Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، «عبدالرضا رحمانی فضلی» در یادداشتی به مناسب فرارسیدن 16آذر روز برگزاری_مراسم_های_مجوزدار_و_قانونی_است">دانشجو که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، با تاکید بر لزوم تقویت و عمق بخشی بینش سیاسی برگزاری_مراسم_های_مجوزدار_و_کمیسیون_اجتماعی_مجلس_درباره_محدودیت_سنی_ازدواج_در_ایران">قانونی_است">دانشجویان اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب سیاست گری و برخوردار شدن از قدرت فهم و تحلیل سیاسی نیاز مبرم برگزاری_مراسم_های_مجوزدار_و_قانونی_است">دانشجویان و امنیتی_کردن_فضای_برگزاری_مراسم_های_مجوزدار_و_قانونی_است">دانشگاهها_نیست">دانشجوی_بین_المللی_برگزار_شد">دانشگاههاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برگزاری_مراسم_های_مجوزدار_و_قانونی_است">دانشجو باید از تحلیل های جامع و قوی در عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی برخوردار باشد، افزود: امنیتی_کردن_فضای_برگزاری_مراسم_های_مجوزدار_و_قانونی_است">دانشگاهها_نیست">دانشگاه و دانشگاهها_نیست">دانشجو_با_تفکرات_درست_می_تواند_نقش_دگرگون_کننده_ای_در_جامعه_به_وجودآورد">دانشگاهها_نیست">دانشگاهها_نیست">دانشجو باید در عرصه های امنیت سیاسی و دانشجوی_بین_المللی_برگزار_شد">اجتماعی و ... نقش جلودار و پیشگام ایفا کند.
وزیر کشور با بیان اینکه تقویت قانون گرایی، عقل گرایی و حقیقت گرایی و جلوگیری از سطحی نگری و برخوردهای عجولانه و احساسی صرف باید مورد توجه برگزاری_مراسم_های_مجوزدار_و_قانونی_هستیم">دانشجویان باشد، گفت: تقویت بنیان های اقتدار ملی و تامین هرچه بیشتر منافع ملی با تکیه بر مردم و امنیت پایدار سرلوحه کار دانشجوی_بین_المللی_برگزار_شد">دانشگاه باشد.
وی با تاکید بر اینکه دانشگاهها_نیست">دانشجو_با_تفکرات_درست_می_تواند_نقش_دگرگون_کننده_ای_در_جامعه_به_وجودآورد">دانشجویان باید احساس مسئولیت و تعهد نسبت به تحولات سیاسی داخلی - منطقه ای و بین المللی داشته باشند، نوشت: یکی از شاخص های مهم دانشجو و دانشگاه نقد است؛ دولت نیز از انتقاد سازنده برگزاری_همایش_پیاده_روی_در_شهر_زنگی_آباد">استقبال می کند و نقد را حق دانشجو و برگزار_شد">دانشگاه می داند البته انتظار است در کنار نقد راه حل هم از سوی دانشجویان و دانشجویان_امید_آفرین_باشند">دانشگاه مطرح شود.
رییس شورای امنیت کشور از افزایش فعالیت تشکل های برگزاری_مراسم_های_مجوزدار_و_قانونی_است">دانشجویی در دولت تدبیر و امید خبر داد و افزود: در طول 4 سال اخیر به طور میانگین حدود 3 هزار و 500 مورد مراسم و تجمع توسط تشکل های برگزاری_مراسم_های_مجوزدار_و_قانونی_است">دانشجویی، گروه ها و احزاب در کشور در امنیت کامل برگزار شده است.
وی گفت: با اهتمام و نظارت کمیسیون برگزاری_مراسم_های_مجوزدار_و_قانونی_هستیم">دانشجویی طی سال های اخیر به مناسبت 16 آذر سالیانه به طور میانگین 500 مراسم دانشجویی برگزار شده است.
وزیر کشور با اشاره حضور فعال تشکل ها در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در راستای بسترسازی برای شور، نشاط سیاسی و انتخاباتی در مقطع تبلیغات انتخابات 29 اردیبهشت ماه 96 نیز بیش از 42 هزار مراسم و برگزاری_مراسم_جشن_میلاد_پیامبر_ص_در_ترکمنستان">برنامه از قبیل همایش، سخنرانی، مناظره، جلسات با احزاب و فعالان دانشگاهی و متنفذین قومی در سراسر کشور برگزار شد.
رحمانی فضلی تاکید کرد: با توجه به عملکرد دولت یازدهم، برگزاری_مراسم_های_مجوزدار_و_قانونی_است">دانشجویان و دانشگاهیان شاهد بودند که دولت به هیچ وجه بدنبال امنیتی کردن فضای دانشگاه ها نبوده و نیست و سیاست وزارت کشور برگزاری تمامی مراسم های برگزاری_مراسم_های_مجوزدار_و_قانونی_است">دانشجویی مجوزدار به صورت قانونی است و از آن هم حمایت کرده و می کند.
وی با بیان اینکه سخنرانی های روز دانشجو باید در داخل دانشگاه ها برگزار شود، افزود: مجوز برای سخنرانی در این مراسم ها توسط شورای فرهنگی دانشگاه صادر می شود که مورد تایید وزارت کشور است.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه هیچ فرد یا گروهی حق ندارد نسبت به جلوگیری از برگزاری مراسم مجوزدار اقدامی کند، تصریح کرد: وزارت کشور حامی برگزاری مراسم های مجوزدار و قانونی است و از این بابت از هیچ کمک و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی

در ادامه خیزش دانشگاههای آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، صدها دانشجو در ایالت‌های مختلف به دست نیروهای پلیس دستگیر شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دانشگاههای آمریکا همچنان صحنه اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است؛ صحنه‌هایی که یادآور جنبش دانشجویی در مخالفت با جنگ ویتنام در دهه هفتاد قرن بیستم است.

شبکه ان بی سی نیوز از جمعیت گسترده معترض در دانشگاه تگزاس در آستین یک روز پس از بازداشت دانشجویان خبر داد.

شبکه سی ان ان نیز خبر داد که پلیس آمریکا حدود 100 دانشجو را در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و دهها تن دیگر را در دانشگاه تگزاس در آستین بازداشت کرده است. در دانشگاه اموری در ایالت جورجیا نیز دو استاد دانشگاه بازداشت شدند.

استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزهنگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی

همزمان دانشجویان دانشگاه پنسیلوانیا در حمایت از مردم غزه در محیط دانشگاه اقدام به برپایی چادر و تحصن کردند. نشریه دانشجویی «دیلی پنسیلوانیا» نوشت که دانشجویان تحصن کننده خواستار خروج سرمایه‌گذاری‌های این دانشگاه از فلسطین اشغالی هستند.

در این میان دادستان ایالت جورجیا دانشجویان را همچون دیگر مقامات آمریکایی به «یهودستیزی» متهم کرد و مدعی شد: «هیچ کس از نظر قانونی حق تعطیلی دانشگاهها از طریق چادر زدن و تحصن و تهدیدات ضد یهودی را ندارد».

او با حمایت از سرکوب دانشجویان و بازداشت آن‌ها افزود: «با افتخار در کنار هر دانشگاهی که اقدامات لازم برای حفظ امنیت دانشجویان ایالت را انجام می‌دهد، خواهیم ایستاد».

«گرگ ابت» فرمانده تگزاس نیز روز گذشته گفته بود که باید تمامی دانشجویان ضد اسرائیلی بازداشت شوند. او نیز اعتراضات ضد جنگ در غزه را به «یهودستیزی» تعبیر کرد.

اما در مقابل برخی قانون‌گذاران ایالتی در جورجیا در خصوص سرکوب خشن دانشجویان در محوطه دانشگاه «اموری» ابراز نگرانی کردند. به گفته آن‌ها مقامات ایالت جورجیا با اعتراضات به مثابه «اغتشاشات» یا حتی «تروریسم» برخورد می‌کنند.

اتحادیه «آزادی‌های مدنی آمریکا» در ایالت جورجیا نیز در بیانیه‌ای گفت: «آتلانتا همواره مکانی برای آزادی اعتراضات بود، اما اکنون شاهد سرکوب بر خلاف قانون اساسی هستیم».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی