Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک باستانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برق محدوده یاد شده از چندی پیش به علت اشکالات فنی قطع شده بود و با همکاری دهیاری حیران و ادارات گاز آستارا و راه و شهرسازی شهرستان نمین استان اردبیل وصل شد.
وی اظهار کرد: محور آستارا به اردبیل از مسیرهای پر تردد شمال غرب کشور است و به لحاظ گردشگرپذیر بودن آستارا، تامین روشنایی پایدار آن برای ارتقای سطح امنیت جاده ای از اهمیت برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا صدقکار رئیس اداره گاز آستارا نیز در این رابطه گفت: با همکاری عوامل و با استفاده از دستگاه های حفاری این اداره، جریان برق حدود 18 تیر برق در مسیر یاد شده تامین شد.
وی افزود: پیشبرد امور در حوزه های عمرانی نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی مختلف است و اداره گاز آستارا علاوه بر عمل به وظایف خود، با سایر ادارات همکاری می کند.
محور آستارا به اردبیل حدود 70 کیلومتر امتداد دارد و گذر از کوهستان زیبای حیران سربالایی و پیچ و خم های زیادی دارد و تامین روشنایی آن برای سهولت تردد لازم است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: عیسی پاشاپور**انتشاردهنده:کبیری
7124/2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری