Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - سرپرست مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی (اورژانس 115) دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده، استان گلستان نیازمند 14 پایگاه دیگر اورژانس شهری، جاده ای و کوهستانی است و این پایگاه ها بایستی در طول برنامه ششم توسعه راه اندازی شود.

علیرضا کمال غریبی روز پنجشنبه درحاشیه آغاز عملیات اجرایی پایگاه اورژانس جاده ای در روستای سلطانعلی ازتوابع بخش مرکزی گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون 52 پایگاه اورژانس شهری، جاده ای و کوهستانی دراین استان فعال و در آنها یکصد دستگاه آمبولانس مستقر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمال غریبی اضافه کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای رفع کمبودهای حوزه اورژانس 115 گلستان تعدادی مجوز صادر کرده که سه مجوز آن برای گنبدکاووس می باشد که در 2 بیمارستان پیامبر اعظم (ص) و تامین اجتماعی و یک مورد نیز در جاده گنبد به مینودشت راه اندازی می شود.
وی با اشاره به روند رو به رشد سوانح رانندگی و نیز افزایش بیماری های قلبی و عروقی در کشور و استان گلستان، تصریح کرد: با توجه به این موضوع، راه اندازی پایگاه های اورژانس جاده ای و شهری از واجبات حوزه سلامت است.
سرپرست مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان با تاکید برضرورت رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان، از مردم این استان نیز درخواست کرد هنگام بروز حوادث از تجمع در اطراف حادثه پرهیز نمایند تا نیروهای امدادی بتوانند نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمایند.
به گزارش ایرنا، پایگاه اورژانس جاده ای روستای سلطانعلی از توابع بخش مرکزی شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس، توسط یکی از خیرین این روستا با هزینه یک میلیارد ریال احداث می شود.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این آزمون ۲۶۱ حافظ گلستانی در دو حوزه گرگان و گنبدکاووس با هم رقابت کردند.

محمد قدوسی زاده رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم با حضور ۲۶۱  خواهر و برادر در دو حوزه  گنبدکاووس و گرگان همزمان با ۳۱ استان کشور در رشته های ۱٠ و ۲٠ جزء و حفظ کل قرآن برگزار شد.

وی افزود : حافظانی که حد نصاب نمره ارزشیابی را کسب کنند مدارک معادل همتراز دیپلم برای ۱٠ جزء ، فوق دیپلم برای ۲٠ جزء و سه مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و معادل دکتری به حافظان کل قرآن کریم اعطاء می شود.

وی افزود : در حوزه آزمون گرگان ۱٠٠ حافظ و در حوزه امتحانی گنبدکاووس ۱۶۱  نفر شرکت دارند که از این تعداد ۱۱۳ زن و ۱۴۸ مرد هستند.

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان