Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال شاگردان_گل_محمدی_در_آسیا">تراکتورسازی که موقعیت خوبی در جدول رده بندی ندارد در هفته پانزدهم لیگ برتر برابر فولاد به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش امتداد نیوز، سرخپوشان تراکتورسازی که این فصل مشکلات زیادی داشته اند و با هدایت یحیی گل محمدی هم نتوانسته موقعیت خوبی در جدول داشته باشد عصر امروز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام بود که برابر این تیم تن به تساوی یک به یک رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بازی که در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر برگزار شد تیم فولاد که در هفته های اخیر نمایش فوق العاده ای داشته است در دقیقه ۶۶ صابر حردانی از میزبان خود پیش افتاد اما شاگردان گل محمدی با تلاش زیادی که داشتند توانستند در دقیقه ۷۴ توسط محمدرضا مهدی زاده به گل تساوی دست پیدا کنند. 

تیم فوتبال تراکتورسازی با این تساوی ۱۷ امتیازی شد و همچنان یکی از تیم های نیمه دوم جدول باقی ماند. فولاد هم که در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و خود را به جمع مدعیان رسانده با این تساوی ۲۷ امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند.

true برچسب ها : تیم فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا

تیم فوتبال دختران ایران با ۴ پیروزی و یک تساوی برابر حریفان خود در تورنمنت کافا، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آخرین دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال ایران برابر قرقیزستان در تورنمنت کافا امروز از ساعت 13:30 برگزار شد که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این دیدار پرنیا رحمانی در دقیقه 66 برای ایران گلزنی کرد.معصومه شکوری، ناظر داوری ایران و قرقیزستان را بر عهده داشت.

ملی پوشان ایران با پیروزی برابر ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و تساوی مقابل قزقیزستان عنوان قهرمانی این تورنمنت را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟