Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:09:10 GMT

پیکان به دشواری کاله را برد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۴۰۹۹

پیکان به دشواری کاله را برد

تهران- ایرنا- تیم پیکان در ادامه برگزاری رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر والیبال، عصر امروز(چهارشنبه) به دشواری از سد تیم کاله گذشت و در رده سوم جدول رده بندی این رقابت ها باقی ماند.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که در سالن خانه پیروزی_سخت_پیکان_برابر_کاله">والیبال تهران برگزار شد، شاگردان پیمان اکبری پس از 6 پیروزی متوالی و به نسبت آسان در هفته های گذشته، مقابل تیم کاله به مشکل برخورد کردند اما این تیم را با نتیجه 3بر 2 شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم پیکان در این دیدار گیم های اول، سوم و پنجم را به ترتیب با نتایج (25 بر19 ، 32 بر 30 و 15 بر 11) به سود خود تمام کرده و گیم های دوم و چهارم را با نتایج (32 بر 30 و 25 بر 18 ) به حریف واگذاردند و 2 پیروزی_مقابل_سپیدرود_رکود_خود_را_شکست">امتیاز از این دیدار سخت دَشت کردند.
تیم پیکان با کسب 2 امتیاز در این دیدار 20 امتیازی شد و جایگاه خود را رده سوم جدول رده بندی این رقابت ها تثبیت کرد؛ تیم کاله مازندران نیز با 17 امتیاز در رده پنجم این رقابت ها ماند.
تیم پیکان پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال، شروع خوبی در دسی و یکمین دوره این رقابت ها نداشت و پس از سه شکست متوالی در آغاز این فصل برابر تیم سایپا به پیروزی رسید و از آن دیدار تا به امروز در هیچ دیداری بازنده نبوده است.
پیمان اکبری پس از برد تیمش مقابل سایپا در هفته سوم این رقابت ها، کسب سه شکست در این رقابت ها را با توجه به شرایط این تیم طبیعی عنوان کرد و گفت: تیم تغییرات زیادی داشته و به طور حتم با هماهنگی بین بازیکنان جدید و قدیم بازی های بهتری از این تیم را در ادامه این رقابت ها شاهد خواهیم بود و این پیش بینی تا به امروز پا بر جا بوده است.
تیم بانک سرمایه نیز روز گذشته و در نخستین دیدار هفته یازدهم این رقابت ها در سالن شهید رسول حسینی ساری میهمان تیم ساروریه ساری بود و با نتیجه 3 بر صفر این تیم را شکست داد و نیم فصل نخست این رقابت ها را بدون شکست تمام کرد.
این تیم اکنون با کسب 33 امتیاز درصدر جدول رده بندی این رقابت ها ایستاده است و بدون رقیب در این لیگ می تازد.
ورزشی.**9144*2025
خبرنگار:سعید قهرمانی*ناشر: لیلا جودی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی

تیم‌های بسکتبال دنور ناگتس و اوکلاهماسیتی تاندر با پیروزی مقابل حریفان به مرحله دوم سری پلی‌آف لیگ NBA صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم دنور ناگتس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ NBA در بازی پنجم از سری پلی‌آف کنفرانس غرب لیگ NBA میزبان لس‌آنجلس لیکرز بود و با شکست این تیم راهی مرحله نیمه نهایی این کنفرانس شد.

مربی سال NBA معرفی شد

چهارمین پیروزی دنور در این سری در حالی رقم خورد که دو تیم تا ثانیه‌های پایانی بازی در امتیاز 106 مساوی بودند. شوت 2 امتیازی جمال ماری، گارد کانادایی دنور، برد و صعود را برای این تیم به دنبال داشت. او 32 امتیاز در مجموع به دست آورد. نیکولا یوکیچ، ستاره صربستانی دنور نیز با ثبت 25 امتیاز، 20 ریباند و 9 پاس گل، دابل دابل کرد. 30 امتیاز، 9 ریباند و 11 پاس گل لبران جیمز نیز برای لیکرز، سودی نداشت.

دنور در مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس غرب به مصاف مینه‌سوتا می‌رود.

تیم میامی هیت در حالی که لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی تیم اینتر میامی را به عنوان میهمان ویژه در جایگاه تماشاگران داشت از بوستون سلتیکس شکست خورد. بم آدبایو 25 امتیاز و 17 ریباند برای هیت و درک وایت 38 امتیاز برای سلتیکس در این دیدار کسب کردند.

لوئیس سوارس، سرخی بوسکتس و جوردی آلبا دیگر بازیکنان تیم فوتبال اینتر میامی بودند که در سالن کیسیا سنتر حضور داشتند.

نتایج دیدارهای صبح امروز، سه‌شنبه به شرح زیر است:

بوستون 102 - میامی 88 (3 بر یک به سود بوستون)
اوکلاهماسیتی 97 - نیواورلینز 89 (4 بر صفر به سود اوکلاهماسیتی)
لیکرز 106 - دنور 108 (4 بر یک به سود دنور)

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی