Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سپيدرود با شکست برابر پرسپوليس در پايان نيم فصل در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفت تا اين ذهينت قوت بگيرد که اين تيم براي ماندن در ليگ برتر بايد در نيم فصل تقويت شود.
به گزارش "ورزش سه" سپيدرود در يک بازي درگيرانه و نزديک در زمين چمن مصنوعي ورزشگاه سردارجنگل رشت با يک گل مغلوب پرسپوليس صدرنشين شد و با 12 امتياز در رتبه پانزدهم و يکي مانده به آخر جدول جاي گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال چراغپور مديرفني سپيدرود در رابطه با اين بازي گفت:
برانکو هوشيارانه عمل کرد
من بي طرفانه بازي سپيدرود و پرسپوليس را تحليل مي کنم و نه به عنوان مديرفني تيم سپيدرود... درباره پرسپوليس ابتدا بايد بگويم که اولين کاري که برانکو کرده بود اين بود که فوق العاده هوشيار و با احتياط براي اين بازي تيمش را طراحي کرده بود. دلايلي هم که کاملا در ذهنش بود دلايلي کاملا کلاسيک است چرا که وقتي يک تيم بزرگ با يک تيمي که از نظر امتيازي وضعيت خوبي ندارد بازي مي کند مي داند که حريف ريسکي و انتحاري بازي کرده و ممکن است باعث شود که براي تيم بزرگ اتفاقات غيرقابل پيش بيني بيفتد. درواقع پرسپوليس مي خواست قرباني اين شرايط و حوادث بازي نشود و به همين خاطر خيلي پرحوصله فوتبال بازي کرد. اين تيم چيدمان خيلي کاملي هم با دو هافبک دفاعي داشت ودرواقع بهترين ترکيبش را براي اين بازي به ميدان فرستاد.
سپيدرود آبرومندانه بازي کرد
همه از توان و قدرت بازي پرسپوليس باخبر هستند سپيدرود هم اين را مي دانست و براي نقاط قوت پرسپوليس برنامه ريزي کرده بود. در طول هفته اين تيم براي بازيکنان شرح وظايفي تعريف کرده و هر نفر وظايف خودش را مي دانست. در کنار دفاع فردي مراحلي از دفاع تيمي هم تعريف شده بود که مثلا منشا يا عليپور را کدام مثلث ها بايد نگهداري و مقابلشان دفاع کنند. به نظر من سپيدرود خيلي منظم بازي کرد و تنها موردي که کمي انضباط اين تيم را تحت تاثير قرار داد آسيب ديدگي مهره ثابت خط دفاع اين تيم در نيمه اول بود که البته بعد از ده دقيقه دوباره نظم تيمي سپيدرود بازگشت. سپيدرود امروز آبرومندانه و خوب بازي و به نوعي فوتبال خودش را بازي کرد.
سپيدرود به معماري جديد نياز دارد
برانکو در نيمه دوم با تعويض ماهيني و محرمي و تغييراتي که ايجاد کرد نشان داد که در دقايق آخر به دنبال برد است که آن خطا انجام شد و پرسپوليس روي ضربه ايستگاهي به گل رسيد. اين خطا البته بي مورد بود و مي توانست انجام نشود اما اين اتفاق افتاد و در نهايت سپيدرود يک باخت ديگر به دست آورد. من معتقد هستم که معماري سپيدرود در نيم فصل دوم بايد عوض شود. اگر بگوييم نگرش يعني منظورمان اين است که کادر فني تغيير کند اما سپيدرود بايد معماري و استراکچرش را تغيير بدهد و بازيکناني را جذب کند که بتوانند در سطح ليگ برتر خدمات بيشتري بدهند. مثلا سپيدرود بايد بازيکناني داشته باشد که توان مقابله و پيروزي در جنگ هاي تن به تن به کاميابي نيا، اميري و عليپور را داشته باشند. البته پرسپوليس 5-6 بازيکن ملي پوش دارد و همه تيم هاي ليگ پرسپوليس نيستند ولي وقتي تيمي از 15 بازي 12 امتياز مي گيرد يعني معماري اش مشکل دارد و بايد تغيير کند. اين سپيدرود نهايتا در نيم فصل دوم 15 امتياز بگيرد اما بازهم با 27 امتياز به ليگ پايين تر سقوط خواهد کرد. هر مربي هم از هر جاي دنيا بيايد اين اصل نبايد فراموش شود که اين تيم به معماري جديد نياز دارد چرا که سپيدرود با اين ساختمان و ساختار بيش از اين کشش ندارد و در زماني که بازي هاي فشرده و سخت تر مي شوند کيفيت لازم را براي موفقيت در ليگ برتر ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان، اظهار داشت: این همایش بین‌المللی با موضوع تاب‌آوری در برابر مخاطرات، تغییرات اقلیمی و بلایا در آبان‌ماه سال جاری با حضور مهمانان و پژوهشگران داخلی و خارجی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این همایش بین‌المللی با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، تصریح کرد: همایش یاد شده در محورهای مفاهیم و مبانی نظری، بستر فرهنگی و میراث ناملموس، بستر طبیعی در معماری دست‌کند، تجارب و حفاظت از معماری دست‌کند برگزار خواهد شد.

حسن‌پور، افزود: پژوهشگران، اساتید دانشگاه و علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را دراین‌خصوص تا ۳۰ اردیبهشت به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال کنند.

کد خبر 6093859

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی پرسپوليس دردسرساز شد
  • برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل
  • فیلم/ خلاصه بازی پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من هستند/ ما وقت کشی نکردیم+ فیلم
  • خلاصه بازی پرسپولیس 0 - سپاهان 0
  • کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی رونمایی و نصب شد
  • برگزاری رویداد «خشتانه» در واحد یزد
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران