Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری سبزالبرز، مهرداد لاهوتی در نشست خبری بابیان اینکه امسال در تهیه لایحه بودجه هماهنگی بیشتری بین دولت و ‌مجلس در حال اتفاق است اظهار کرد: در میان تعداد جلساتی که کمیسیون برنامه‌وبودجه با سازمان مدیریت داشته یک‌ روز ما جلسه را غیرعلنی برگزار کردیم تا بتوانیم چند اتفاق خوب برای بودجه سال ۱۳۹۷ اتفاق بیافتد و بودجه عملیاتی‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از میزان ۳۴۷ میلیارد تومان منابعی را که سال گذشته پیش‌بینی کرده بودیم انتظار می‌رود در بخش نفت و مالیات ۲۷۰ هزار میلیارد تومان بیشتر وصولی نداشته باشیم اما چند تا اتفاق در بودجه سال آینده قرار است بیفتد که الان دولت در حال کار روی آن است، هرچند لایحه دولت عملاً به دست ما نرسیده ولی در جلسات مشترک این‌ها مباحثی بوده که مطرح‌شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع بحث یارانه‌ها گفت: ما ۳۶ هزار میلیارد تومان از محل درآمد که ۱۱ هزار میلیارد تومان از محل منابع عمومی دولت بوده که مجموع ۴۸ هزار میلیارد می‌شود در حال پرداخت یارانه هستیم.

لاهوتی با اشاره به راهکار حل مشکلات پرداخت یارانه‌ها افزود: یا ما باید به همین روند ادامه بدیم یا اینکه یک سری افرادی هستند که اگر یارانه بخواهند نگیرند اتفاقی در زندگی‌ها نمی‌افتد و همین‌طور اگر بگیرند هم در زندگی‌شان مشکلی پیش نمی‌آید پس بنابراین اگر ما بیاییم یک فرمول خوبی را تعریف کنیم مشکلات حل می‌شود.

وی بابیان اینکه با انجام برخی کارها می‌توانیم بیست هزار میلیارد تومان پرداخت یارانه‌ها را کم کنیم گفت: با این کار کمک به افراد پایین جامعه و آن‌هایی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند را داشته باشیم که این‌یک اتفاق خیلی خوبی است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: ما هرسال برای اتمام پروژه‌های عمرانی پول‌نداریم و هرروز در حال پرداخت خسارت تأخیر هستیم و ۴۰ درصد این ۳۰ هزار میلیارد تومانی که ما هرسال در حال پرداخت هستیم خسارت تأخیر پروژه‌های عمرانی است.

لاهوتی بابیان اینکه برای حل مشکلات پروژه‌های عمرانی در حال برنامه‌ریزی هستیم گفت: یک فرمولی را برای ورود بخش‌های خصوصی به پروژه‌های عمرانی در حال رسیدن به تفاهم هستیم که ان‌شاءالله به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به مسئله صندوق‌های بازنشستگی افزود: ما حدود ۴۲ هزار میلیارد تومان سال گذشته به دو صندوق کشوری و لشکری پرداخت کردیم که این یعنی عملاً ۷۰ درصد ‌حقوق صندوق‌های کارکنان بازنشسته را که بازنشسته کردیم دولت در حال پرداخت است که امسال به ۵۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان با اشاره به نتایج مثبت پرداخت تسهیلات به دهیاری‌ها گفت: رشد اعتبارات و تجهیز دهیاری‌ها به ماشین‌آلات باعث شد حجم عملیات عمران روستایی در استان به طور قابل توجهی بالا برود و مناطق روستایی استان از این لحاظ به کارگاه عمرانی تبدیل شود.

وجیه‌الله بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سال گذشته بالغ بر دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره برای خرید ماشین‌آلات سبک و سنگین به دهیاری‌های استان اختصاص پیدا کرد.

وی با اشاره به نتایج مثبت پرداخت تسهیلات به دهیاری‌ها گفت: رشد اعتبارات و تجهیز دهیاری‌ها به ماشین‌آلات باعث شد حجم عملیات عمران روستایی در استان به طور قابل توجهی بالا برود و مناطق روستایی استان از این لحاظ به کارگاه عمرانی تبدیل شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان تصریح کرد: این تسهیلات در راستای ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری‌ها در جهت افزایش سطح خدمت‌رسانی به روستاییان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه با تأسیس دهیاری در ۵۲ روستای جدید طی فعالیت دولت سیزدهم، تعداد دهیاری‌های استان به ۷۰۹ مورد رسیده است، اضافه کرد: همچنین ۶۲۵ دهیاری در استان ارتقا پیدا کرد که این موضوع در تخصیص اعتبار و ماشین‌آلات به دهیاری‌ها بسیار مهم است.

بیگدلی گفت: بر اساس نتایج سرشماری سال ۹۵، جمعیت روستایی استان زنجان بالغ بر ۳۴۶ هزار نفر است که این میزان ۳۷ درصد کل جمعیت استان را شامل می‌شود.

کد خبر 748686

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟