Web Analytics Made Easy - Statcounter

پائولو فونسکا ، سرمربی شاختار دونتسک که پس از پیروزی ارزشمند شاگردانش مقابل منچسترسیتی با کلاه و ماسک زورو در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پائولو فونسکا ، سرمربی شاختار دونتسک که پس از پیروزی ارزشمند شاگردانش مقابل منچسترسیتی با کلاه و ماسک زورو در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده بود می‌گوید اوکراین باید به این تیم افتخار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوکراینی‌ها که با عملکرد خوبشان در پنج هفته گذشته، سرنوشت صعود در دست خودشان بود، توانستند با ارائه یک نمایش هماهنگ، منظم و بابرنامه به خصوص در نیمه اول، منچسترسیتی را که با بازیکنان ذخیره و جوانش به میدان آمده بود را شکست داده و به عنوان تیم دوم راهی دور یک هشتم نهایی شوند. پائولو فونسکا نیز طبق قولی که داده بود، با کلاه و ماسک زورو در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.

به گزارش سایت رسمی یوفا، فونسکا به خبرنگاران گفت:

این جالب‌ترین کنفرانس عمر من است. همه دارند می‌خندند! امشب مقابل منچسترسیتی یک بازی تقریبا ایده آل را به نمایش گذاشتیم. در دفاع سازمان یافته بودیم و در خط حمله نیز بسیار فرصت طلبانه کار کردیم. نیاز بود تا چند ناحیه بازی را به کلی روی منچسترسیتی ببندیم چون در آن مناطق واقعا تیم خطرناکی هستند. معتقدم این کار را خیلی خوب انجام دادیم و سیتی امشب مثل گذشته در خلق موقعیت موفق نبود.

به حریف بعدی‌مان فکر نکرده‌ام چون در حال حاضر تنها باید از این پیروزی فوق العاده لذت ببریم. احساس فوق العاده‌ای دارم و فکر می‌کنم امشب نه فقط هواداران ما که همه اوکراینی‌ها باید به این تیم افتخار کنند. کسب دوازده امتیاز آن هم در چنین گروهی واقعا شگفت انگیز است. بازیکنان ما کیفیتشان را نشان دادند. برنارد گلی زد که تنها یک بازیکن بزرگ از عهده آن برمی‌آید. مارلوس هم بازی فوق العاده‌ای به نمایش گذاشت.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال

سرمربی منچسترسیتی به تیم خودش و همچنین به تیم آرسنال در خصوص ادامه لیگ برتر انگلیس هشدار داد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا به منچسترسیتی و آرسنال هشدار داد که ممکن است مانند لیورپول دچار لغزش شوند. پپ اعتقاد دارد رقابت برای قهرمانی لیگ برتر هنوز ادامه دارد و نباید تصور شود سیتی یا آرسنال قهرمان معتبرترین لیگ دنیا خواهد شد.

سیتی پنج شنبه شب با پیروزی مقتدرانه مقابل برایتون، فاصله خود را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد. لیورپول نیز پس از شکست‌ مقابل کریستال پالاس و اورتون به رده سوم جدول سقوط کرد تا با صدر جدول سه امتیاز فاصله داشته باشد.

گواردیولا در خصوص شرایط رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به اسکای اسپورت گفت: خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. اتفاقی که برای لیورپول مقابل کریستال پالاس و اورتون افتاد، ممکن است برای ما هم رخ دهد یا ممکن است برای آرسنال اتفاق بیفتد. هیچ تیمی برای قهرمانی در امنیت کامل قرار ندارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!