Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سازمان جهان اسلام به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را گامی در جهت انکار حق تاریخی مردم فلسطین در قدس و برخورد با قطعنامه‌های بین‌المللی دانست. شیخ محمد بن عبدالکریم العیسی دبیرکل این سازمان که مقر آن در مکه است امروز (چهارشنبه) با صدور سازمان_جهان_اسلام_تصمیم_ترامپ_را_انکار_حق_فلسطین_دانست">بیانیه‌ای درباره تصمیم ترامپ، اعلام کرد که اینگونه تصمیم‌ها با خشم گسترده مسلمانان مواجه می‌شود وعواقب خطرناکی دارد که ساده ترین آن اخلال در مسیر مذاکرات تشکیل دو کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه اظهار امیدواری کرد آمریکا در جهت پیشبرد صلح تلاش کند زیرا اینگونه اقدامات (انتقال سفارت به قدس) منجر به تشدید درگیری‌های فلسطینی-اسرائیلی می‌شود. بیانیه سازمان جهان اسلام حاکی است قدس، نزد مسلمانان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است تا حدی که مسلمانان جز راه حل عادلانه که تاریخ و حق فلسطینیان را نادیده نگیرد هیچ راه حلی را نمی‌پذیرند.

سازمان جهان اسلام وابسته به سازمان همکاری اسلامی در سال 1962 به منظور پلی برای تقویت همکاری کشورهای اسلامی تاسیس شد.

پیش از این ترامپ خبر داد که امروز، بیت المقدس را به عنوان پایتخت رسمی رژیم صهیونیستی اعلام خواهد کرد. تاکنون این خبر، واکنش های شدیدی از سوی جهان اسلام و کشورهای اروپایی به همراه داشته است. 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری مهر، سالار آبنوش که ظهر امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در دیدار شورای فرماندهی سپاه استان قزوین با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان به عنوان منتخب مجلس دوازدهم حضور داشت اظهار کرد: بسیجی بودن و پاسدار بودن یک افتخار است که به آن می بالم و همیشه خود را سرباز ولایت می دانم.

وی با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی به برکت وجود جبهه مقاومت و عملیات وعده صادق رسوای جهان شده است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی واکنش دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکا را برآمده از اراده خداوند دانست و خاطرنشان کرد: هیچ اراده ای نمی توانست افکار عمومی جهانیان و وجدان های آنها را به این سمت دفاع از حق رهنمون کند مگر اراده خداوند که به برکت وجود جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت این اتفاق امروز رخ داده و صدای جبهه مقاومت از قلب آمریکا فریاد زده می شود.

آبنوش تحولات دنیا و واکنش های ملت ها در
قبال جنایات صهیونیست ها و حمایت از مردم غزه و فلسطینی ها را در تاریخ چند دهه گذشته بی نظیر دانست و یادآور شد: همه این رخدادها و تحولات جهانی مرهون رهبری امامین انقلاب و جان فشانی خون شهداست.

کد خبر 6093441

دیگر خبرها

  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • سازمان دفاع مدنی غزه: هنوز بیش از ۱۰۰۰۰ پیکر زیر آوارها مدفونند
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند
  • اندیشمندان دنیا به تغییر ساختار قدرت در جهان اتفاق‌نظر دارند
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • ترامپ: حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا پول گرفته‌اند
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان