Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - چابهار (کنارک)- ايرنا - فرمانده بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکي ارتش جمهوري اسلامي ايران از پايان رزمايش بزرگ مردم ياري و امدادرساني محمد رسول الله(ص) ارتش با پيام مهرورزي در استان هاي سيستان و بلوچستان و خراسان جنوبي خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا، امير سرتيپ دوم پزشک جليل رجبي روز پنجشنبه در گفت و گوي با خبرنگاران با اعلام اين خبر افزود: در جريان اين رزمايش بيش از 50 هزار نفر از خدمات مختلف بهداشتي و درماني رايگان ارائه شده در سامانه هاي بيمارستاني ثابت، سيار و صحرايي ارتش بهره مند شدند و بيماران نيازمند از سوي پزشکان عمومي و تخصصي مورد معاينه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: همچنين در چهار روز گذشته ٥٠٠ نفر از انواع خدمات دندانپزشکي بهره مند شده و ١٥٠ مور عمل هاي مختلف جراحي سبک و سرپايي در دو استان سيستان و بلوچستان و خراسان جنوبي صورت گرفت.
فرمانده بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکي ارتش جمهوري اسلامي ايران توضيح داد: در اين رزمايش بزرگ مردم ياري و امدادرساني به بيش از ٢٠٠٠ نفر از مراجعه کنندگان به مراکز يادشده انواع خدمات پارا کلينيکي ارائه شد.
امير سرتيپ دوم پزشک رجبي با اشاره به ارزش ريالي خدمات ارائه شده در رزمايش بزرگ محمد رسول الله(ص) تصريح کرد: ارزش خدمات ارائه شده در اين رزمايش حدود ٣ ميليارد تومان گزارش شده است.
وي با بيان اينکه يکي از اهداف برگزاري اين رزمايش علاوه بر ارائه خدمات درماني ارائه خدمات بهداشتي به مردم منطقه بود خاطرنشان کرد: در طول اجراي اين رزمايش با حضور نيروهاي ارتش در روستاهاي منطقه بيش از ٤ هزار بسته بهداشتي و آموزشي بين مردم توزيع شده است.
رزمايش بزرگ مردم ياري و امدادرساني محمد رسول الله(ص) ارتش با پيام مهرورزي که از روز دوشنبه 13 آذر ماه آغاز شده بود عصر پنجشنبه 16 آذر در استان هاي سيستان و بلوچستان و خراسان جنوبي با دستيابي به تمامي اهداف بهداشتي و درماني خود به مردم محروم و کم برخوردار دو استان يادشده پايان يافت.
هدف از برگزاري اين رزمايش بزرگ مردمياري و امدادرساني ارتش ارائه خدمات بهداشتي و درماني به مردم محروم و کم تر برخوردار مناطق شرق و جنوب شرق کشور به مناسبت فرا رسيدن هفته وحدت بود.
در اين طرح مردمياري و امداد رساني پزشکان نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران در منطقه ايرانشهر(بخش بمپور و روستاهاي همجوار) و شهرستان خاش (بخش ده رئيس و روستاهاي همجوار) که در مجموع 160 هزار تن هستند به بيماران و مراجعه کنندگان به سامانه بيمارستاني خدمات درماني و بهداشتي ارائه کردند.
همچنين با برنامه ريزي هاي انجام شده پزشکان نيروي هوايي ارتش نيز در شهرستان کنارک(منطقه کهير) با پوشش جمعيتي 15 هزار نفر به ارائه خدمات متنوع بهداشتي و درماني پرداختند.
در اجرا و برگزاري اين رزمايش بزرگ مردم ياري و امدادرساني پزشکان قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبيا(ص) ارتش نيز ويزيت رايگان مردم محروم و کم تر برخوردار را در استان خراسان جنوبي(بيرجند و منطقه سربيشه در سه بخش درح، مرکزي و مود) با پوشش جمعيتي 20 هزار نفر انجام داد.
پزشکان نيروي دريايي ارتش نيز در منطقه پسابندر و سواحل مکران با پوشش جمعيتي 25 هزار نفر ويزيت رايگان مردم محروم و کم تر برخوردار اين مناطق را انجام دادند.
پزشکان عمومي، متخصصان طب اورژانس، مغز و اعصاب، قلب و عروق، زنان و زايمان، ارتوپدي، چشم، گوش و حلق و بيني، پوست، دندانپزشک، متخصص عفوني و جراحان عمومي و تخصصي در اجرا و برگزاري طرح مردم ياري و امدادرساني محمد رسول الله(ص) ارتش در استان هاي سيستان و بلوچستان و خراسان جنوبي حضور داشتند.
در اين رزمايش بزرگ از سامانه ها و تجهيزات مختلفي از جمله اتاق هاي عمل سيار، سونوگرافي، راديولوژي، آزمايشگاه، دندانپزشکي پورتابل و قابل حمل، اکو، امکانات مرتبط با بيماري هاي زنان و نظاير آن براي خدمات رساني مطلوب تر به مراجعه کنندگان به گروه هاي پزشکي استفاده شد.
در اين رزمايش بزرگ و منسجم تمام تخصص هاي پزشکي و درماني مورد نياز مردم محروم و کم تر برخوردار دو استان سيستان و بلوچستان و خراسان جنوبي در بيمارستان هاي صحرايي ارائه کردند و علاوه بر اين، تيم هاي سيار پزشکي نيز به مناطقي که مردم به آن دسترسي به بيمارستان ها را ندارند اعزام شدند و آموزش هاي بهداشتي نيز به مدارس سطح منطقه ارائه داده شد.
اجتمام (3)** 7029**1418
خبرنگار: فرهاد شرف پور ** ناشر: مريم برزآبادي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیان‌پور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک طی سفر به خراسان رضوی ضمن حضور در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و دریافت گزارشی از اقدامات و برنامه‌های آزمایشگاه استان و بازدید از بخش‌های فنی و ستادی اداره کل، برنامه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را در سال جهش تولید، تشریح کردند.

کیان‌پور افزود: هم اکنون در سطح استان‌ها با ۳۷ سازمان و دستگاه اجرایی همکاری نزدیکی داریم و در راستای برنامه ورود به بازار‌های جدید و ارایه خدمات فنی و مهندسی به دیگر سازمان‌ها، ارائه خدمات به دیگر سازمان‌ها در کنار شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی امسال افزایش خوبی خواهد یافت.

وی با بیان اینکه امسال بودجه مناسبی برای توسعه و بهسازی آزمایشگاه‌های فنی و مکانیک خاک در استان‌ها در نظر گرفته شده است، افزود: باتوجه به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت دانش‌بنیان، فناورانه و مردم پایه است توسعه شرکت به تجهیزات نوین و آخرین فناوری‌ها به طور مستمر پیگیری می‌شود که امسال ضمن تجهیز آزمایشگاه‌ها به دستگاه‌های جدید، تعدادی ساختمان بهسازی و خودرو‌های خدمت خریداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه تنوع آزمایش‌های قابل‌ارایه در این شرکت بیش از نیاز کشور است، افزود: باتوجه‌به اینکه محصولات و آزمایش‌های جدیدی در دنیا تولید و بهره‌برداری می‌شود، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز امسال تنوع سبد ارایه خدمات آزمایشگاهی خود را به ۷۵۰ نوع آزمایش افزایش خواهد داد تا نیاز صنعت و پروژه‌های عمرانی را پاسخگو باشد.

بر اساس این گزارش مجید کیان‌پور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، خدایار روان‌بد، معاون توسعه مدیریت و منابع، شهرام جمعه خالدی، ذیحساب، حمیدرضا شیخ انصاری، مدیرکل حوزه ریاست، روابط‌عمومی و ارزیابی عملکرد از بخش‌های مختلف آزمایشگاه استان خراسان رضوی بازدید و ضمن استماع گزارش مدیرکل آزمایشگاه استان خراسان رضوی، بررسی عملکرد سال گذشته و برنامه‌های امسال استان در دیدار صمیمی برای رفع مشکلات همکاران شرکت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی
  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به بانوان آسیب پذیر در زاهدان
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران