Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار لرستان گفت: ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پروژه مخابراتی در شهرستان دلفان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دلفان مهرداد غضنفری ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های مخابراتی شهرستان دلفان بابیان اینکه شهرستان دلفان و سلسله یکی از حوزه‌های بسیار وسیع و گسترده باقابلیت‌های بی‌نظیر است اظهار داشت: در این شهرستان هم‌افزایی وجود دارد و مثلث لازم برای تحول یک منطقه در این شهرستان را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طلوع توسعه در شهرستان دلفان دمیده شده و به بهتر شدن وضعیت این شهرستان امیدواریم، اما برای رسیده به ایده آل‌ها زمان زیادی را باید داشته باشیم که این امر الزامات متعددی دارد.

معاون استاندار لرستان عنوان کرد: استاندار لرستان در راستای ایجاد شورای راهبردی توسعه استان داشت چراکه این شورا در راستای کارهای اقتصادی و عمرانی مؤثر است و دامنه اثرگذاری بیشتری دارد بنابراین بررسی‌های لازم انجام، طرح‌ها آماده و نهایتاً خروجی این شد که در بخش اقتصادی و عمرانی پروژه‌های استان مشخص، در حال پیگیری و به انجام رسیدن است.

وی بیان کرد: برخی شهرستان‌ها از ریل توسعه بیشتر عقب‌مانده‌اند که یکی از شهرستان‌هایی که نیاز به توجه بیشتری داشت دلفان بود چراکه به‌عنوان یکی از 31 شهرستان محروم کشور مطرح بود و به‌عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شد.

غضنفری تصریح کرد: در حوزه تأمین آب برای اراضی کشاورزی و مدیریت بهینه مصرف آب‌کارهای بزرگی در این شهرستان انجام‌شده است؛ چندین ایستگاه پمپاژ با متوسط تعطیلی بیش از 10 الی 12 سال به بهره‌برداری رسیده و رشد چندین برابری سیستم‌های آبیاری نوین ازجمله اقدامات انجام‌شده و در دست اجرا است.

وی در راستای خدمات‌رسانی گاز، آب و برق در شهرستان دلفان خاطرنشان کرد: در راستای برق‌رسانی اقدامات خوبی انجام‌شده و تا پایان سال به‌صورت کامل در این شهرستان کار برق‌رسانی به اتمام می‌رسد.

این مسئول بابیان اینکه درصد پوشش تلفنی سیار در استان 97 درصد، در شهرستان دلفان 90 درصد و پوشش روستایی 88 درصد است گفت: در راستای پروژه‌های مخابراتی نیز کمیته‌ای خاص شهرستان در مرکز تشکیل شد ولی در بحث پوشش دیتا مشکل‌داریم که نیاز است به ارتقا نصب توجه داشته باشیم.

وی اظهار داشت: اتصال اینترنت و تلفن خانگی در 237 روستا در دستور کار بود که در 115 روستا کار تمام‌شده و 122 روستا نیز تا پایان سال اتصال به شبکه اینترنت صورت می‌گیرد.

معاون استاندار لرستان افزود: در دهه فجر امسال پنج دفتر آی سی تی روستایی افتتاح می‌شود و کلیه خدمات موردنیاز در این دفاتر ارائه می‌شود.

وی بابیان اینکه تا سال آینده شهرستان دلفان صد درصد الکترونیک می‌شود عنوان کرد: امروز بالغ‌بر هفت میلیارد و 700 میلیون تومان پروژه در این شهرستان افتتاح شد و به دنبال این هستیم که یک توسعه موزون، هماهنگ و همه بخشی را در این شهرستان داشته باشیم.

انتهای پیام/

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد