Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: روزهای آینده رانندگان در جاده های ارتباطی لغزنده این استان احتیاط و نکات ایمنی را رعایت کنند.

سرهنگ اسفندیار تباشیر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس پیش بینی‌ اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد کاهش دمای هوا از عصر امروز سبب افزایش نزولات جوی به صورت بارش باران و برف به ویژه در مناطق کوهستانی و برف گیر استان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به همین دلیل به رانندگانی که قصد تردد از جاده‌ های ارتباطی کوهستانی کهگیلویه و بویراحمد را دارند توصیه می‌ شود همراه داشتن زنجیرچرخ برای پیشگیری از بروز انواع سوانح رانندگی احتمالی ضرورتی انکارناپذیر است.
فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مأموران پلیس راه این استان به طور شبانه روزی در مناطق کوهستانی و برف گیر استان حضور داشته و از تردد وسایل نقلیه بدون زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی جلوگیری می کنند.
سرهنگ تباشیر عنوان کرد: رانندگان علاوه بر اجتناب از تردد و سفر‌های غیرضروری در شرایط آب و هوایی پرخطر در جاده های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد لازم است که قبل از مسافرت یکبار به طور آزمایشی زنجیرچرخ خودروی خود را بسته و لوازم موردنیاز را نیز همراه داشته باشند.
وی ابراز داشت: رانندگان از سالم بودن قسمت‌ های فنی خودروی خود به ویژه سیستم گرمایشی و برف پاک کن مطمئن شوند.
سرهنگ تباشیر گفت: همراه داشتن لاستیک جایگزین سالم، جک آماده، تجهیزات ایمنی، مقداری آب و آذوقه و وسایل گرمایشی اعم از پتو الزامی است.
جو کهگیلویه و بویراحمد با ورود یک سامانه بارشی از عصر امروز /پنجشنبه/ تا ساعت های اولیه روز جمعه هفته جاری ناپایدار خواهد بود.
بر اثر فعالیت این سامانه بارشی آسمان کهگیلویه و بویراحمد نیمه ابری تا ابری به همراه بارش باران و در ارتفاعات به صورت بارش برف و گاهی وزش باد پیش بینی می‌ شود.
این سامانه بارشی از حدود ساعت 15 عصر امروز وارد جو کهگیلویه و بویراحمد شده و حدود ساعت 9 صبح فردا /جمعه/ نیز خارج خواهد شد.
کهگیلویه و بویراحمد دارای افزون بر 6 هزار کیلومتر جاده ارتباطی اعم از بزرگراه، اصلی، فرعی و روستایی است.
حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد در پنج سال گذشته بیش از یک هزار کشته، 30 هزار زخمی و 150 ضایعه نخاعی در پی داشت.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد