Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - رئیس اداره پیش‌ بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی، افزایش ابر در مناطق غرب و جنوب استان و بارش باران و برف در این مناطق و تا حدی شمال استان اصفهان را پیش بینی می کند.

حسن خدابخش روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر عبور امواج ناپایدار از روی استان طی 48 ساعت آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: افزایش ابر امروز ( پنجشنبه ) به تدریج از مناطق غرب و جنوب غرب آغاز شده و بارش برف و باران در مناطق غربی، جنوبی و تا حدی شمال استان اصفهان را به دنبال دارد.
رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بیشترین فعالیت این سامانه بصورت وزش باد شدید بویژه در مناطق غرب، جنوب، مرکز و شرق استان خواهد بود، افزود: امروز در این مناطق شرایط وقوع توفان لحظه‌ای و گرد و خاک محلی نیز وجود دارد.
وی گفت: با خروج این سامانه و از اوایل وقت روز شنبه، افت محسوس دما بین چهار تا 6 درجه سانتیگراد پیش‌ بینی می ‌شود.
خدابخش پیش بینی کرد که بیشینه دمای هوای اصفهان در 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق استان 2 تا سه درجه سانتیگراد افزایش یابد و در مناطق غربی بی‌ تغییر خواهد بود.
وی برای کلانشهر اصفهان در روز جمعه(فردا)، هوای صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و برای روز شنبه، هوای صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی گاهی وزش باد سرد پیش بینی کرد.
ت 7150/ 2093 ** خبرنگار: علی نعمانی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی باران بهاری برای امروز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس اداره پیش بینی هواشناسی گلستان گفت: سامانه ناپایدار بارشی از فرداشب وارد استان می‌شود که باران و باد شدید و کاهش محسوس دما از پیامد‌های فعالیت این سامانه در استان است.

محمود محمد قلی پور گفت: این سامانه در برخی مناطق استان به ویژه مناطق کوهستانی با بارش‌های رگباری سبب آبگرفتگی خیابان‌ها و بالا آمدن آب رودخانه هامی شود.

توقف نکردن در حاشیه رودخانه ها، احتیاط در رفت و آمد‌های جاده‌ای و فعالیت‌های کوهنوردی از توصیه‌های کارشناس هواشناسی گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش باران در کوهپایه اصفهان ثبت شد/تداوم روند کاهشی دما
  • بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • پیش بینی باران بهاری برای امروز
  • رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور 13 و 14 اردیبهشت 1403 / بارش باران در این استان ها
  • هواشناسی ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در اغلب مناطق/ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز/ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • هشدار هواشناسی: بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چند استان