Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يک عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: اصل رژيم اشغالگر قدس بر اشغال و تجاوز استوار شده است و تعيين بيت المقدس به عنوان پايتخت، آخرين کاري است که مي‌توانند انجام دهند. جمهوري اسلامي ايران همواره در کنار مردم مسلمان خواهد ماند و هرجا مظلومي باشد از آن دفاع و در مقابل ظلم و بيداد ايستادگي خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمال دهقاني فيروزآبادي در گفت و گو با ايسنا با اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبري در ديدار جمعي از مسئولان نظام، سفراي کشورهاي اسلامي و ميهمانان کنفرانس وحدت اسلامي و تغيير سفارت آمريکا به بيت المقدس بيان کرد: ما اعتقاد داريم بعضي از کشورهاي منطقه در اوج وابستگي به ذلت؛ کرامت و شرافت مردمان مسلمان کشورهايشان را با کوتاه آمدن در برابر کشورهاي غربي مخصوصا آمريکا معامله کرده‌اند. در سال‌هاي گذشته وابستگي خود را با استکبار و آمريکا و حتي با اسرائيل که زمين‌هاي مسلمانان را اشغال کرده است، نشان داده اند و نه تنها با آنها سازش کرده‌اند بلکه مجري و مزدور آنها نيز شده اند.
وي در ادامه گفت: البته اين کشورها مزد خودشان را دريافت کرده‌اند. آنها گاو شيرده خطاب شده‌ و باعث سرافکندگي مردم خودشان شده‌اند. در حال حاضر اوج نارضايتي در جهان اسلام در برابر اين قدرت‌هاي وابسته در حال افزايش است. اگر ما امروز مي‌بينيم که عربستان سعي دارد نظرها را متوجه تهديدي به نام ايران کند، قصد دارند آدرس اشتباه دهند و نگاه‌ها را از مشکلات داخلي کشورشان بردارند و يک تهديد و دشمن خارجي در نگاه مردمانشان ايجاد کنند. ايران هميشه به دنبال پشتيباني از مردم مسلمان است. آنها تنها دشمني که مي‌توانند در چشم مردمانشان ايجاد کنند جمهوري اسلامي ايران است و نمي‌توانند آمريکا و اسرائيل را دشمن خود بدانند؛ چراکه در جلوي چشم مردمانشان رفته‌اند و با آنها دوستي و سازش کرده‌اند و حتي براي اين سازش ميلياردها پول خرج کرده و امروز امنيتشان به آنها وابسته است. آنها هيچوقت به مردم خود اتکا نکرده و باعث تحقير مردم کشورهاي اسلامي شده‌اند.
وي افزود: جمهوري اسلامي ايران همواره در کنار مردم مسلمان خواهد ماند و از مظلومين حمايت خواهد کرد. نمونه بارز ظلم و اجحافي که آنها در برابر مردم فلسطين و لبنان دارند، در تجاوز آشکار اسرائيل به اين سرزمين‌ها مشخص شد. برخي از کشورهاي عربي و حتي کشورهاي وابسته به کشورهاي عربي از اسرائيل درخواست مي‌کردند که بر سر مسلمانان بمب بريزند. اين اوج پستي و حقارت است. به نظر من تا زماني که اين وضعيت حاکم باشد و يک عده نوکر آمريکا باشند و بعد هم حامي عوامل سياست‌هاي آمريکا باشند و از گروه هاي تروريستي مانند داعش حمايت کنند و در اختيار آن ها اسلحه و تجهيزات براي کشتن مردم مسلمان قرار دهند، طبيعي است که جمهوري اسلامي در مقابل آنها ايستادگي خواهد کرد؛ همان گونه که در مقابل صدام و داعش ايستادگي کرد. به همين گونه در هر جايي که هدف‌هايي را براي تضعيف جبهه مقاومت طراحي کنند، با همبستگي بيشتر با دولت‌هاي منطقه در مقابل آنها خواهيم ايستاد. همين طور که الان همبستگي بسيار خوبي ميان جمهوري اسلامي ايران و عراق و سوريه براي مقابله با تروريسم شکل گرفته است.
دهقاني با اشاره به اينکه مقام معظم رهبري ادعاي دشمنان اسلام درباره اعلام قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي را ناشي از ناتواني و عجز آنها دانستند؛ گفت: اصل خود رژيم اشغالگر قدس بر اشغال و تجاوز استوار شده است. آنها سرزمين‌هاي اسلامي را اشغال کرده و تعيين بيت المقدس به عنوان پايتخت آخرين کاري است که مي‌توانند انجام دهند. براي آنهايي که در طول اين مدت رژيم اشغالگر قدس را حمايت کرده و حتي کشورهاي اسلامي که در اين مدت با رژيم اشغالگر قدس سازش کردند هم رسما اعلام کرده‌اند که قدس خط قرمز است. آمريکا با چنين اشتباهي در حقيقت نيت پليد خود را در عمل به دنبال حمايت از متجاوز آشکار کرد. بعضي از مسلمانان هنوز به دليل نگرش سازشکارانه دولت‌هايشان، نخواستند خوي تجاوزگرانه رژيم اشغالگر را ببينند و به آمريکا اعتماد کرده‌اند. با اين کار همه مسلمانان نيت پليد آنها را ديدند.
نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس گفت: آنها در براي تثبيت رژيم اشغالگر قدس بحث انتقال پايتخت به قدس را مطرح کردند تا اصل موضوع ثابت شده، به فرض تبديل شود. اين کار نشان دهنده عدم شناخت آنها از توده‌هاي مسلمان است. آنها با اين کار قطعا چيزي که عايدشان خواهد شد اتحاد و انسجام بيشتر مسلمانان براي آزادسازي همه سرزمين‌هاي اشغالي خواهد بود.
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی

حزب الله لبنان اعلام کرد مقر فرماندهی نظامی اشغالگران صهیونیست در شهرک المناره در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین را مورد حمله راکتی و پهپادی قرار داده است.

به گزارش مشرق از رسانه های لبنانی، حزب الله در واکنش به حملات اشغالگران به مناطق غیرنظامی جنوب لبنان، نقاطی را در شمال سرزمین‌های اشغالی مورد حمله موشکی و پهپادی قرار داد.

حزب الله با انتشار بیانیه‌های کوتاهی اعلام کرد: در این حمله ترکیبی، مقر فرماندهی نظامی اشغالگران در گردان ۵۱ تیپ گولانی در شهرک صهیونیست نشین المناره را با راکت های هدایت شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار دادیم.

شامگاه جمعه نیز حزب الله لبنان در یک کمین ترکیبی، کاروان نظامی اسرائیلی در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد ۱۰ موشک از لبنان به سمت شهرک‌های شمال اسراییل شلیک شده است.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند جولان اشغالی و الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی برای سومین بار مورد حمله موشکی گسترده قرار گرفته است.

این در حالی است که «شیخ نعیم قاسم» قائم‌ مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز تاکید کرد که تحقق آتش‌بس و توقف عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها، تنها با توقف تجاوز این رژیم به غزه میسر خواهد بود.

شیخ نعیم قاسم افزود: توقف حملات ما و آتش‌بسی که شدت حملات و تمرکز روی غزه را بیشتر کند، خدمت به اسرائیل است.

قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: اینکه بخواهند ما را با جنگ تهدید کنند، درستی مقابله با اسرائیل را ثابت می‌کند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • تحلیلگران سیاسی درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • به شدت به آمریکا درباره ارتکاب هر حماقتی و تبعات آن هشدار می دهیم
  • بلینکن بار دیگر به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند
  • عملیات شهادت‌طلبانه جدید در سرزمین‌های اشغالی
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • هیاتی از مصر به سرزمین‌های اشغالی می‌رود