Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@11:25:20 GMT

بی رودر واسی یک فعال دانشجویی با مسئولان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۵۵۳۴

بی رودر واسی یک فعال دانشجویی با مسئولان

یک فعال دانشجویی اردبیلی در روز دانشجو گفت: جوان بدون شغل نشاط ندارد محض رضای خدا قدمی در جهت بهبود وضع معیشتی بردارید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا راهب محمدی فعال دانشجویی در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، با گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: بخشی از رسالت دانشجو در دانشگاهها مطالبه گری و نقد وضعیت موجود است چراکه بدون نقد، هیچ جامعه ای پیشرفت نمی‌کند و این نقد است که پیشران جامعه، دولت، علم و سایر بخش هاست؛ اگر نقد و ارایه راهکار نباشد جامعه و علم راکد می‌ماند و در این صورت عقب ماندگی را موجب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عده ای از دولتمردان در برخی از محافل می‌گویند که مردم باید شاد باشند و نشاط و با امید زندگی کنند بهتر است بدانند مردم با داشتن جوان بیکار تحصیل کرده در خانواده نمیتوانند شاد باشند و خانواده ای با هزار آرزو جوانی پرورش دادند و تحصیلات وی را تامین کرده اند و بعد از مدتی بیکار است چنین خانواده ای نمی‌تواند با نشاط باشد.

دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: مسولین اجرایی بهتر است به فکر جوانان باشند؛ با شعار دادن مسولین ارشد اجرایی نشاط محقق نخواهد شد، بلکه نشاط زمانی وجود خواهد داشت که مسولین اجرایی به فکر ملت، جوانان، دانشجویان و تحصیلکردگانی که بیکارند باشند و محض رضای خدا قدمی در جهت بهبود وضع معیشتی بردارند.

محمدی تاکید کرد: بهتر است بجای شعار پشت تریبون به فکر وضعیت بیکاری و معیشت بود؛ این ملت حقش بیشتر از آن چیزی است که مسولین فکرش را می‌کنند؛  بخاطر داشته باشیم که این ملت ایران است که چنین عزتی را به مسئولان داده تا خدمتگزار ملت باشند پس بهتر است مسولین اجرایی مقداری به فکر شعار هایشان در مورد معضل بیکاری تحصیکردگان باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی پنج شنبه شب در نشست با اعضای شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز به مدد جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس شاهد برقراری امنیت کامل در کشور هستیم و همه ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

فرماندار شهرستان دیلم بیان داشت: خوشبختانه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم از افرادی تشکیل شده است که خود برخاسته از جامعه ایثارگری هستند و می‌توانند برآیند نظرات خانواده‌های ایثارگران را به مسئولان منتقل و به‌خوبی مسائل و موضوعات این قشر را پیگیری و رصد کنند.

وی به طرح‌های مفید و پیشنهادات سازنده این شورا اشاره کرد و گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری دغدغه آنها از وظایف مسئولان است چرا که همه ما مدیون این عزیزان هستیم و باید از همه توان خود برای حل مشکلات آنان استفاده کنیم.

در ادامه اعضای شورای مشورتی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مشکلات جامعه ایثارگری و دیگر مسائل شهرستان پرداختند و خواستار همراهی مسئولان جهت رفع این مشکلات شدند.

کد خبر 6088783

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • نباید با لغزش یک مسئول یا یک گروه توپخانه خود را به سمت یکدیگر فعال کنیم
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • پیشنهاد پزشکیان به مسئولان بعد از فعال شدن گشت ارشاد
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند