه مردم خدمت رسانی ویژه ای داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجید قاسمی افزود: خدمت کیف پول الکترونیک برای نخستین مرتبه در خاورمیانه اجرا می شود و با تمام توان به مشتریان خدمت رسانی خواهد کرد. 

وی بیان کرد: اگر بتوانیم به خوبی بر روی زیرساخت های فن آوری اطلاعات سرمایه گذاری کنیم می توانیم در حوزه بانکداری توفیقات بیشتری داشته باشیم. 

مدیرعامل بانک پاسارگاد گفت: در ۶ سال گذشته بانک پاسارگاد بانک برتر کشور بوده است و رتبه های مختلف بین المللی نیز کسب کرده است.

معاون فن آوری بانک پاسارگاد در این مراسم گفت: امروز محصول جدید از بانک پاسارگاد رونمایی شد زیرا به عنوان بانکی پیشرو استراتژی مبنتی بر خدمات نوین بانکی را در دستور کار خود قرار داده است.
زهرا میر حسینی افزود: خدمات بسیاری توسط این بانک ارائه می شود و خوشحالیم که ۹۶ درصد تراکنش های این بانک به صورت غیرحضوری انجام می شود. 
وی تصریح کرد: جدید ترین خدمت بانک پاسارگاد سیستم کیف پول الکترونیک است که مزایایی از جمله سهولت، سرعت و امنیت بالا را دارد.

معاون فن آوری بانک پاسارگاد تصریح کرد: هدف اصلی ارائه خدمت کیف پول پرداخت های زیر ۵۰ هزار تومان است که برای نخستین مرتبه در مشهد اجرایی می شود

میرحسینی خاطرنشان کرد: هم اکنون در مشهد ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰۵ گیت قطارشهری و ۳۵۰ پایانه فروشگاهی به فن آوری کیف پول مجهز شده اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در گفت و گو با  خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنحان و پاسارگاد به دلیل نرسیدن مجموع آرای نامزد‌های برتر به حد نصاب یک‌پنجم مجموع آرای مأخوذه به دور دوم کشیده شد.

اسماعیل خوشبخت افزود: هیچ کدام از ۴۹ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد موفق به کسب حد نصاب آرا نشدند و براساس قانون ۲ نامزد در رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد برای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ۲۹۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • رونمایی از نخستین چاپ برگردان روزنامه ادب
  • برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون