Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت روز پنحشنبه به نقل از زهرا سعیدی اضافه کرد: اعتبار این جاده به عنوان یکی از پرخطرترین محورهای استان پس از مدت ها پیگیری تامین شده و ادامه عملیات آن بزودی انجام می شود.
به گفته وی، بخشی از اعتبار این پروژه با وجود محدودیت های بودجه ای دولت و فقدان ردیف اعتبار، با پیگیری های مستمر از سازمان برنامه و بودجه تأمین و بخشی از آن نیز از طریق اعتبارات استانی تأمین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فاصله بین شهرستان های بروجن و مبارکه 55 کیلومتر است که این محور از نظر ارتباط بین سه استان اصفهان، چهارمحال وبختیاری و خوزستان و باتوجه به حجم تردد خودروها در این مسیر، از اهمیت بالایی برخوردار است.
سعیدی پیش از این در مراسم افتتاح مرحله سوم کنارگذر غرب اصفهان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد با بیان اینکه برای ساماندهی این جاده نیازمند ۳۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است، گفت: تاکنون ۲۰ میلیارد تومان اعتبار آن تامین شده و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار آن باقی مانده است که باید از راه های مختلف تامین شود.
سعیدی تصریح کرد: تنها بخشی از جاده مجلسی - بروجن دوبانده شده و مسائلی همچون نبود بودجه برای اتمام این پروژه ها قابل پذیرش نیست.
نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نجات یک انسان نجات یک امت است، اضافه کرد: با توجه به اینکه روزانه تعداد زیادی از مردم در جاده مجلسی - بروجن بر اثر تصادف جان خود را از دست می دهند، از اینرو نیازمند ساماندهی جدی است.
جاده مبارکه - بروجن، یکی از مهمترین محورهای ارتباطی بین استان های اصفهان، خوزستان، فارس و چهارمحال و بختیاری است که ٢٦ کیلومتر از آن در شهرستان مبارکه واقع شده است و ضروریست در کوتاهترین زمان ٢ بانده (چهار خطه) شود.
با توجه به گزارش پلیس راه این بخش در سال های اخیر به عنوان یکی از پرتصادف ترین محورهای استان شناخته شده است.
شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غرب اصفهان قرار دارد.
7150/ 2093 ** خبرنگار: علی نعمانی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی تاکید کرد: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر مشکلی در فروردین ماه در این زمینه بوده، قطعاً در اردیبهشت‌ ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

کد خبر 848328 منبع: مهر برچسب‌ها محمد باقر قالیباف حقوق و دستمزد بازنشستگی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد