Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل_به_مناسبت_پیروزی_سعید_علی_حسینی">اردبیل_اختصاص_یافت">نماینده ولی فقیه در استان اردبیل_به_مناسبت_پیروزی_سعید_علی_حسینی">اردبیل در پیامی پیروزی غرورانگیز سعید علی حسینی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل آیت‌الله سید حسن عاملی در پیامی پیروزی غرورانگیز سعید علی حسینی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

با فخر و شرف تمام اطلاع یافتیم فرزند غیور سبلان ،پهلوان صبور استان ،قهرمان خطه اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15923527/قهرمانی_ایران_با_تشویق_تیم_ملی_روسیه_در_اصفهان_فیلم">آذربایجان جناب آقای سعید علی حسینی دامت توفیقاته با اراده‌ای ستودنی و همتی مثال‌زدنی در مسابقات وزنه قهرمانی_جهان_تیم_وزنه_برداری_کشورمان_را_تبریک_گفت_عکس">برداری دسته فوق سنگین قهرمانی جهان در آمریکا با کسب رتبه دوم جهانی موجب قهرمانی ایران در جهان بعد از 60 سال شده و اهالی استان و ملت بزرگ ایران و کشور اسلامی عزیزمان را در دنیا سربلند ساختند.

اینجانب از طرف خود و اهالی مکرم استان این توفیق بزرگ را به ایشان و مربیان بلند همت و خانواده مکرم ایشان تبریک می‌گویم و از خداوند متعال می‌خواهم ایشان را در مسابقات خطیر آینده فاتح سنگرهای بزرگتری قرار دهد.

انتهای پیام/

R41374/P1336/S6,49/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس

راموس به قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا واکنش نشان داد

طرفداری | با توجه به شکست سنگین بارسلونا برابر ژیرونا و برتری رئال مادرید برابر کادیز، قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این سی و ششمین قهرمانی تاریخ لوس بلانکوس در سطح اول فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد

سرخیو راموس، کاپیتان سابق و محبوب رئال مادرید، قهرمانی شماره ۳۶ این تیم در لالیگا را تبریک گفت. ال‌کاپیتانوی رئالی‌ها با انتشار یک استوری در اینستاگرام نوشت:

رئال مادرید؛ به خاطر ادامه تاریخ‌سازی به تو تبریک می‌گویم. ????۳۶???? جای راموس خالی...

سرخیو راموس حدفاصل ۲۰۰۵ تا ۲۰۲۱ و به مدت ۱۶ سال، پیراهن رئال مادرید را به تن کرد و در سال‌های پایانی حضورش در این تیم، بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو می‌بست. راموس با ۲۲ جام از جمله ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ کهکشانی‌ها نیز به حساب می‌آید. این مدافع 38 ساله پس از ترک سانتیاگو برنابئو به پاری سن ژرمن ملحق شد و در حال حاضر برای تیم دوران نوجوانی خود سویا به میدان می‌رود.

سرخیو راموس

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم