Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بهبود کیفیت خودرو سازی مستلزم استفاده از تکنولوژی روز دنیاست و تنها راه تزریق منابع با نرخ تسهیلات اندک به خودرو سازان، مشارکت های بین المللی است که بعد از برجام افزایش یافت.

سعید باستانی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب ناشران جهان اسلام در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون این مشارکت ها با شرکت های رنو، پژو، هیوندای و بنز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: امیدواریم فعالیت هایی که بعد از برجام آغاز شد پایدار باشد.
وی با اشاره به شعار 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' گفت: با توجه به اینکه گسترش هر تشکیلات جدید مغایر اصول اقتصاد مقاومتی است در شورای نگهبان با ایجاد صندوق حمایت از استادکاران مخالفت شد.
باستانی افزود: صندوقی که در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بود به صندوق حمایت و ترویج صنایع دستی و گردشگری تغییر نام یافت و محل اعتبار هم برای آن در نظر گرفته شد.
وی اظهار کرد: با این اقدام ایراد شورای نگهبان هم برطرف می شود و در صورت تایید و ابلاغ از همه مشاغل خانگی و صنایع دستی و گردشگری که در 121 عنوان تعریف شده حمایت می شود و باعث تحول بزرگ می گردد.
وی در باره تفکیک وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت نیز گفت: دولت لایحه خود در این زمینه را پس نگرفته و با توجه به اینکه وارد قانون بودجه می شویم بررسی آن به اواخر امسال یا اوایل سال آینده می رسد و با توجه به جو مجلس، برداشت من این است که تفکیک وزارتخانه در اولویت نمایندگان نیست.
نوزدهمین نمایشگاه ناشران جهان اسلام و هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از 9 تا 15 آذر ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد دایر است.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7507/ 6053

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی بنا‌های تاریخی، موزه‌ها و محوطه‌های زیر مجموعه این اداره کل در سطح استان پهناور اصفهان  فردا تعطیل است.

امیر کرم زاده ادامه داد: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه تمامی این اماکن آماده ارائه خدمات به گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی خواهد بود.

استان اصفهان بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی دارد که هزار و ۸۵۰ اثر به ثبت ملی و ۱۵ اثر آن از جمله میدان امام، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده است.

۸۰ موزه و بنای تاریخی با قابلیت بازدید در سراسر اصفهان تحت نظارت و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو