Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشگاه_باشد">انقلابی_از_باید_های_اصلی_دانشجویی_است">دانشگاه_آزاد_اسلامی_واحد_خوی_معرفی_شد">دانشجویی اردبیل در بیانیه خود به مناسبت 16 آذر اعلام داشت: شعار مرگ بر آمریکا که نماد استقلال طلبی و مبارزه با قدرت های دانشجو_با_تفکرات_درست_می_تواند_نقش_دگرگون_کننده_ای_در_جامعه_به_وجودآورد">دانشجو_در_دانشجوی_بین_المللی_برگزار_شد">دانشگاه_آزاد_واحد_مرند_برگزار_شد">استکباری ملت ایران است، تا ابد بر زبان جوانان برومند و جوانان_ایران_دفاع_مقدس_دوران_طلایی_مقاومت_در_برابر_چپاول_گری_دشمنان_است">دانشجویان انقلابی جاری خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، بسیج دانشجویی12 دانشجوی_بین_المللی_برگزار_شد">دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی اردبیل به مناسبت فرا رسیدن 16 آذر، روز دانشجو_با_تفکرات_درست_می_تواند_نقش_دگرگون_کننده_ای_در_جامعه_به_وجودآورد">دانشجو بیانه ای صادر کردند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی جوانان_ایران_دفاع_مقدس_دوران_طلایی_مقاومت_در_برابر_چپاول_گری_دشمنان_است">دانشگاهها_نیست">دانشجویان_امید_آفرین_باشند">دانشگاه های اردبیل در بیانیه خود با بیان اینکه 16 آذر1332 سرآغازی بر مبارزات ضد استبدادی و ضد استعماری دانشگاهیان در مکتب پاک قرآنی این  ملت غیور و آزاده بود، آورده است: 16 آذر تبلور اندیشه ی ناب عزت خواهی و استقلال طلبی و عینیت بخشی به آرمان های بلند انقلاب اسلامی است.

این بیانیه می افزاید: شهیدان شریعت رضوی، قندچی و بزرگ نیا در زمره ی دانشجویانی بودند که در جریان اعتراض به دخالت های آمریکا و انگلیس در 16 آذر 1332، به پا خواسته و سینه ی خود را آماج گلوله های رژیم منحوس پهلوی قرار دادند تا سند دیگری از روح استکبار ستیزی فرزندان این سرزمین را برای همیشه در تاریخ ثبت کنند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشگاهها_نیست">دانشگاه_آزاد_اسلامی_واحد_خوی_معرفی_شد">دانشجویی دانشجویی_است">دانشگاههای اردبیل در ادامه بیانیه خود با بیان اینکه  امروز و پس از گذشت بیش از نیم قرن از آن تاریخ، دانشجویان مومن و انقلابی باید با درایت و هوشیاری کامل و تحت فرامین مقام عظمای ولایت، راه را بر خودنمایی و جولان جریان های تندرو ببندند و با اتحاد و همدلی، ساحت پاک دانشجو_با_تفکرات_درست_می_تواند_نقش_دگرگون_کننده_ای_در_جامعه_به_وجودآورد">دانشگاهها_نیست">دانشجویی_است">دانشگاه را از هرگونه جریان های مخرب و افراطی پاک کنند به رسالت های دانشجو_علیه_دانشجو_و_داستان_ژن_خوب_در_نفت">دانشگاهی_به_مناسبت_روز_دانشجو">دانشجویی اشاره کرده  و می افزاید: بدون شک، رسالت دانشجو در برهه ی کنونی، رصد دقیق نقشه های شوم دشمن و در رأس آن، آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی جنایتکاری است که مزورانه از کوچک ترین فرصت برای نفوذ و پیاده کردن برنامه های خود در سطح دانشگاه ها استفاده می کنند.

این بیانیه می افزاید: آمریکا بداند، شعار مرگ بر آمریکا که نماد استقلال طلبی و نفی سلطه  و مبارزه با قدرت های استکباری ملت ایران است، تا ابد و با مشت های گره کرده بر زبان جوانان برومند و دانشجویی_فراهم_شود">دانشگاهها_نیست">دانشجویان انقلابی جاری خواهد شد.

بسیج دانشگاهی_به_مناسبت_روز_دانشجو">دانشجویی دانشگاهها_نیست">دانشجویان_امید_آفرین_باشند">دانشگاه های اردبیل (شهید علم الهدی) در ادامه بیانیه خود ضمن تبریک فرا رسیدن روز دانشجو به اهالی فرهیخته دانشگاهی و پیروزی جبهه‌ی مقاومت در نبرد با تروریست های تکفیری- صهیونیستی داعش از مسئولان_چاره_ای_برای_وضعیت_نامطلوب_تشکل_های_دانشجویی_بیندیشند">دانشجویان به عنوان قشر پویا و فعال در جامعه نام برده و می افزاید: امروز دانشجویان باید با ارتقای سطح بصیرت و آگاهی های سیاسی و روحیه جهادی و انقلابی خود در راستای لبیک بر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حرکت کرده و از هرگونه پرداختن به مسائل فرعی و حاشیه ای که دانشجو را از رسالت اصلی خویش بازمی دارد، اجتناب کنند.

این بیانیه می افزاید: مسوولین وزارت علوم باید توجه داشته باشند که دانشگاه محل تولید علم و ارتقای سطح دانش و معلومات دانشجویان و تحصیل علوم مختلف بوده و محل جولان گروه های سیاسی تندرو و جریان های مخرب نظام نیست.

بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در بیانیه خود نتیجه اعتماد به وعده های پوچ و پوشالی آمریکا که با خلف وعده و نقض مکرر تعهدات خود در برجام و افزایش روز افزون تهدیدات و تحریم های مختلف، مهر تأییدی بر خباثت و روحیه ی استکباری خود زده است یادآور شده و افزود: تداوم این اعتماد نتیجه ای جز تحقیر و اضمحلال ملت انقلابی ایران درپی نخواهد داشت.

در پایان این بیانیه با اشاره به نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در مدیریت مسائل کلان کشور و هدایت دلسوزانه و هوشمندانه در مواجهه با بحران ها و تهدیدات آمده است: مسئولان کشور در سال اقتصاد مقاومتی- تولید- اشتغال، باید با نهادینه کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی که یگانه راه علاج بسیاری از مشکلات کشور است به صورت جدی تلاش کنند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در پایان بیانیه خود از مسئولین کشور خواست تا حل مسائل و مشکلات جوانان به ویژه اشتغال و ازدواج آنان را در اولویت کارهای خود قرارداده و از شعارزدگی در این زمینه که موجب دلسردی جوانان می شود، پرهیز کنند.

امضاء کنندگان بیانیه:

*بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی اردبیل

*بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بنت الهدی صدر اردبیل

*بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی فرهنگیان آزادگان نیر

*بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد نمین

*بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد نیر

*بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد رضی

*بسیج دانشجویی آموزشکده فنی رازی اردبیل

*بسیج دانشجویی آموزشکده فنی فاطمه (س) اردبیل

*بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی نوین اردبیل

*بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی مقدس اردبیلی

*بسیج دانشجویی مرکز علمی -کاربردی جهاد کشاورزی اردبیل

*بسیج دانشجویی دانشکده فناوری های نوین نمین

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا

دانشجویان چندین دانشگاه در شهر واشنگتن آمریکا به دیگر معترضان ملحق شده و ضمن درخواست قطع روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار آتش‌بس دائم در غزه شدند.

به گزارش الجزیره، دانشجویی به نام «یاسمین» که تظاهرات را رهبری می‌کند، در خصوص مطالبات دانشجویان به این خبرگزاری گفت که آنان خواستار قطع رابطه با هر شرکتی هستند که به اسرائیل سلاح یا محصولات فناوری می‌فروشد.

به گفته او، معترضان همچنین خواستار لغو اتهامات علیه دانشجویان طرفدار فلسطین شده‌اند. وی تصریح کرد: «بسیاری از ما به دلیل اعتراض ساده با سرکوب، اتهامات و شنود از سوی دانشگاه‌هایمان مواجه هستیم».

امروز (پنجشنبه) یکی از مهم‌ترین مراکز تظاهرات، دانشگاه جورج واشنگتن در نزدیکی کاخ سفید است. گفته می‌شود صد‌ها معترض که برخی از آنان اساتید دانشگاه هستند، در پردیس مرکزی دانشگاه که حدود یک کیلومتری کاخ سفید واقع شده، تعداد زیادی چادر برپا کرده‌اند. 

در روز‌های اخیر صد‌ها دانشجوی آمریکایی در اعتراضات سراسری دستگیر شده‌اند، از جمله بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه کلمبیا، بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه امرسون، بیش از ۵۰ نفر در دانشگاه تگزاس در آستین، بیش از ۴۰ نفر در دانشگاه ییل و ده‌ها نفر دیگر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم